Roheline või joobes?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3149
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 492 korda
- Tänatud: 598 korda
Re: Roheline või joobes?
Kliima või mitte kliima
Liiklustihedus on läinud nii suureks, et linnatranspordi korsten/summuti tuleb viia linnast välja. Ummikutes seisvad tossavad karbid muudavad linnaõhu inimesele liiga mürgiseks.
See, kas mõni karvane maamees särki rebib, et "mina triikrauaga ei sõida" ei ole oluline.
Küll leitakse ka laadimise probleemile lahendus
1. tee alune kaabel, pidev juhtmevaba laadimine sõidu ajal või parklates tööjuures, maximarketis, kodus (juhtme vajadus põhisõitudel pea olematu)
2. akupakkide rotatsioon
3. mingi tehnoloogia, kus laetud geel/vedelik vahetatakse tühjenenu vastu
4. el tootmine kohapeal keemiliselt vms
5. jne (kus ma tean, ma pole elon
)
Aga küsimusele, kas rattakeerutajaks on tulevikus elekter või dinopump on 100% ainult üks vastus ja see ei ole dinopump.
Lisaks on el mootoril väga palju eeliseid, mis tasakaalustavad ebamugavusi
1. Dünaamika (jõud igas asendis ja seda on palju
)
2. Lärm (va laudpaip meestele)
3. Saast, mida igapäevaselt endast läbi lõõtsutad
4. Hooldus ja rem kulud
5. Kindlasti on veel midagi
Ehk, kui tehnoloogiad veel nata paranevad ja infra ka järjest järgi jõuab, siis on tiheasustusalade igapäeva sõitude tegemiseks särts way better kui fossiil ja küll paranevad ka optionid pikemateks sõitudeks.
Liiklustihedus on läinud nii suureks, et linnatranspordi korsten/summuti tuleb viia linnast välja. Ummikutes seisvad tossavad karbid muudavad linnaõhu inimesele liiga mürgiseks.
See, kas mõni karvane maamees särki rebib, et "mina triikrauaga ei sõida" ei ole oluline.
Küll leitakse ka laadimise probleemile lahendus
1. tee alune kaabel, pidev juhtmevaba laadimine sõidu ajal või parklates tööjuures, maximarketis, kodus (juhtme vajadus põhisõitudel pea olematu)
2. akupakkide rotatsioon
3. mingi tehnoloogia, kus laetud geel/vedelik vahetatakse tühjenenu vastu
4. el tootmine kohapeal keemiliselt vms
5. jne (kus ma tean, ma pole elon

Aga küsimusele, kas rattakeerutajaks on tulevikus elekter või dinopump on 100% ainult üks vastus ja see ei ole dinopump.
Lisaks on el mootoril väga palju eeliseid, mis tasakaalustavad ebamugavusi
1. Dünaamika (jõud igas asendis ja seda on palju

2. Lärm (va laudpaip meestele)
3. Saast, mida igapäevaselt endast läbi lõõtsutad
4. Hooldus ja rem kulud
5. Kindlasti on veel midagi

Ehk, kui tehnoloogiad veel nata paranevad ja infra ka järjest järgi jõuab, siis on tiheasustusalade igapäeva sõitude tegemiseks särts way better kui fossiil ja küll paranevad ka optionid pikemateks sõitudeks.
Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.