M: Honda XL 700VA Transalp 2013 (RD15)

Siin müüakse mootorrattaid, maksirollereid ja traike.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
  • Kuulutus peab vastama reeglitele
  • Kuulutuse "upitamine" pole lubatud, kuulutust saad "tõsta" vastavalt reeglitele 21 päeva pärast
  • Postitusele piltide lisamiseks vaata siia
  • Päevade arv viimasest postitusest, peale mida postitus kustutatakse, on 60 päeva.

Teema algataja
kalleu
Postitusi: 443
Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
Tsikkel: on
Tänanud: 53 korda
Tänatud: 72 korda

M: Honda XL 700VA Transalp 2013 (RD15)

Lugemata postitus Postitas kalleu »

Mark ja mudel: Honda XL 700VA Transalp (RD15E)
Kubatuur: 680
Võimsus: 44 kW
Aasta: 04/2013
Värvus: valgw
Läbisõidunäidik: 31075 ja suureneb tasapisi
Hind: 6999
Asukoht: Tartu
Telefon: 5185578
E-mail: kalleuuemae@gmail.com

http://www.mototehnika.ee/kasutatud/auto.php?id=3691819

Selle kevade parim pakkumine – osta emale mootorratas!

Müügile on saabunud erakordne eksemplar – originaalkonditsioonis kõigi vajalike lisadega Honda Transalp XL 700VA (RD15E) aastast 2013, viimane eurodirektiivide poolt kohitsemata puhtavereline seiklusratas. Seda kaunitari nähes tead sa kohe, et ainus omanik on olnud blond tšikk, kes ratta ise Catweesi salongist välja sõitis. Seejärel vaatasid ratta üle, proovisid järgi ja kiitsid heaks Motosurvivali ja Motorrad4life parimad K-tähega koolitajad, kes kõik kinnitasid, et selle rattaga jääb sõit ainult lenksusistuja oskuste taha. Järgnevatel aastatel on rattaga sõidetud parasjagu niipalju, et liikuvad osad kinni ei jääks ja nii vähe, et parema ninaga tunneb veel originaalvaha lõhna.

Selle rattaga võid sa homme päev mitte ühe vaid 3 tiiru ümber maailma sõita, sest erinevalt BMW-st ta lihtsalt ei lagune ja enne jõuab Eesti ametlik pensioniiga 95 a. peale kui Honda mootori ressurss ammendub. Ratta korralised hooldused on tehtud 2x sagedamini ja korralikumalt kui pooltel Eesti rinkaratastel. Kasutatud on ainult parimaid Motuli õlisid ja hooldusvahendeid. Mehaanik vahetab hambaharja iga 3 nädala tagant kuna eelmine kulub iga sõidu järgselt velgi ja kodaraid läikima lüües lihtsalt ära. Pingutus on seda väärt, sest nende kuldsete velgede sära on viinud kadedusest ööune igal teisel möödasõitnud rullnokal ja iga kolmas baigiline on pidanud vajalikuks pöördeid tuuritada.

Aga ära lase end petta - pealtnäha tagasihoidliku 44 kW-ga rahuliku iseloomu taga peitub tõsine „sleeper“, kelle tagatulesid on foori tagant startides näinud nii Audi RS6, BMW M5 kui Mercedes AMG G63. Selle mootori mõnusa müdina peale pööravad päid ja noogutavad tunnustavalt kõik kiilaspäised kroomiga sõitvad habemikud. Pärast V2 värina jalge vahel tundmist nutad sa ahastuses oma R4 või pseudo R2 kõrval, sest sa tead, et seda tunnet sa mitte kusagilt mujalt enam ei saa.

See ratas on ühtviisi kindel nii kaitseväe Kagu polügoonil, Tour Of Estoniat turvates eessõitvast vilkuritega politseist möödudes kui talumehe lõigatud teraviljapõldu kündes. Lai lenks ja madal raskuskese annab stabiilsuse nii üksi sõites kui tagaistmel erutusest hüppava meetrise objektiiviga fotograafi vedades. Pisut üle 170 km/h tippkiirust aitab maha saada kombineeritud ABS samal ajal kui kärbsed end vastu radikakaitseid laiaks lendavad. Mäkrasid, jalakäijaid ja väiksemaid veoautosid aitavad tõrjuda või lihtsalt üle sõita SW Motechi mootorikaitse rauad ja lai alumiiniumist põhjakaitse. Suuremate veoautode ja busside tõrjumiseks aitab laevapasuna häälega signaal, mis teepeal jalgu jäävad jalgratturid joonelt kraavi ehmatab. Kui mõni siiski jääb Touratechi keskhargi külge siis tuleks ta enne koju jõudmist ise hellalt jalaga eemale lükata (kui sa üldse märkad).

Konteinerlaeva mahtu SW Motech Trax ja Shad kohvriringiga tood ühe hooga Lätist koju kõik järgmise peo õlled või oled ise jõuluvana ja viid kingid kohale ka 25 miinuskraadiga kui Oxfordi 4-astmeline rutskasoojendus on põhjas ja MRA Vario Touring esiklaas jää tõttu läbi ei paista.
Legendile vääriliselt on ka hind vastav aga müüja süda on kerge teadmises, et ostja saab parima võimaliku väga hästi hoitud ratta, mis kestab veel ka lapselapsele ja lõpetab saja aasta pärast tõenäoliselt motomuuseumis.

Kui sa tunned, et see ratas on sinu emale või abikaasale või kasvõi sulle endale sobiv siis anna teada, tule kohale ja räägime natuke motojuttu. Tilluke kauplemisruum on otse ratta kõrval kui sularahapakk on sadula peal.
Manused
Honda XL700VA vasak külg.jpg
Honda XL700VA parem külg.jpg
Honda XL700VA ees.jpg
Honda XL 700VA VIN.jpg
Honda XL 700VA taga.jpg
Honda XL 700VA paak.jpg
Honda XL 700VA km.jpg



Vasta

Mine “Mootorrataste müük”