Gaasi andes sureb välja???

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
pritsu
Postitusi: 854
Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
Tsikkel: TDM 850
Asukoht: mets, karjäär
Tänatud: 1 kord

Gaasi andes sureb välja???

Lugemata postitus Postitas pritsu »

Otsingutest ei leidnud murele seletust! Suzuki GS 500 E. Toorega pöörded laes aga gaasi keerates sureb hoobilt välja. puhusime karpad läbi aga seis sama. Ei usu ka, et ei saa õhku peale, sest asi juhtus lambist, 5 min enne käitus igati äkiliselt. Lihtsalt järjekordselt gaasi andes suri välja. garaazi sõitsin toore abil. Mingi hea ja töötav seletus?
Õigekirjaoskus massidesse!
Kasutaja avatar

rix125
Postitusi: 182
Liitunud: 01 Sept 2004, 15:11
Asukoht: Saue

Re: Gaasi andes sureb välja???

Lugemata postitus Postitas rix125 »

Äkki saab liiga palju bena peale ja ujutab üle. Toorega tõmbab ju õhku rohkem peale ja siis alles on õhu kogus piisav. Rohkem ei oska nõu anda.
51 58 739
Kasutaja avatar

Salvo Kelk
Postitusi: 198
Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
Asukoht: Tartu / FZR600/TT600

Re: Gaasi andes sureb välja???

Lugemata postitus Postitas Salvo Kelk »

rix125 kirjutas:
Äkki saab liiga palju bena peale ja ujutab üle. Toorega tõmbab ju õhku rohkem peale ja siis alles on õhu kogus piisav.
Kas 'toorega' mitte ei panda just õhuklappi koomale?!?
Kaldun arvama just vastupidist, et saab liiga palju õhku peale. Vaata, kas kuskilt lisaõhku ei ahma.
Kasutaja avatar

TDM
Postitusi: 349
Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
Asukoht: Keila

Lugemata postitus Postitas TDM »

Mulle tundub hoopis, et pentsu ei saa piisavalt peale, kuna vastupidiselt väljaöeldud arvamusele suletakse toorega õhu pealevool ja pentsu antakse peale läbi tühikäigu kanali ja nii läheb küttesegu rikkamaks, mida on vaja külma mootori käitamiseks.
Kas sa võtsid ujukikambri ka lahti ja puhusid peatüüsid läbi?
Ja kas nõel oli oma kohal ja splindiha paigas?

Võin muidugi diagnoosiga puus olla :roll:
Ei midagi . . . peale tuule!
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8875
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 145 korda
Tänatud: 381 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

musta suitsu ei tule sumpsist?
kui jaa, siis liiga rikas segu, kui ei, siis liiga lahja segu... mina saan asjast niiviisi aru
Kasutaja avatar

Teema algataja
pritsu
Postitusi: 854
Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
Tsikkel: TDM 850
Asukoht: mets, karjäär
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas pritsu »

Võtsime ujukikambri lahti ja puhusime peatüüsid läbi.
Nõel oli oma kohal ja splindiha oli ka paigas. Musta suitsu ei aja. Koheselt sureb välja kui gaasi anda.
Õigekirjaoskus massidesse!
Kasutaja avatar

Tom
Postitusi: 93
Liitunud: 16 Mär 2005, 20:44
Tsikkel: GS500->SV650->Monster696
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Tom »

Endal oli ka säärane jama gs500'l - toores maas gaasi andes hakkas "turtsuma" ja tahtis välja surra...
Mingil määral aitas mõni järgnev nipp: karpade puhastus, läbipuhumine; uued vindid ujukikambri mutritele, et kõvemini kinni hoiaks; kasutasin karpade puhastamiseks mingit spessial aerosooli venna garaazist, paar tundi seismist ja siis kõlas ka paremini; kasutasin jääke ja vaiku eemaldavad kütuselisandit mõnda aega; uus õhufilter.

Aga kuna ta ennem sõitis sul ok-lt, kahtlustan, et just mingi sette või mingi muu tükk sattus kuskile kriitilisse kohta, aga selle leidmine...... :? .
Kasutaja avatar

ints0000
Postitusi: 266
Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
Tsikkel: Honda Transalp XL600V
Asukoht: Tallinn ja Kehra
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ints0000 »

vaata kas paagist ikka tuleb normaalselt bensiini karbussideni,ehk on kraan või mõni filter selle ees umbes.

Tonye

Lugemata postitus Postitas Tonye »

Mul gs´il oli sarnane probleem, kui piirajad maha võtsin. Pärast selgus, et õhufiltri olin 90 kraadi valesti peale pannud :lol:
Mulle tundub ka, et liiga palju õhku. Käima ei lähe raskelt külmast peast?
Kasutaja avatar

Zeek
Postitusi: 273
Liitunud: 07 Okt 2003, 14:12
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Zeek »

On olemas ka selline täiesti lihtne lahendus probleemile:
Tsiklit käivitades tõmba veidi toorest peale....lase mootoril kenasti soojaks minna (ära näpi samal ajal gaasi!) ja lükka siis toores lõpuni (!!!) maha...ja vaata kas siis ka gaasi andes välja sureb. Isegi korra muretsema hakanud et gaasi andes turtsuma hakkas....probleemi uurides selgus et tooreklapi vahele oli mingi saast jäänud ja klapp ei läinud lõpuni kinni...sellest ka mootori ebakorrapärane töö ja jõukadu...
Toorest peal hoides ja siis gaasi andes ujutad sa mootori nii üle et ta lihtsalt ei jaksa käima jääda...


Zeek
Elu on...
Kasutaja avatar

Teema algataja
pritsu
Postitusi: 854
Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
Tsikkel: TDM 850
Asukoht: mets, karjäär
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas pritsu »

Deem! Puhusime ja uhusime kõik nagu läbi. Ja lasime soojaks jne. Nüüd jääb käima aga pöörded jäävad peale. Siis ikka mingi tükike kuskil sees. Tuleb vist kuhugi töökotta tuua. Rohkem nagu ei julge omapead edasi turkida...:(
Õigekirjaoskus massidesse!

vorrimees

Lugemata postitus Postitas vorrimees »

vaata kas kuskilt lisa ohku ei tomba pane kaima ja lase eetrit kui poorded ei muutu siis lohku ei tomba kui muutuvad siis selles on asi

raimso
Postitusi: 27
Liitunud: 29 Jaan 2005, 18:22
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas raimso »

Eetri jutt muidu mõistlik aga siis peaks jälgima, et seda õhupuhastajast sisse ei kaku. Vastasel juhul ikka pöörded tõusevad.
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

klassikaline lisaõhu sisseimemise sündroom. vt üle eelkõige karpa kinnitus, kas seal on tihendid OK. Selle maha-peale kakkumisega võis mingi tihendipoiss ära ununeda või katki minna.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”