Beta RR 480 enduro
-
isakene
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Beta RR 480 enduro
Selle jutu peale ütlen et proovi kõigepealt ja siis ütle. 430RR võin prooviks anda, kui viitsid ennast Virumaale vedada.Hendel kirjutas: ↑28 Dets 2021, 23:29Miks 480 ? Aga miks mitte , kaalus ju ei võida lahjemaga ja eeldaks ,et sarnaste ülekannetega on madalal pöördel 480-l väänet enam? Autoga ka ei sõida punn põhjas.
Samas lugesin kuskilt reisipäevikut kuidas CRF300 mnt punn põhjas 1000 miili jutti ja sp 390 tundub emotsiooninajalt soetada nagu allaandmine. Aga mine tea.
Endurtsi võistlema ei plaani , Eesti orjenteeruma aga küll ja vb Lätti , Soome.
Honda CRF300 on Beta 390RR kõrval sääreväristaja. Tõsiselt ka, üks on lahjavõitu universaalenduro ja teine on hardcore võistluspüss. Usu mind, ühelgi ülekolmepoolesajasel Betal väändest puudu ei tule. Ning näiteks 390RR veab altotsast palju paremini kui suuremad vennad 430 ja 480, sel põhjusel, et 390-l on hullult pikk kolvikäik ja mootori töö tänu sellele hoopis rahulikuma iseloomuga. Aga see on jälle see asi, mille pead oma tagumikuga kindlaks tegema.
TET-i on tõenäoliselt KTM690-ga stabiilsem ja mugavam sõita kui Betaga. Orienteerumisel aga eelistan kindlalt Betat, raskete punktide võtmisel on minu jaoks Beta 30 kilo kergem kaal argumendiks, millega on raske vaielda.
Veelkord, proovi ise järele. See jutt, et suurem on parem, Beta puhul ei päde, jõudu on neil ülekolmepoolesajastel kõigil rohkem kui sa jõuad kinni hoida.
56 486769 isakene@gmail.comLiitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.