Trans Euro Trail - TET
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1413
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 273 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
@sepp lahe video! Kui suure osa Poola TETist ära sõitsite (kogu rada on 1885km, nii et enamuse vist)? Kaarti vaadates tundub, et lõunaosa rajast on kõik puha Tatrates. Kas seal käisite? Kas võib nii öelda, et meile lähim TET, mis kulgeb mägedes, on Poola TET?
Edit: vaatasin kaarte täpsemalt. Tundub siiski, et Tatrad on rohkem lõunapool. Kas seal on rahvuspark vmt, et sinna rada pole viidud? Lisasin paar kaarti ka.
Lisaks: kas te vahetasite poolepealt rehvi (4426km!!)?
Poola GPX:
https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... sp=sharing Seesama Tatrate kaart suurena: https://i.redd.it/81yhuzjip7i61.jpg
Edit: vaatasin kaarte täpsemalt. Tundub siiski, et Tatrad on rohkem lõunapool. Kas seal on rahvuspark vmt, et sinna rada pole viidud? Lisasin paar kaarti ka.
Lisaks: kas te vahetasite poolepealt rehvi (4426km!!)?
Poola GPX:
https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... sp=sharing Seesama Tatrate kaart suurena: https://i.redd.it/81yhuzjip7i61.jpg
-
- Postitusi: 1781
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 121 korda
- Tänatud: 190 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
Norra TET käib mööda mägesid, aga on enamjaolt kruusane ja lihtne. Paar üksikut kivist mäkketõusu viskab sisse, mammutiga-üksi vabalt tehtav.
-
- Postitusi: 3829
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 161 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
Rehvi ei vahetanud, tracker kestis kenasti ja saaks veel sõita sellega. Tatrad jäävad eemale...morse kirjutas: ↑04 Juul 2022, 13:04@sepp lahe video! Kui suure osa Poola TETist ära sõitsite (kogu rada on 1885km, nii et enamuse vist)? Kaarti vaadates tundub, et lõunaosa rajast on kõik puha Tatrates. Kas seal käisite? Kas võib nii öelda, et meile lähim TET, mis kulgeb mägedes, on Poola TET?
Edit: vaatasin kaarte täpsemalt. Tundub siiski, et Tatrad on rohkem lõunapool. Kas seal on rahvuspark vmt, et sinna rada pole viidud? Lisasin paar kaarti ka.
Lisaks: kas te vahetasite poolepealt rehvi (4426km!!)?
Me tegime lihtsalt ringi peale, neid eraldi harusid teiste riikide piirideni ei sõitnud.
Poola tet on pikem kui see teti lehel kirjas on - ma 99,9% kindel selles.
sektsioon 1) 1062,3 km
sektsioon 2) 821,2 km
sektsioon 3) 489,9 km
sektsioon 3b) 317,6 km
sektsioon 4) 376,6 km
Selle valgevene poolse osa jätaks välja, see on igav ja seal saab piirikatelt sumpsi. Rada läheb piirist vast 50m kauguselt piiriga paraleelselt. Poolakad ehitavad sinna u 5m kõrgust tara ja on mehitatud valve lisaks automaatidega iga u 200m tagant. Dokkide kontroll u 2h ja siis eskorditi meid minema sealt mingisse auslasse ära vast mõnikymmend km eemale ja tagasi ei soovitatud tulla
See tara ja roheline eskordi buss on suht video alguses näha.
Poolas pole sääski!!! Rada ise kerge kuivaga.
Tanklatega probleeme pole, neid jagub, aga mõned pannakse kella 20st kinni ja automaattanklat pole. Me lasime seal väiksed 1,5L kankud täis ja vedasime kaasas igaksjuhuks. Vaja ei läinud neid. Kütus on parem kui meil, saab suurema läbisõidu väiksema kuluga kui eestis, aga see on minu arvates igas riigis nii, et saab rohkem sõita kui meil. Kütus odavam ka. Võin oma 1,5L odavat kütust müüa maha viiekaga
Re: Trans Euro Trail - TET
Kas tervel sellel teekonnal mõne mahajäetud objekti/hoone ka leidsite? Ja mis see kütus seal poolas siis maksab? Endal ka ilmselt varsti minek sinnapoole
Päris hea video on küll, pole kuskil liiga pikalt üht ja sama tiksumist ja hea vaheldus vaatamisel, et pilt pidevalt vahetub.
