Triumphi tulevik on elektriline
-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Just sellele ma viitasingi, miks ei ole selline pikamaatest mingi pädev näitaja üldistuste tegemiseks.urmas66 kirjutas: ↑16 Veebr 2022, 13:46See test oli ette võetud selge suunitlusega,et kas selle kaubikuga ka tööd teha saab. Kaubiku müüjad ju väidavad, et saab. Kaubikud on tehtud(või peaksid olema tehtud) töö tegemiseks. Uku teeb ka peale ajakirjaniku töö reaalselt kaubikuga seda sama tööd. Hetkel tal endal diisel kaubik. Ma ei ole elktri sõidukite vastane, aga hetkel ja ilmselt ka lähimas tulevikus elektrisõidukid ei saa asendada sisepõlemismootoriga sõidukeid. Seda ei vaba aja veetmiseks ega ka töö tegemiseks. Lihtsalt pole olemas võrdväärset lahendust sisepõlemismootorile.randel kirjutas: ↑16 Veebr 2022, 11:28Need on täiesti tüüpilise elektriauto(tsikli)vastase väited, mis sisaldavad endas suures hulgas kuulujutte ja valesid eelduseid.
Teha elektrikaubikuga 1000km ring maanteedel ja siis nutta, et elektrikulu ei vasta WLTP normile? Endast lugupidav ajakirjanik teeks eelnevalt selgeks, milliseid sõidutsükleid ja mis tingimustel see norm sisaldab.
Tootjad koolitavad elektriautode müümisel automüüjaid täpsustama klientide autokasutust ja igapäevane läbisõit on selles kõige olulisem punkt. Kui igapäevane läbisõit on oluliselt rohkem kui 100km, siis ei hakkagi ükski aus automüüja elektriautot ostjale täna soovitama. Oleks see ajakirjanik võtnud vaevaks enne oma "testi" automüüjalt küsida, poleks ta pidanud ennast vaevamagi ja oleks saanud kohe teada, et elektrikaubik selliseks sõiduks ei sobi.
Keskmist mõõtu kaubku mediaanläbisõit on kuskil 30000km aastas, väga suur osa neid autosid on elektrikute, torumeeste jmt töömeeste kasutuses, kes kasutavadki neid tihti vaid objektile sõitmiseks. Kas need kasutajad ei kvalifitseerugi siis ajakirjaniku arvates õigeteks kaubikukasutajateks?
Ja siis on alati kuskil foorumis mingi veendunud "spetsialist", kes toob sellise testi välja kui absoluutse ja lõpliku tõe?
Selge see, et elektriautode ja tsiklite turuletoomine on täna otseselt seotud poliitiliste otsustega ja praktikas on nad pigem alati kallimad sisepõlemismootorist. Samas ei ole ma aru saanud, et need bensiinifännid, kes alati elektrisõiduki hinda miinusena välja toovad, ostaks ise küige odavamaid tsikleid või autosid. Ikka on vaja võimsaimat mootorit (1000+ on õige tsikkel), kus seal see rahaline võit siis on? (Ja nüüd kohe keegi kommenteerib, kuidas võimsam mootor ongi ökonoomsem)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.