Triumphi tulevik on elektriline
Re: Triumphi tulevik on elektriline
No kui kuskil kümnekordne sõidukilomeetri hinnavahe on "natuke kallim või odavam" siis jah
Samas kui nii siis miks öelda elektritsiklite kohta hullult kallid? Ühele keskmist palka teenivale eestlasele ei ole see 20k ratas küll nüüd midagi niiväga hullult kallist...jõukamale bisnessmenile aga peaks see aga olema lausa lumme kusta?!
Ma ennast näiteks ei pea ei jõukaks ega kindlasti mitte ka vaeseks, aga ma olen küll otsustanud, et igasugused "lähen täna niisama suvaliselt kuskile tiirutama" sõidud jäävad mul sel suvel kindlasti ära nende kaks euri liiter küttehindade juures. Ainult rajal või metsas hakkan vist edaspidi käima, kus kilomeeter sõitu võrdub ka arvestatav kogus adrenaliini. Ajakulu mõttes on need niisama tiirutamised nagunii juba varemgi tundunud kohati üsna mõttetu raiskamine.
Milliste konkreetsete tootjate ning milliste mudelitega siis sõita oled proovinud? Millest täpsemalt see õnnetus nende kõigi puhul on seisnud ja kas see töökindluses mitte kindel olemine põhneb mingisugusel reaalsel isiklikult kogemusel?
Akudes muteada ei ole otseselt midagi remontida, kui tõepoolest peaks mingi hulk elemente enneaegselt täitsa hukka minema siis need saab kas välja vahetada...või väheke kõvema reputatsiooniga masina puhul ilmselt vahetatakse sul lihtsalt välja terve aku garantii korras. Ei näe küll ühtegi head põhjust miks peaks minema aku "remondiga" kuid, kui just ei ole tegu mingi tahtliku ja teadliku vägikaikaveoga tootja või mõne asjaosalise poolt.

Ma ennast näiteks ei pea ei jõukaks ega kindlasti mitte ka vaeseks, aga ma olen küll otsustanud, et igasugused "lähen täna niisama suvaliselt kuskile tiirutama" sõidud jäävad mul sel suvel kindlasti ära nende kaks euri liiter küttehindade juures. Ainult rajal või metsas hakkan vist edaspidi käima, kus kilomeeter sõitu võrdub ka arvestatav kogus adrenaliini. Ajakulu mõttes on need niisama tiirutamised nagunii juba varemgi tundunud kohati üsna mõttetu raiskamine.
Milliste konkreetsete tootjate ning milliste mudelitega siis sõita oled proovinud? Millest täpsemalt see õnnetus nende kõigi puhul on seisnud ja kas see töökindluses mitte kindel olemine põhneb mingisugusel reaalsel isiklikult kogemusel?
Akudes muteada ei ole otseselt midagi remontida, kui tõepoolest peaks mingi hulk elemente enneaegselt täitsa hukka minema siis need saab kas välja vahetada...või väheke kõvema reputatsiooniga masina puhul ilmselt vahetatakse sul lihtsalt välja terve aku garantii korras. Ei näe küll ühtegi head põhjust miks peaks minema aku "remondiga" kuid, kui just ei ole tegu mingi tahtliku ja teadliku vägikaikaveoga tootja või mõne asjaosalise poolt.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.