Kuidas pingeregulaatorid (ja akud) surevad?

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7439
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 2011 korda
Tänatud: 598 korda

Re: Kuidas pingeregulaatorid (ja akud) surevad?

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Ei oska elektriinseneeria sügavustesse siseneda, aga mul on 2 autot, mis seisavad ja mõlemal on peal GPS trakker mis koguaeg töös olles tarbib nii palju, et 3-4 nädalaga on akud tühjad. Need autod on nö varu autod ja töötavad harva( vähem kui kord kuus) ehk akusid pidi kogueag laadima, kas tõõtava mootoriga või laadijaga laadides.Tulemuseks oli 1-2a ja akud pekkis. Nüüd on mõnda ega peal nö targad laadijad mõlemal autol ja akud alati täis ning siiani ka töökorras.
Pingekaga oli enda rattaga kunagi olukord, kus hakkas laadima 16-18V vooluga. Puhastasin ära kõik ühendused geneka ja starterirelee juures ning massi ühendused ka. Midagi ei muutunud. Pingeka enda pistik ja klemmid olid silmaga vaadates ilusad ja puhtad. Igaks juhuks lasin sinna peale Oxid clean spreid ja siis veel lihtsalt Contact spareid. Peale seda töötab sama pingekas juba 4-5 aastat ja laadimine stabiilne 14,3V Aku on ka siiani sama ja sellel on igal aastal taga nutikas laadija,mis ühendatud läbi tsikli voolupesa (otse vooluga akule). Aku on AGM Varta. Pingeka pistiku klemme olen igal aastal spreiga üle lasknud hoolduse käigus.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”