Arutelu - kuhu on kadunud tegijad?

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3162
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 64 korda
Tänatud: 336 korda

Re: Arutelu - kuhu on kadunud tegijad?

Lugemata postitus Postitas ranel »

► Näita Spoilerit

Kuna ma oleks ilmselt ise üks sihtgrupist, keda sa näeks kandideerimas, siis omalt poolt, miks mind ei kutsu kandideerima.

Peamine tööprotsess tegeleda rehvivahetajana ning regulaarhooldustega (õli, klotsid, küünlad, filtrid) ei ole pinget pakkuv. Vähemalt ennast huvitaks just keerulisemad probleemid. ja nagu ma omal nahal olen tunda saanud ning mujalt kuulnud, siis selliseid töid te tegelikult ette võtta ei soovi (arusaadav, sest pole vastavat tööjõudu/uppunud töödega regulaarhooldustesse).

Teiseks palgatase on selline, et käed mustaks/õliseks ametis on alates 1500 eur kätte isegi Tartu piirkonnas pigem tagasihoidlik. Sellise palgatasemega saab vabalt kontoris tööd ka teha, kus päeva lõpus oled puhas ja tööpäeva lõpp enamvähem kindel. Lisaks ka kaugtöö võimalus. Ehitaja palk näiteks Tartus, kes päris algaja pole, on 10-12 EUR/h kätte. Ametlik info registris näitab keskmiseks netopalgaks 1169 EUR kätte, mistõttu 2000 eur neto kätte summa ei tundu usutav.
Tanklas burkse keerates ilma igasuguse varasema töökogemuseta saab näiteks ~1050 EUR kätte ja ei eelda erilisi eeloskuseid.

Tööaeg 9:30-18:00 pole ahvatlev. Selline aeg ei sobi absoluutselt pereinimesele, kes peaks 17:00 lapsi peale korjama. Tööpäeva algus võiks ikka olla kell 8.00.
Lisaks nii hilja alustamine tähendab seda, et jõuab umbes ~19:00 kõige varem alles koju. St. igasugu trennid, õhtul kuhugi minekud jne, on suht välistatud.

Suvel puhkuse võtmine ilmselt keeruline.

Maksuvõlad. Maksuvõlaga ettevõttesse ma tööle ei kandideeri(jah, hetkel nüüd maksuvõlga enam üleval pole).

Väga väike kollektiiv. Ametlikult näitab palgal 2-4 inimest. Ühest küljest hea, teisest küljest miks 21 aastaga ettevõte kasvada pole suutnud.

Lühidalt, sama palgatasemega ning riskitasemega on päris palju muid ameteid, mille vahel valida.

Teemaväline
Seoses asjaoluga, kus meie pika kogemusega mehaanik otsustas kolida Eesti lõunaosariikidesse, otsime oma töökotta uut "koopaoravat". Heal koopaoraval on varasem töökogemus ja oskus ning tahe teha mistahes tööprotsessi kvaliteetselt ning püüdleb lahenduste leidmise suunas, mitte ei leia põhjusi, miks mingit asja teha ei saa. Meil on 21 aasta pikkune kogemus, meie töökojast on läbi käinud tuhandeid tsikleid ja me pakume oma teadmisi ja kogemusi klientidele. Mitte nii heal koopaoraval on kogemust vähem, aga pealehakkamist ja tahet ning töökust sellevõrra rohkem. Kel töövahendid käes ei püsi, see kahjuks hakkama ei saa.

Peamised tööprotsessid on rehvivahetused ja regulaarhooldused, kuid kokku tuleb puutuda ka kõiksugu muude tsikliteemaliste tegevustega.

Töökoht StreetMoto - Tallinnas, Hiiul. Tööaeg E-R 9:30-18:00. Töötasu olenevalt koopaorava võimekusest 1500-2000 kätte. Tööle asumise aeg - proovitöölisena alates aprilli algusest, päris käbisid saab maikuust hakata krõbistama. Kui oled eriti võimekas, siis võib ületada ka eelmainitud piiri, kui oled ludru, siis kahjuks pikka pidu ei ole.

Oma soovist anna palun teada meili teel (all signatuuris). Lisa kindlasti info enda kohta ning sinu kontaktid ei teeks ka paha. Lisainfot saab samuti küsida nii meili kui ka telefoni teel.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Teenused ja abi”