Triumphi tulevik on elektriline
-
randel
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Need on täiesti tüüpilise elektriauto(tsikli)vastase väited, mis sisaldavad endas suures hulgas kuulujutte ja valesid eelduseid.
Teha elektrikaubikuga 1000km ring maanteedel ja siis nutta, et elektrikulu ei vasta WLTP normile? Endast lugupidav ajakirjanik teeks eelnevalt selgeks, milliseid sõidutsükleid ja mis tingimustel see norm sisaldab. Maantee osakaal on seal kuskil 20% juures, enamus ongi linnasõit ja fix 23 kraadi juures, et tingimused oleks kõigile samad. Muide 1l diislit annab ca 10kWh energiat, ehk 30kWh el.kulu oleks sama mis 3l/100km diislit.
Miks peaks elektritsiklil olema 1000km aku? Keegi päriselt sõidab sisepõlemismootoriga tsikliga selliseid vahemaid ilma peatumata? Paljud kasutavad Euroopas tsiklit peamiselt linnasõitudeks, kuhu elekter sobib väga kenasti. Tootjad ei üritagi müüa el.tsiklit hardcore matkajale, kes läbib 1000km pâevas, millegipärast just need matkajad arvavad, et tootjatel on kuri plaan neid elektri peale sundida.
Kust tuleb see väide, et 25% akuga ei saa läbida 25% võimalikust sõiduulatusest, eeldusel, et ma tean, kui suur on energiakulu km kohta oodatavatel tingimustel?
Pakun, et Triumph on natuke rohkem enda mainest hooliv tootja ja teeb oluliselt rohkem tootearendust enne turuletulekut kui suvalise hiina elektritõuksi tootja, mille kogemused siin eelnevalt on ilmselt välja toodud kui “kümnete elektrisõidukite kogemus”.
Ma pole mingi veendunud elektrifänn, aga sellised otsitud ja ebatäpsed argumendid elektri vastu ei tundu ka kuidagi objektiivsed ega kohased.
Teha elektrikaubikuga 1000km ring maanteedel ja siis nutta, et elektrikulu ei vasta WLTP normile? Endast lugupidav ajakirjanik teeks eelnevalt selgeks, milliseid sõidutsükleid ja mis tingimustel see norm sisaldab. Maantee osakaal on seal kuskil 20% juures, enamus ongi linnasõit ja fix 23 kraadi juures, et tingimused oleks kõigile samad. Muide 1l diislit annab ca 10kWh energiat, ehk 30kWh el.kulu oleks sama mis 3l/100km diislit.
Miks peaks elektritsiklil olema 1000km aku? Keegi päriselt sõidab sisepõlemismootoriga tsikliga selliseid vahemaid ilma peatumata? Paljud kasutavad Euroopas tsiklit peamiselt linnasõitudeks, kuhu elekter sobib väga kenasti. Tootjad ei üritagi müüa el.tsiklit hardcore matkajale, kes läbib 1000km pâevas, millegipärast just need matkajad arvavad, et tootjatel on kuri plaan neid elektri peale sundida.
Kust tuleb see väide, et 25% akuga ei saa läbida 25% võimalikust sõiduulatusest, eeldusel, et ma tean, kui suur on energiakulu km kohta oodatavatel tingimustel?
Pakun, et Triumph on natuke rohkem enda mainest hooliv tootja ja teeb oluliselt rohkem tootearendust enne turuletulekut kui suvalise hiina elektritõuksi tootja, mille kogemused siin eelnevalt on ilmselt välja toodud kui “kümnete elektrisõidukite kogemus”.
Ma pole mingi veendunud elektrifänn, aga sellised otsitud ja ebatäpsed argumendid elektri vastu ei tundu ka kuidagi objektiivsed ega kohased.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.