M: Honda CBR1000RR 2010
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
- Kuulutus peab vastama reeglitele
- Kuulutuse "upitamine" pole lubatud, kuulutust saad "tõsta" vastavalt reeglitele 21 päeva pärast
- Postitusele piltide lisamiseks vaata siia
- Päevade arv viimasest postitusest, peale mida postitus kustutatakse, on 60 päeva.
-
Teema algataja - Postitusi: 462
- Liitunud: 17 Juun 2005, 15:46
- Tsikkel: FC350 ; KX250F
- Asukoht: Tallinn
M: Honda CBR1000RR 2010
Mark ja mudel: Honda CBR1000RR
Kubatuur: 998 ccm
Võimsus: (kW) 131
Aasta: 2010
Läbisõidunäidik: 18 500 km
Varustus, lisad, muu info:
* Masinal on äsja tehtud hooldus, vahetatud õlid-vedelikud, rattalaagrid ja tagumine rehv.
* 02.05.22 paigaldatud uus siduri sisu ja siduritross.
* Äsja läbinud ülevaatuse!
* Kuluosad on heas seisus.
* Lisadest on küljes:
- Bazzaz Z FI TC juhtmoodul (orig pistikute vahel, soovi korral lihtsasti eemaldatav)
- SpeedoHealer V4
- Bazzaz Z-AFM self-mapper
- 9- astmeline eelseadistatav veojõukontroll
- Nupust valitavad 2 sõidurežiimi (tava ja vihma)
- Puig bubble smoke esiklaas
- Puig R19 kukkumispunnid
- Puig tagumised spoolsid/kukkumispunnid
- ProFiber carbon raami- ja kiigekatted (uued)
- Accossato 18x19 esipiduripump
- USA- tüüpi peeglid, oranži päevasõidutulega
- LED tüüpi tagatuli
- Lühike saba, sisseehitatud suunatuledega
- Akrapovic väljalase + kat delete. Tehase sert ja Db killer kaasa.
- GB Racing mootorikaitsmed
- Seadistatavad jalarauad (rear sets)
* Võimalus kaasa osta ka GP shift käiguvahetussüsteem (esimene üles, teised alla).
* 2 võtit.
Hind: 6790€
https://www.mototehnika.ee/3688905
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Telefon: 56659107
E-mail: kristjan.lilles @ gmail.com

Kubatuur: 998 ccm
Võimsus: (kW) 131
Aasta: 2010
Läbisõidunäidik: 18 500 km
Varustus, lisad, muu info:
* Masinal on äsja tehtud hooldus, vahetatud õlid-vedelikud, rattalaagrid ja tagumine rehv.
* 02.05.22 paigaldatud uus siduri sisu ja siduritross.
* Äsja läbinud ülevaatuse!
* Kuluosad on heas seisus.
* Lisadest on küljes:
- Bazzaz Z FI TC juhtmoodul (orig pistikute vahel, soovi korral lihtsasti eemaldatav)
- SpeedoHealer V4
- Bazzaz Z-AFM self-mapper
- 9- astmeline eelseadistatav veojõukontroll
- Nupust valitavad 2 sõidurežiimi (tava ja vihma)
- Puig bubble smoke esiklaas
- Puig R19 kukkumispunnid
- Puig tagumised spoolsid/kukkumispunnid
- ProFiber carbon raami- ja kiigekatted (uued)
- Accossato 18x19 esipiduripump
- USA- tüüpi peeglid, oranži päevasõidutulega
- LED tüüpi tagatuli
- Lühike saba, sisseehitatud suunatuledega
- Akrapovic väljalase + kat delete. Tehase sert ja Db killer kaasa.
- GB Racing mootorikaitsmed
- Seadistatavad jalarauad (rear sets)
* Võimalus kaasa osta ka GP shift käiguvahetussüsteem (esimene üles, teised alla).
* 2 võtit.
Hind: 6790€
https://www.mototehnika.ee/3688905
Asukoht: Tallinn, Kristiine
Telefon: 56659107
E-mail: kristjan.lilles @ gmail.com

Re: M: Honda CBR1000RR 2010
Niisama huvitab, et kas mingites olukordades on see süsteem millegipoolest parem?
-
- Postitusi: 2956
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 157 korda
Re: M: Honda CBR1000RR 2010
Kurvis tugevalt kallates ja käike üles lapates ei jää saapa nina valitsa ja asfaldi vahele.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: M: Honda CBR1000RR 2010
Puhttehniliselt võttes on selle asja nimi sellisel juhul vist pigem käikude alla lappamine
olgugi, et "numbrid" suurenevad.
Parem on gp ka sirgelt kiirendades, oluliselt mõnusam on käiku vahetada tugevalt ja väga tugevalt kiirendades ning julgeks isegi väita, et kurvidesse (tugevalt) sisse pidurdades on üles tõmmata ka kuidagi naturaalsem.

Parem on gp ka sirgelt kiirendades, oluliselt mõnusam on käiku vahetada tugevalt ja väga tugevalt kiirendades ning julgeks isegi väita, et kurvidesse (tugevalt) sisse pidurdades on üles tõmmata ka kuidagi naturaalsem.