Päris hea video on küll, pole kuskil liiga pikalt üht ja sama tiksumist ja hea vaheldus vaatamisel, et pilt pidevalt vahetub.
-
- Postitusi: 3829
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 161 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
Tänud!will111 kirjutas: ↑04 Juul 2022, 16:44Kas tervel sellel teekonnal mõne mahajäetud objekti/hoone ka leidsite? Ja mis see kütus seal poolas siis maksab? Endal ka ilmselt varsti minek sinnapoole
Päris hea video on küll, pole kuskil liiga pikalt üht ja sama tiksumist ja hea vaheldus vaatamisel, et pilt pidevalt vahetub.
Äkki oli 1.6 täpselt ei mäleta.
Kui otsida, siis leiab sealt ikka neid hooneid, meie neile rõhku ei pannud. Mõnda üksikut külastasime... See poolakast teti sõitja kellel rehv oli katki(videos ka) ja ratas oli maha kukkunud kividelt mille peale tal see oli pandud, et saaks rehvi lappida sai ka meilt abi tänu sellele, et just mõtlesime keerata tetilt maha ja minna vana sõjalist kompleksi vaatama - tal oli sama plaan ja seal ta üksi õnnetult higistas karuprses inimtyhjas kohas kusagil 32+ kraadiga.
-
- Postitusi: 1413
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 273 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
Kui guugeldad Tatra mäestik, siis saad selliseid pilte (ja kui sealt autoga läbi sõita, siis on ka päris uhke vaade):
@sepp mul küll Trackerid nii palju vastu ei pidanud tol korral, kui neid proovisin
Ja see küttekulu asi on minu arvates ikka enamuses seotud sellega, et reisil käitub ranne vähe teisiti. Ma oleks viimasel orienteerumisel peaaegu tee äärde jäänud sest küttetuli oli kaardi taga peidus ja läks põlema juba 180km juures ehk paar tundi varem, kui ma eeldasin. Orienteerumise eel sõitsin Rumeenia TETil ja olin harjunud, et saan 250km lasta enne, kui tuluke põlema läheb. Ma siiralt kahtlen, et Rumeenia kütus nii palju parem on - asi ikka minu gaasikäes.
Kas seal lõunapool mingeid radu on, kus viisakalt ja legaalselt metsas/maastikul matkata saaks?@sepp mul küll Trackerid nii palju vastu ei pidanud tol korral, kui neid proovisin
Ja see küttekulu asi on minu arvates ikka enamuses seotud sellega, et reisil käitub ranne vähe teisiti. Ma oleks viimasel orienteerumisel peaaegu tee äärde jäänud sest küttetuli oli kaardi taga peidus ja läks põlema juba 180km juures ehk paar tundi varem, kui ma eeldasin. Orienteerumise eel sõitsin Rumeenia TETil ja olin harjunud, et saan 250km lasta enne, kui tuluke põlema läheb. Ma siiralt kahtlen, et Rumeenia kütus nii palju parem on - asi ikka minu gaasikäes.
-
- Postitusi: 3829
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 161 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
► Näita Spoilerit
Jaa, ranne käitub erinevalt - nõus.
Aga kütusel on kindlasti vahe sees - mootor käib teise häälega kohe ja vabamalt.
Ma tean palju ma sain eestis sõita maanteel harrikaga, buelliga, gessuga läbi ja palju sain väljaspool eestit sõita läbi kas saksas, norras või hispaanias trassil.
Minul on olnud kõikide pillidega kulu erinev eesti kütusega/teise kütusega.
