Mootorratta legaalne ümberehitus
Moderaator: Moded
Re: Mootorratta legaalne ümberehitus
Passis katalüsaatorit märgitud ei ole - aga nagu arusaan seda sinna enam ei märgitagi? Numbriga taustakontrollis näen.
-
- Postitusi: 2391
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Mootorratta legaalne ümberehitus
Käisin hiljuti Transpordiametis oma 19" "ahvitapjaid" registreerimas. Lenksuga tuli kaasa mingi ports saksakeelseid pabereid, mille igas nurgas ilutses TÜV AUSTRIA logo. Kuna minu tsikkel oli seal leiduvas nimekirjas olemas siis mingeid probleeme ei olnud. Mõõdeti uus kõrgus ära ning see läks ka passi kirja. Enne tuli veel ka avaldus kirjutada, mille peale anti formaalne luba ümberehitusega alustada ning genereeriti uus tüübikood ja tüübikinnituse number.
Esituli oli üks põhjustest, miks pidin nende juurde korduskülastuse tegema . Nimelt kui ratas on arvele võetud üksik tüübikinnitusega (näiteks USA turu jaoks toodetud mudelid) ning sellel on ratta valmistaja kirjadega elik originaal DOT tuli, on tegemist legaalse tulega. Kui paigaldada samale rattale aftermarket DOT tuli, ei ole see enam legaalne.
Esituli oli üks põhjustest, miks pidin nende juurde korduskülastuse tegema . Nimelt kui ratas on arvele võetud üksik tüübikinnitusega (näiteks USA turu jaoks toodetud mudelid) ning sellel on ratta valmistaja kirjadega elik originaal DOT tuli, on tegemist legaalse tulega. Kui paigaldada samale rattale aftermarket DOT tuli, ei ole see enam legaalne.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.