Kui raske on ümberehitust seaduslikuks saada?
-
- Postitusi: 1436
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 280 korda
- Tänatud: 225 korda
Re: Kui raske on ümberehitust seaduslikuks saada?
@mx77 ma ei taha teise eest vastata aga projektikirjeldused, mida ma olen lugenud, viitavad ADV sõidule. Noh näiteks TETi sõitmine. Eestlane Romet sõitis KTMI 450sega (või oli see 500ne) TETi lõpuni (ühe jutiga Tallinnast läks). Enne kui ta Aafrikasse läks, lasi Hispaanias mootori lahti võtta. Midagi hullu seal ei olnud aga 500ne kahepütane on selle kilometraaži juures jõudnud lihtsalt kolmanda õlivahetuseni
Muidugi mu oma 690 on sarnase otstarbega masin ja olgugi, et õlivälp on ette nähtud 10K, siis ma reaalselt vahetan u. iga 2K tagant. Päriselt ka - see käib nii kähku ja mina ei viitsi mingi süldiga mootorit kuumaks ajada.
Ja noh siis veel see pisiasi, et ma pole päris kindel, et ma ise ehitatud masinaga tahaks Aafrikasse minna
Muidugi mu oma 690 on sarnase otstarbega masin ja olgugi, et õlivälp on ette nähtud 10K, siis ma reaalselt vahetan u. iga 2K tagant. Päriselt ka - see käib nii kähku ja mina ei viitsi mingi süldiga mootorit kuumaks ajada.
Ja noh siis veel see pisiasi, et ma pole päris kindel, et ma ise ehitatud masinaga tahaks Aafrikasse minna
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.