-
- Postitusi: 58
- Liitunud: 15 Juun 2016, 17:11
- Tsikkel: Honda Varadero xl 1000
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
Tänased uudised ütlevad, et Oru turbaraba teed ei tohiks enam sõita. Ida-Viru TET läheb sealt minu teada. Ringiga saaks Jõhvi kaudu aga see mõtetult suur ring.
https://pohjarannik.postimees.ee/755968 ... appa-soita
https://pohjarannik.postimees.ee/755968 ... appa-soita
-
- Postitusi: 33
- Liitunud: 10 Mai 2021, 23:53
- Tsikkel: Beta RR350Racing, HondaCBR1000
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
► Näita Spoilerit
-
- Postitusi: 3829
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 161 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
18 Juuni alustasime tlnast, ööbisime kaunase kõrval ja 19 juuni läksime tetile siis poolest päevast.
Siis sõitsime teti kuni gdanski külje alla välja ja 25juuni läksime gdnski sõbra juurde ning kaks päeva puhkasin seal.
Viimati muutis sepp, 28 Juul 2022, 11:53, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
Mai lõpus käisime siis Rumeenias TET-i sõitmas. Mis ta ikka öelda =) . Hea meelega läheks ja sõidaks teistpidi uuesti.
Panen siis paar pilti ja video ka
Etteruttavalt 6+2x0,5= 7 sõidupäeva
5x LC4
2637km, millest transiit ca 570km Rumeenias Cluji Napoca-st starti ja finishisse
TET Rada ise siis 2000km+ mööda Rumeenia Karpaate, iga õhtu siis ööbisimine ettejuhtuvad mägikülas, linnas.
Kõigil rehvideks uued Dunlop D952 ees ja MC360 Mid-Hard taga, mille võis minema visata peale reisi.
Ööbisime hotellides.
Aga igal pool serpentiinid, vahet pole mis teekattega. Muda, kruus, savi, kivid, liiv, asfalt. You name it, they have it. Ja kôike on järjest tundide kaupa, mitte nagu meil, et 1 äge lõik 10min Piusa ja Värska vahel.
Ühest mäest alla tulles avastasime ennast betoonkattega serpentiinidega kaevandusteelt, ülesse oli rämedad suured kivid, kust voolas lumesula vett alla.
Mäkketõusud teinekord nii pikad, et käed venivad ära kui tund hiljem tippu jõuad.
Söögid joogid, hotellid on odavad. Samas kontrastid rikkuse vahel Brasovi linnaga ja 30km eemal meeletud.
Inglise keelt räägitakse suuremates linnades ja edukamates hotellides
Loomad Rumeenias.
Lambad ja lehmad, täiesti suvalistes kohtades, mägedes, põldudel, teedel , külades karjad, ilmuvad suvalise kurvi tagant,
Hobused vankrite ees vaheldumisi uute mersudega ja daciatega(olenevalt piirkonnast), samuti niisama mööda külatänavaid jalutavad hobused ringi lihtsalt, nagu oleks see koppel.
Koerad.. külakoerad tsillivad magades teeääres, metsikult palju ja neid ei koti miski.. täiesti niisama, sõida üle kõrvade kui tahad.
Karjakoerad veidi suuremad ja saadavad sind mägedes haukudes kaasa aga otseselt kallale ei kipu..
Õnnestus kohata ühte metsikute koerte kampa, ilma karja ja inimesteta.. need olid ikka 50kg+ elukad ja esimest korda oli tunne, et reaalselt tahavad jalast kinni võtta, piirati mõlemast küljest ja seisti ka ette.,. kuskil sügaval metsa sees, õnneks sai mingi liikumiskiiruse säilitada.
Mõned korrad nägime ka metskitsi.
Karudest õnneks nägime ainult jälgi.
Inimesed on väga sõbralikud üldiselt, lehvitavad, metsaveo autod ja muud traktorid tõmbavad käpad kokku kui mööda ei saa jne. Asulates sõidavad kõik 100-ga aga seejuures suunda näitavad hoolega ja ebaviisakust ei olnud teiste vastu ja oli näha, et proovitakse arvestada liiklejatega. Esimeses ööl kui meist kitsal mägiteel liinibuss sajaga mööda pani ja vaeva nägime, et sabas püsida, oli ikka harjumatu küll. Pärast sulasime juba seltskonda.
