Soovitage metsa-kruusaõiduks saapaid
Re: Soovitage metsa-kruusaõiduks saapaid
villy, jah, seda küll. jala maha panemise koha pealt olen eriti nõus, eks isegi ikka üritan nii vähe kui võimalik seda maha panna. selles osas jällegi ei nõustu, et justkui oleks nagu kaks varianti, kas jalg raual või jalg maas. minumeelest on põhiline ikka just see jala "õhus hoidmine"...teiste kohta muidugi ei tea öelda, isiklikult kasutan seda tasakaalu punkti regullimiseks kõikjal, kus olen nö. keset mingit kurvi, ja kuna mulle väga meeldivad sellised suurema raadiousega ning avaramad kurvid siis eks seda jala hoidmist on ikka päris palju. arvestades ka, et sõitmiseks valin selliseid kohti, kus võimalikult palju oleks keeramist ja kurve.
muidugi ka selliselt sõites on võimalik sõita jalad täiesti raudadel. see eeldab VÄGA head tasakaalu hoidmise oskust ja sättimist siis ülekehaga ning ühtlasi ka väga täpset regullimist gaasi ning pisut ilmselt veel ka siduriga. ju mul siis need oskused nii head ei ole, või olen harjunud rohkem jalaga mängima, aga no ei plaani hakata end nüüd selle pärast ka halvasti tundma. loomulikult mängib rolli ka päästmise aspekt. kui sul on jalad tuimalt raudadel ja koguaeg põlved vastu tsiklit lukus ning kurvis hakkab alt ära minema siis sul pole enam mingit võimalust 3ndat pidepunkti tekitada ning seeläbi olukorda ära päästa. kui jalg on õhus ja valmis kohe sekkuma siis see võimalus säilib. vähemalt paarsada korda kindlasti on seda ka õnnestunud teha. kuigi kindlasti oleks äge ja proff tunne hoida/päästa puhtalt gaasi mängimise ning ülekeha tasakaalu nihutamisega
anyway, kogu selle pika jutu ja arutelu tulemusena siin, tekkis mul ikkagi huvi mingisugust krossisaabast siis uuesti proovida. seekord nii, et võtan erinevad saapad kohe ilusti korraga metsa kaasa ning vahetan neid ja proovin, mis on mis ja kas ja kus
muidugi ka selliselt sõites on võimalik sõita jalad täiesti raudadel. see eeldab VÄGA head tasakaalu hoidmise oskust ja sättimist siis ülekehaga ning ühtlasi ka väga täpset regullimist gaasi ning pisut ilmselt veel ka siduriga. ju mul siis need oskused nii head ei ole, või olen harjunud rohkem jalaga mängima, aga no ei plaani hakata end nüüd selle pärast ka halvasti tundma. loomulikult mängib rolli ka päästmise aspekt. kui sul on jalad tuimalt raudadel ja koguaeg põlved vastu tsiklit lukus ning kurvis hakkab alt ära minema siis sul pole enam mingit võimalust 3ndat pidepunkti tekitada ning seeläbi olukorda ära päästa. kui jalg on õhus ja valmis kohe sekkuma siis see võimalus säilib. vähemalt paarsada korda kindlasti on seda ka õnnestunud teha. kuigi kindlasti oleks äge ja proff tunne hoida/päästa puhtalt gaasi mängimise ning ülekeha tasakaalu nihutamisega
anyway, kogu selle pika jutu ja arutelu tulemusena siin, tekkis mul ikkagi huvi mingisugust krossisaabast siis uuesti proovida. seekord nii, et võtan erinevad saapad kohe ilusti korraga metsa kaasa ning vahetan neid ja proovin, mis on mis ja kas ja kus
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.