Scotts steering damper
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 443
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 124 korda
- Tänatud: 76 korda
- Kontakt:
Scotts steering damper
Kas on kasutajaid? Mis oleks kasutuskogemus? Õigustab toode ennast või on mingeid paremaid analooge? Või üldse kasutu vidin..
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
Re: Scotts steering damper
Mul on endurokal peal, kiiremat sõitu sõites keeran nupust cowbelli juurde, enduro jaoks jälle maha - viletsal teel kihutades on vahel ikka tunda, kuidas igasuguse loogika kohaselt peaks kohe ilgem pauk randmetesse jõudma aga ei jõua, esiratas teeb väikse ja sujuva õ kriipsu ning elu läheb edasi. Korra olen sedasi isegi üpris soliidse matsu pannud, lihtsalt ei märganud, millise kuumaastiku otsas ma tegelikult kuuma annan ja päeva lõpus füüsika võitis, nagu ikka.
Kas ta suure ratta puhul, mis tänu oma massile ja üldisele ehitusele nagunii rahulikumalt sõidab, seda raha väärt on - ei tea. Väikese ratta puhul, millega vahel tee peal suuri rattaid pookimas käiakse, on suht kohustuslik lisa imho
Kas ta suure ratta puhul, mis tänu oma massile ja üldisele ehitusele nagunii rahulikumalt sõidab, seda raha väärt on - ei tea. Väikese ratta puhul, millega vahel tee peal suuri rattaid pookimas käiakse, on suht kohustuslik lisa imho
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 443
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 124 korda
- Tänatud: 76 korda
- Kontakt:
Re: Scotts steering damper
Vot! Kas erinevate tootjate paigalduskomplektidel võiks ka mingi vahe olla või puhtalt meeldimise küsimus.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 971
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Scotts steering damper
701 peale paremat rooliamorti ei ole. ma olen kõik läbi ekseldanud ja ikkagi tundub scotts kõige kindlam viis palju raha igaks juhuks kulutada. kergele ma paneks parabolicu https://precision-rp.com/
ja kui 701 sobivusega oleks võtta siis mõtleks selle peale ka.
Kui sul on see raha alla panna nii et seepärast sõidutunde vähendama ei pea siis osta ära. päriselt abiks asi kindlasti. ja ma ei räägi sellest et kui hästi sõita oskad siis pole vaja aga algajal on abiks vms. igal juhul on abiks. näiteks paksus liivas, eriti kui keegi on enne sind justkui kana taga ajanud ja jäljed sinka vonka ees jooksevad siis saab scottsiga elu palju lihtsamaks teha. lisaks esitratta kickidele leevendab see ka tagaotsa põikeid samamoodi.
muidugi kui 701 juures vedrustus seadistada, kaalujaotus paika sättida, kõhu ja selja lihaseid treenida, endurosõidu trennitunde koguda siis saab ilma rooliamordita ilusti sõidetud aga abiks asi oleks see ikkagi.
Paigalduskomplekte väga valida polegi tegelikult. pukside peal ülikallis, vanasche motorsport ja poolakad nagu ed-racing.
ja kui 701 sobivusega oleks võtta siis mõtleks selle peale ka.
Kui sul on see raha alla panna nii et seepärast sõidutunde vähendama ei pea siis osta ära. päriselt abiks asi kindlasti. ja ma ei räägi sellest et kui hästi sõita oskad siis pole vaja aga algajal on abiks vms. igal juhul on abiks. näiteks paksus liivas, eriti kui keegi on enne sind justkui kana taga ajanud ja jäljed sinka vonka ees jooksevad siis saab scottsiga elu palju lihtsamaks teha. lisaks esitratta kickidele leevendab see ka tagaotsa põikeid samamoodi.
muidugi kui 701 juures vedrustus seadistada, kaalujaotus paika sättida, kõhu ja selja lihaseid treenida, endurosõidu trennitunde koguda siis saab ilma rooliamordita ilusti sõidetud aga abiks asi oleks see ikkagi.
Paigalduskomplekte väga valida polegi tegelikult. pukside peal ülikallis, vanasche motorsport ja poolakad nagu ed-racing.