Panen siis paar pilti ja video ka
Etteruttavalt 6+2x0,5= 7 sõidupäeva
5x LC4
2637km, millest transiit ca 570km Rumeenias Cluji Napoca-st starti ja finishisse
TET Rada ise siis 2000km+ mööda Rumeenia Karpaate, iga õhtu siis ööbisimine ettejuhtuvad mägikülas, linnas.
Kõigil rehvideks uued Dunlop D952 ees ja MC360 Mid-Hard taga, mille võis minema visata peale reisi.
Ööbisime hotellides.
Aga igal pool serpentiinid, vahet pole mis teekattega. Muda, kruus, savi, kivid, liiv, asfalt. You name it, they have it. Ja kôike on järjest tundide kaupa, mitte nagu meil, et 1 äge lõik 10min Piusa ja Värska vahel.
Ühest mäest alla tulles avastasime ennast betoonkattega serpentiinidega kaevandusteelt, ülesse oli rämedad suured kivid, kust voolas lumesula vett alla.
Mäkketõusud teinekord nii pikad, et käed venivad ära kui tund hiljem tippu jõuad.
Söögid joogid, hotellid on odavad. Samas kontrastid rikkuse vahel Brasovi linnaga ja 30km eemal meeletud.
Inglise keelt räägitakse suuremates linnades ja edukamates hotellides
Loomad Rumeenias.
Lambad ja lehmad, täiesti suvalistes kohtades, mägedes, põldudel, teedel , külades karjad, ilmuvad suvalise kurvi tagant,
Hobused vankrite ees vaheldumisi uute mersudega ja daciatega(olenevalt piirkonnast), samuti niisama mööda külatänavaid jalutavad hobused ringi lihtsalt, nagu oleks see koppel.
Koerad.. külakoerad tsillivad magades teeääres, metsikult palju ja neid ei koti miski.. täiesti niisama, sõida üle kõrvade kui tahad.
Karjakoerad veidi suuremad ja saadavad sind mägedes haukudes kaasa aga otseselt kallale ei kipu..
Õnnestus kohata ühte metsikute koerte kampa, ilma karja ja inimesteta.. need olid ikka 50kg+ elukad ja esimest korda oli tunne, et reaalselt tahavad jalast kinni võtta, piirati mõlemast küljest ja seisti ka ette.,. kuskil sügaval metsa sees, õnneks sai mingi liikumiskiiruse säilitada.
Mõned korrad nägime ka metskitsi.
Karudest õnneks nägime ainult jälgi.
Inimesed on väga sõbralikud üldiselt, lehvitavad, metsaveo autod ja muud traktorid tõmbavad käpad kokku kui mööda ei saa jne. Asulates sõidavad kõik 100-ga aga seejuures suunda näitavad hoolega ja ebaviisakust ei olnud teiste vastu ja oli näha, et proovitakse arvestada liiklejatega. Esimeses ööl kui meist kitsal mägiteel liinibuss sajaga mööda pani ja vaeva nägime, et sabas püsida, oli ikka harjumatu küll. Pärast sulasime juba seltskonda.
-
- Postitusi: 33
- Liitunud: 10 Mai 2021, 23:53
- Tsikkel: Beta RR350Racing, HondaCBR1000
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
Tänud! Meil plaanis 23.07 tsiklid kaubikuga Läti-Leedu piirile vedada, kus ma eelmine suvi Läti TETi läänepoolse osa lõpetasin. Sealt Leedu TET, mis kodulehe andmetel 740km ja siis kellaosuti suunas Poola TET, mis on kodulehe andmeil 1885km (koos piirideni viivate legidega?). Piiridele viivad lõigud jätame vahele. Kuna sumpsi ei taha sugugi saada ja aega ka napilt (tagasi tlns peab olema hiljemalt 31.07), siis nii Leedus kui Poolas Valgevene piirile ei plaani ronida.sepp kirjutas: ↑08 Juul 2022, 22:3218 Juuni alustasime tlnast, ööbisime kaunase kõrval ja 19 juuni läksime tetile siis poolest päevast.
