Kui raske on ümberehitust seaduslikuks saada?


morse
Postitusi: 1436
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 280 korda
Tänatud: 225 korda

Re: Kui raske on ümberehitust seaduslikuks saada?

Lugemata postitus Postitas morse »

@mx77 ma ei taha teise eest vastata aga projektikirjeldused, mida ma olen lugenud, viitavad ADV sõidule. Noh näiteks TETi sõitmine. Eestlane Romet sõitis KTMI 450sega (või oli see 500ne) TETi lõpuni (ühe jutiga Tallinnast läks). Enne kui ta Aafrikasse läks, lasi Hispaanias mootori lahti võtta. Midagi hullu seal ei olnud aga 500ne kahepütane on selle kilometraaži juures jõudnud lihtsalt kolmanda õlivahetuseni :D

Muidugi mu oma 690 on sarnase otstarbega masin ja olgugi, et õlivälp on ette nähtud 10K, siis ma reaalselt vahetan u. iga 2K tagant. Päriselt ka - see käib nii kähku ja mina ei viitsi mingi süldiga mootorit kuumaks ajada.

Ja noh siis veel see pisiasi, et ma pole päris kindel, et ma ise ehitatud masinaga tahaks Aafrikasse minna :D

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”