Milline kiiver?
Re: Milline kiiver?
Jätan ka siia kasutaja tagasisidet. Täpselt sama kiiver SCHUBERTH E1 ENDURANCE sai just ostetud. Põhjuseid 2: 1) Sobis peakujuga hästi ja 2 kuna on plaanis 2 ratast (Bike ja dual sport) siis otsustasin osta 2 in 1. Käisin just laup bikega tiirul (Noka eemaldasin) mulle istus hästi, oli kõvasti vaiksem (max 160km/h testisin) kui eelmine kiiver (HJC). Raskus oli jah tunda. Kuna terve talv on seda krdi kiivrit valitud siis silmad on kirjud, peakuju mingi ebanormaalne vist. Enam netist tellimisega ei riski kehva kogemuse pärast ja meie poodide valikus mitte midagi ei ole siiamaani sobinud siis võtsin tolle ära. Hetkel olen rahul aga ei väida, et see on maailma parim kiiver, kindlasti ka mitte kehv minu jaoks siis.701 kirjutas: ↑21 Mär 2022, 18:48No nii, proovitud! Paar korda. Raske mis raske. Vaikne kah ei ole, mitte sugugi vaksem, kui Pioneer. Minul kipub see silmile vajuma. See on ilmselt pea kuju ja kiivri kokkusobimatus aga siiski. Nokk vajub kah mingil seletamatul põhjusel alla. Lkustused on nirud ja ei suuda seda fikseerida. Üle hinnatud kräpp, ma ütleks.701 kirjutas: ↑02 Mär 2022, 10:36Minule täitsa sobib LS2 Pioneer Evo tavalistest duali kiivritest. Just mugavuse poolest ja suht kerge. Sellel on küll kah pikk nokk nagu krossikiivril. Suurel kiirusel üle õla vaadates peab ettevaatlik olema, et kaelapuksi ära ei kääna. Tahtsin aga üles käiva lõuaga kiivrit. Parem kaarti ja äppi näppida, kui nina alla näeb ilma kiivrit peast katkumata. See Schuberti pott on 1890g. Aga eks varsti proovib ära.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.