Siis sõitsime teti kuni gdanski külje alla välja ja 25juuni läksime gdnski sõbra juurde ning kaks päeva puhkasin seal.
27juuni hommikul kell 6 startisin sõbra juurest ja sõitsin tagasi pooleli jäänud kohta ja alustasin sealt sõitmist mööda teti leedu piiri poole ja öösel 4min enne 3 olin garaazi ees tlnas rattaga 1417km seljataga
EDIT: Mõõtsin Garmin BaseCampis üle Leedu ja Poola TET-i. GPX-faili järgi meil plaanis olev Poola TET (vt pilt) 2701km ja Leedu 740km (nagu ka TETi kodulehel kirjas). Kokku puhast TETi 3435km ehk 8 päeva peale päevas 429km. Vbla isegi jõuab, kui tehnika ei ikaldu või "käsitööõlu" liiga hea ei maitse
Viimati muutis jyrx, 14 Juul 2022, 16:04, muudetud 1 kord kokku.
Re: Trans Euro Trail - TET
Sai ka aastase viibega allmainitud sõidule väike video tehtud:
► Näita Spoilerit
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 546
- Liitunud: 31 Juul 2021, 19:12
- Tsikkel: R 1250 GS Adventure
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 53 korda
- Tänatud: 86 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
Kas keegi selle lõigu kohta oskab midagi head/halba rääkida, kuidas läbitav?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2542
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 182 korda
- Tänatud: 356 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
Kui see asjaolu, et Puhatu LKA piiril on teel ees tõkkepuu välja arvata, siis oleks autoga läbitav @kiilas .
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
-
- Postitusi: 168
- Liitunud: 06 Mai 2015, 09:23
- Tsikkel: XChallenge
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
Kui seni on mulle Eesti TETist sattunud suhteliselt kerged ja igavad lõigud (150kg enduroka kontekstis) siis üleeile sõitsin L-Eestis, nii umbes Karula rahvuspargi juurest Läti piirini. Sõitsin üksi, tsiklil lisaks kergemapoolne telkimisvarustus. Paaris kohas sain ikka korralikku füüsilist vatti. Turvavarustus ja +28 C õhutemperatuur ei teinud mu elu muidugi ka kergemaks Ühel tõusul sain tsiklile salto ka peale tehtud ja lenksu viltu. Tsikli tõstmise lihased valutavad täna meeldivalt Mingis kahtlases soises orupõhjas mõtlesin, et peaks igaks juhuks enne rünnakut pinnast kontrollima - vajusin munadeni sisse ja tuli tükk aega iseennast sealt mülkast välja aidata Samas mulle tundus, et keegi oli sealt enne nagu läbi sõitnud, mis riistapuu sõiduvahendiks oli jääb mulle mõistatuseks.
Kokkuvõtvalt oli meeldiv ja meeldejääv sõidupäev.
Kui keegi oskaks soovitada Lõuna-Eestis veel mõnda hardcore lõiku, oleksin tänulik.
Kokkuvõtvalt oli meeldiv ja meeldejääv sõidupäev.
Kui keegi oskaks soovitada Lõuna-Eestis veel mõnda hardcore lõiku, oleksin tänulik.
-
- Postitusi: 245
- Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
- Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 48 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
Lindora ja Värska vaheline lõik on erinev, seal saab vana raudteelõiku pidi sõita, kuhu kunagi liiprid maha ei jõudnud. Rusikasuurused kivid ja hiljem liivased tõusud ja langused.
Täpsemalt: Kolodavitsa küla ja Koidula piiripunkti vahel see raudteetamm.
Täpsemalt: Kolodavitsa küla ja Koidula piiripunkti vahel see raudteetamm.
