Karburaatori abi
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Postitusi: 7999
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 258 korda
- Tänatud: 352 korda
- Kontakt:
Re: Karburaatori abi
Jah, aga seda muudetakse ainult siis, kui segukruvi läheb reguleerimipiirist välja, ehk siis vähem kui 0,5 pööret sisse või üle 3,5 pöörde välja.
-
- Postitusi: 57
- Liitunud: 24 Juun 2017, 12:31
- Tsikkel: Honda CB750 ;Honda CRF450X
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Karburaatori abi
Tere! Probleemid selle rattaga algasid Teil sellest,et madala käiguga sõites lasite mootori lahjavõitu seguga sõites mitu korda peaaegu kinni! (jõud hakkas kaduma,peale jahtumist toibus).Võis juhtuda,et silindri peeglil on AL,i ja rõngas ka pisut soones kinni olla.Oleneb kui kõvasti vatti sai.Mingit ebaloogilist teed pidi jõudsite karburaatorini.Suure tõenäosusega on probleem ikkagi lisaõhus (väntvõlli vedrumansett).Niisuguste kahjustustega mootor töötab just niimoodi nagu kirjeldate.(käivitub vänta piinates ja tõõtab tirinal,ainult kõrgetel pööretel ja võite reguleerima jäädagi)Ärge solvuge aga MX77 soovitus tundub olema ainuöige.Mootor kaenlasse ja mõnda motoklubisse.Poole tunniga on pilt selge .Edu!
-
Teema algataja - Postitusi: 80
- Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
- Tsikkel: Yamaha yz80
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Karburaatori abi
Ma tegin täna siis ikkagi selle töö ära ja võtsin ikkagi magneeto maha, tõesti mehed, teil oli õigus!
Väntvõlli simmer oli täitsa katki, osaliselt lausa tükk puudu. Huvitav millest selline asi sai tekkida? Kas kuuma saamisest?
Igatahes ostan uue simmeri ja vaatan kuidas kärab, eks siis annan teada.
Suured tänud, et siin forumis selliseid abilisi on.
16aastase poisi pea ei ole veel igas asjas nii nupukas ja tark nagu mõndadel meestel siin (kogemusi veel vähe)
.
Väntvõlli simmer oli täitsa katki, osaliselt lausa tükk puudu. Huvitav millest selline asi sai tekkida? Kas kuuma saamisest?
Igatahes ostan uue simmeri ja vaatan kuidas kärab, eks siis annan teada.
Suured tänud, et siin forumis selliseid abilisi on.
16aastase poisi pea ei ole veel igas asjas nii nupukas ja tark nagu mõndadel meestel siin (kogemusi veel vähe)

Re: Karburaatori abi
Lahja seguga on teinekord juhtunud, et lööb väntvõlli tihendi pahupidi.
Nimelt silindrisse jääb tuli kuni ülevoolude avanemiseni ja leek jõuab karterisse, mispeale tekib "kerge" rõhutõus.
On ka klapilehti puruks löönud üks pritsega 300cc KTM.
Mis tal viga on ei tea isegi esindus, kuid üle 5-6 käivituse külmalt ta aevastab tihendi eest.
Pritsega ratta rõõmud...
Nimelt silindrisse jääb tuli kuni ülevoolude avanemiseni ja leek jõuab karterisse, mispeale tekib "kerge" rõhutõus.
On ka klapilehti puruks löönud üks pritsega 300cc KTM.
Mis tal viga on ei tea isegi esindus, kuid üle 5-6 käivituse külmalt ta aevastab tihendi eest.
Pritsega ratta rõõmud...
-
Teema algataja - Postitusi: 80
- Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
- Tsikkel: Yamaha yz80
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Karburaatori abi
Sain uue simmeri kätte ja vahetasin ära. Asi korras - hääl ilus, minek hea. Pole ammu nii hea põlemise lõhna sumpsist tunlnud 
Paari päeva pärast peaksid jõudma ka tagakiige ja selle amordisüsteemi lingi kõik puksid ja laagrid, on keegi neid vahetanud? Tundub päris suur töö olema, tuleb kuumutada ja välja nad sealt suruda.

Paari päeva pärast peaksid jõudma ka tagakiige ja selle amordisüsteemi lingi kõik puksid ja laagrid, on keegi neid vahetanud? Tundub päris suur töö olema, tuleb kuumutada ja välja nad sealt suruda.
-
- Postitusi: 7999
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 258 korda
- Tänatud: 352 korda
- Kontakt:
Re: Karburaatori abi
Kuumutada ei ole seal midagi vaja, kui nad lootusetult sisse pole roostetanud. Õiged abivahendid on vajalikud.Karl32 kirjutas: ↑04 Juul 2022, 16:45 Sain uue simmeri kätte ja vahetasin ära. Asi korras - hääl ilus, minek hea. Pole ammu nii hea põlemise lõhna sumpsist tunlnud
Paari päeva pärast peaksid jõudma ka tagakiige ja selle amordisüsteemi lingi kõik puksid ja laagrid, on keegi neid vahetanud? Tundub päris suur töö olema, tuleb kuumutada ja välja nad sealt suruda.
-
- Postitusi: 208
- Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
- Tsikkel: vändast käima
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 28 korda
Re: Karburaatori abi
Vanal ja survekaga pestud rattal võivad laagrite välised võrud alumiiniumist kiige ja lingi sisse olla päris kõvasti kinni jäänud - alu ja terase vahel tekib elektrokeemiline korrosioon. Teine kord on ainukeseks lahenduseks välimine võru ettevaatlikult läbi käiata turbiiniga. Tagumine unusta ära.
Edu,
-
Teema algataja - Postitusi: 80
- Liitunud: 01 Mai 2018, 14:13
- Tsikkel: Yamaha yz80
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Karburaatori abi
Netist sain pukside ja laagrite enda firma lehelt (ProX) õpetuse, seal näitas, et pane kruustangide vahele, ühele poole väike padrunvõti mis kiige/lingi august läbi mahub aga puksi august mitte, siis teisele poole suurem padrunvõti kuhu puks sisse mahub ja siis sedasi kruustangide vahel muudkui keerata ja kuuma anda ja nii siis muudkui korrata kuni puks käes.