Kas keegi veel hooldab/remondib oma tsiklit ise?
Re: Kas keegi veel hooldab/remondib oma tsiklit ise?
Eelmisel aastal sai üks 15 aastat kuuris seisnud 35+ a vana tsikkel ostetud ja tundus otstarbeks natuke ise teha kuna meeletult kalliks oleks läinud kõik töökojas lasta teha. Lisaks mõnede asjade töökojas tegemisele said sellised asjad ise tehtud (eelmisel aastal):
õli ning õli- ja õhufiltri vahetamine
esipiduriklotside ja voolikute vahetamine
tagapiduriklotside vahetamine (trummel)
piduriõli vahetamine
esi- ja tagaratta laagrite/simmerite vahetamine
ketirataste ja keti vahetamine (keti neetimise lasin eelnevalt töökojas teha).
esiamordi simmerite vahetamine
suunatulede vahetamine
karburaatoritele (4 tk) remondikomplektid ja uued omavaheliste ühendusliitmike o-rõngad
karburaatorite sünkroniseerimine
juhtraua vahetamine
tagakiige pukside asemel nõellaagritele panemine
gaasitrossi vahetamine
klapivahede reguleerimine (erineva paksusega nn. seibidega)
klapikambrikaane tihendi vahetamine
bensiinikraani rem.komplekt
erinevate kummidetailide vahetamine (paagi kinnitus, jalatugi, küljekarpide kinnitus...)
Ilmselt ka edaspidi selliste asjade tegemiseks töökotta ei pöörduks ja võibolla vajadusel teeks ka midagi suuremat/keerukamat. 80-ndate tsiklit on ka ilmselt natuke lihtsam remontida kui enamikke uuemaid.
õli ning õli- ja õhufiltri vahetamine
esipiduriklotside ja voolikute vahetamine
tagapiduriklotside vahetamine (trummel)
piduriõli vahetamine
esi- ja tagaratta laagrite/simmerite vahetamine
ketirataste ja keti vahetamine (keti neetimise lasin eelnevalt töökojas teha).
esiamordi simmerite vahetamine
suunatulede vahetamine
karburaatoritele (4 tk) remondikomplektid ja uued omavaheliste ühendusliitmike o-rõngad
karburaatorite sünkroniseerimine
juhtraua vahetamine
tagakiige pukside asemel nõellaagritele panemine
gaasitrossi vahetamine
klapivahede reguleerimine (erineva paksusega nn. seibidega)
klapikambrikaane tihendi vahetamine
bensiinikraani rem.komplekt
erinevate kummidetailide vahetamine (paagi kinnitus, jalatugi, küljekarpide kinnitus...)
Ilmselt ka edaspidi selliste asjade tegemiseks töökotta ei pöörduks ja võibolla vajadusel teeks ka midagi suuremat/keerukamat. 80-ndate tsiklit on ka ilmselt natuke lihtsam remontida kui enamikke uuemaid.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.