-
- Postitusi: 497
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, TT600R, TT 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 47 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
Koidulast Piusani ja sealt veel jupp maad edasi toob ka tavarutiinist välja.
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
-
- Postitusi: 145
- Liitunud: 23 Juun 2004, 15:24
- Tsikkel: S1000RR
- Asukoht: On the Road
- Tänatud: 3 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
Väike täpsustus, sealt raudtee tammilt võeti liiprid ülesse peale uue terminali avamist. Vana raudtee jooksis sealt alt orust kust peale saab keerata.
-
- Postitusi: 245
- Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
- Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 48 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
Huvitav teada. Seda põnevam, et endine raudtee lõik. Olen sattunud kogemata sõitma ka teist vanaraudtee lõiku. Lätis Valkast piiri äärt mööda alla, Zuldinast läksin peale.. Seda mööds liikudes jõudis Eestisse, Koiva Mustjõe maastikukaitseala lähedale.
-
- Postitusi: 58
- Liitunud: 15 Juun 2016, 17:11
- Tsikkel: Honda Varadero xl 1000
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
Sõitsin selle jupi läbi ca 5 aastat tagasi. Lähenesin Vasknarva poolt. Kaks tõkkepuud on ees. Esimene on Poruni jõe juures kohe matkaraja otsa juures ja teine on enne karjääri. Esimesest saab tsikliga ilusti mööda kui kohvrid maha võtta. Teine tõkkepuu on juba natuke keerulisem katsumus. Seal peab konkreetselt teelt alla kraavi/võssa keerama ja siis üsna järsust kraavipervest teiselt poolt üles forsseerima. Oli natuke mudane koht ka. Mammutiga ja üksi ei soovita.
Kuna olin eelnevalt mõnda matkaselli kirjeldust lugenud, et kuidas sealt läbi minna ja käituda, siis näpunäidete järgi läksin Kuningakülas Punamäe piirivalvekordonisse endast teada andma, et liigun sellist trassi pidi ja olen näo ära näidanud ja kaamerate ja muude andurite häire puhul ei tuldaks taga ajama, et mingi piiriületaja vms... Kordonist muidugi öeldi, et minna ei tohi ja jne aga kuna tegelikult seal keelumärke/silte ei ole (on ainult tõkkepuud) ja ta kuidagi ei suutnud oma "ei tohi" lauset seaduse mõistes põhjendada siis ütlesin, et ok, lähen ikka, omal riisikol ja, et karjääri territooriumil olen omal vastutusel ja nende tagajärgedega tegelen seal ise turvameestega ja see ei puutu piirivalvesse.
Karjäärist läbisõit on suht ok kui suudad satelliidi pildi pealt oma raja paika sättida. Mina läksin võimalikult karjääri serva pidi esimest suurt teed. Ega seal midagi suurt vaadata muidugi ei olnud. Auvere poolses karjääri otsas enne jõeületust/silda oli tollel ajal siis valvuriputka valvuriga, kes tõkkepuud seal üles tõstab. See muidugi hakkas mind nähes huilgama ja küsis dokumente jms aga noh, lasin kõrvad lonti, et näe sealt tulen ja sinna tahan minna ja tema huvi oli mind võimalikult kiiresti sealt territooriumilt minema saata nii, et ta ütles, et tõmba siit kus kurat (muidugi kõik käis vene keeles) ja tõstis tõkkepuu üles. Ega ta ju ei taha mind uuesti karjääri seiklema saata. Aga kui ma nüüd viimati Auveres käisin vist aastake tagasi siis piilusin selle silla poole ja mulle tundus, et äkki valvuriputka on likvideeritud ja mingi kiipkaardi süsteemiga tõkkepuu tekitatud. Nii, et selles võtmes võib välja pääsemine natuke keerulisem olla Aga no ilmselgelt keegi sinna Auvere poolse tõkkepuu taha eluks ajaks ka keegi ühte tsiklisti ei jäta - küll varem või hiljem kupatatakse välja. Ilmselt ei tehta trahvi ka kui laiutad käsi, et no näed, sealt kuskilt tulin ja kogemata sattusin siia. Aga selles olen küll kindel, et Auvere poolt Vasknarva poole seda trassi sõita ei saa.
