Motokrossi sõidutehnika
-
- Postitusi: 436
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 92 korda
Re: Motokrossi sõidutehnika
Asendiga on sul hetkel nii, et kui ratas on lühikese võitu, peaksid ikka ettepoole ennast saama veel, sul tagumik peaaegu tagaratta tsentris, liivakross ja vupsid oleks ilmselt ok, hea pidamisega kohtades läheb vast liiga küünlasse sul see pill. Tegelen ise ka asendi otsigutega peale krossitrenni minekut, kui mingi jura on sisse harjunud, siis on isegi mõtestatud sõitmisega raske neid jurasid välja lihvida. Samas asendeid on erinevaid ja asend on tegelikult konstantses muutumises, millega eelkõige ennetad rünnatava pinnase eripärasid. St asend motokrossis ja näiteks hard enduuros on ikka väga erinevad asjad ja attack positsioonis näiteks mööda "seinu" üles ei sõida. Mina isiklikult soovitaksin sul kuni mõistlikus mõõtkavas tsikli hankimiseni tegeleda pigem igasuguste tasakaalu harjutamiste, pivot pöörete, tagarattal sõitmiste jms asjadega tegeleda, kus on vaja tsiklil liikuvust, siduri ja gaasi tunnetust jne. Nagu kiired mehed ütlevad- kõigepealt pead kohapeal sõitmise selgeks saama ja siis tuleb kiirus ja täpsus iseenesest. Ehk siis kasuta seda tsiklit pigem traieli asenudsena ja otsi oma attack positsiooni mõitlikus suuruses ratta peal, seal jäädki sellega tegelema.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.