5248653
-
- Postitusi: 971
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Scotts steering damper
tegelt on vahe erinevatel komplektidel suur. näiteks kas lenksule jääb pärast mittejäik ühendus prillidega, kas raiserid saavad ühtlasi tugevamad või kas lenksu kaugus jääb ainuvõimalikuna "kaugemasse auku", kui palju lenksu tõstetakse, milline on pulga kinnitus jne.
5248653
-
- Postitusi: 250
- Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
- Tsikkel: vändast käima
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 39 korda
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 443
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 124 korda
- Tänatud: 76 korda
- Kontakt:
Re: Scotts steering damper
Mis selline maksma läheks?
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 250
- Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
- Tsikkel: vändast käima
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Scotts steering damper
Tegin ise mitte raha säästmiseks, vaid ma ei leidnud turul pakutavatest sobivat - tahtsin lenksu kinnitust tõsta minimaalselt ja see ka õnnestus. Lenksu peale käiv lahendus ka kohe üldse ei sobinud.
Ei lugenud tunde kokku, aga vaevalt et ta odavam tuleb kui müüdavad. Teine asi on raami külge käiv stihvti pool, see peaks minu arvates ikka keevitatav olema, mitte klambriga.
Edu, L
Ei lugenud tunde kokku, aga vaevalt et ta odavam tuleb kui müüdavad. Teine asi on raami külge käiv stihvti pool, see peaks minu arvates ikka keevitatav olema, mitte klambriga.
Edu, L
-
- Postitusi: 971
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Scotts steering damper
väga äge! kas prillides kummikoonused või jäigalt? palju tõste tuli?
5248653
-
- Postitusi: 250
- Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
- Tsikkel: vändast käima
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Scotts steering damper
Tegemiseks ostsin esialgu jah klooni, hiljem vahetan vist orig vastu välja. Võtsin kallima otsa klooni, sõitnud veel pole, aga tundub töötavat ja reguleerida saab samuti. Lahti pole võtnud. Prillides olevad puksid on alles ja tõste tuli 28mm (enne olid 25mm raiserid all). Kusjuures ei ole cnc-ga tehtud, tavaline koordinaatlauaga puurpink.
Edu, L
Edu, L
-
- Postitusi: 1389
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 216 korda
Re: Scotts steering damper
Sain nädalavahetusel käes hoida Rade adapterit, mis on samuti Scottsi jaoks tehtud. Üldiselt oli sama ilus nagu @Irual "tavalises puurpingis" toodetud tükk Ma ei näe, kas ta seda eraldi ka müüb aga ilmselt saab talt seda küsida:
https://www.radegarage.com/parts/ktm-690-k5-fairing/
Alumine osa Rade puhul ei ole keevitatav - tal on billet jupid, mis klammerdavad ennast ümber raami.
Edit: olen ise ka mõelnud, et kas rooliamort on hea asi. Aga ma pole lihtsalt raatsinud nii kallist vidinat osta. Ja üldiselt pole mul midagi selle vastu, et kellegi, kuidas see oligi?, kana taga ajamise jälgedes sõita.
https://www.radegarage.com/parts/ktm-690-k5-fairing/
Alumine osa Rade puhul ei ole keevitatav - tal on billet jupid, mis klammerdavad ennast ümber raami.
Edit: olen ise ka mõelnud, et kas rooliamort on hea asi. Aga ma pole lihtsalt raatsinud nii kallist vidinat osta. Ja üldiselt pole mul midagi selle vastu, et kellegi, kuidas see oligi?, kana taga ajamise jälgedes sõita.
-
- Postitusi: 971
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Scotts steering damper
video lõpus on üks vastik vops. löögi põhjust ei saanudki teada, täiesti sile maa ja mitmes kord samas jäljes. aga randmele tegi kõvasti viga, siiani pole päris korras. rooliamorti on harva päriselt vaja aga kui juhtub siis on hea kui ta olemas on.
5248653
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 443
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 124 korda
- Tänatud: 76 korda
- Kontakt:
Re: Scotts steering damper
Mis neid paigalduskittide varijante veel oleks701/690 jaoks? Rade, ET-Racing, BRP. On veel mõni, mis ennast googeldamise eest paremini peita suudab? Ise viilimise jätaks esialgu kõrvale, puudub nou-hau ja võimekus. Kui just keegi teenust pakkuda ei taha.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.