-
- Postitusi: 26
- Liitunud: 02 Mär 2015, 10:29
- Tsikkel: Tenere 700,Ural M67,FE450
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
Käisime siin osadega Norra TETi sõitmas juunis. Kokku tuli umbes 3000km, läksime Paldiski-Kapellskar ja tulime Stockholm-Tallinn.
Meil oli 6 sõidupäeva, esimesel ja viimasel päeval siis ka praamidele liikumised läbi Rootsi.
Soovitan väga minna, ilusaid vaateid on ülipalju. Tee on väga mammutisõbralik, võib julgelt minna kasvõi E07 v isegi tänavarehviga, suurt vahet polnud. Kruusateed on väga viisakad. Ekstreemsusi pigem vähe. Tanklaid jagub, seda ei pea kartma.
Tasub rohkelt jälgida et lambaid alla ei aja ja lehmad ette ei jookse, muud väga miskit.
Tõkkepuid omajagu kus maksma peab, et hoia krediitkaart ja sularaha ligiduses. Need tõkkepuumaksud erinevalt 50NOK kuni 100 NOK.
Video ka siin:
Meil oli 6 sõidupäeva, esimesel ja viimasel päeval siis ka praamidele liikumised läbi Rootsi.
Soovitan väga minna, ilusaid vaateid on ülipalju. Tee on väga mammutisõbralik, võib julgelt minna kasvõi E07 v isegi tänavarehviga, suurt vahet polnud. Kruusateed on väga viisakad. Ekstreemsusi pigem vähe. Tanklaid jagub, seda ei pea kartma.
Tasub rohkelt jälgida et lambaid alla ei aja ja lehmad ette ei jookse, muud väga miskit.
Tõkkepuid omajagu kus maksma peab, et hoia krediitkaart ja sularaha ligiduses. Need tõkkepuumaksud erinevalt 50NOK kuni 100 NOK.
Video ka siin:
-
- Postitusi: 688
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 68 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
Paikuse kandis ja sealt edasi on miskipärast viimase rajauuendusega osad pöörangud korralikult untsu läinud. Eriti hullud olid Mõisaküla raudteetammi pealt maha keeramised, mõlemad üle 100m mööda ja järgnevad paar kilti Osmand läks lolliks, sest gpx jooksis Osmandi teedega paralleelselt ja ikka kümnete meetrite kaugusel. Sõitsin mitmes kohas edasi ja tagasi ja kontrollisin ka üle, et ega jumala eest mingit alternatiivset rada ei lähe, aga ei läinudki.
-
- Postitusi: 671
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 203 korda
- Kontakt:
Re: Trans Euro Trail - TET
Kui sellest Paikuse lõigust oleks reaalne gpx olemas, siis oleks mul väga hea meel see saada. Kaks korda olen uusi rajalõike aja jooksul ainult mulle saadetud kirjelduse ja kaardipildi järgi kokku pannud ja mõlemad korrad on ka täpselt samad probleemid olnud. Seega kõik, kes te edaspidi jagate minuga oma rajaparanduse ettepanekuid, palun ALATI gpx fail kaasa panna!
-
- Postitusi: 3162
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 336 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
See ikka päris karm koht 0 eksimisruumiga. ilmselt eriti karm, kui vihma tulnud.
Mis ajast see juurde lisatud on? Algses TET-i rajas seda kohta vist polnud? Vastseliina kandis, ilmselt kes seal olnud, sel on see koht ka meelde jäänud.
Mõned kilomeetrid enne seda mudaauk on ka lõpuks enamvähem ära kuivanud.
Mis ajast see juurde lisatud on? Algses TET-i rajas seda kohta vist polnud? Vastseliina kandis, ilmselt kes seal olnud, sel on see koht ka meelde jäänud.
Mõned kilomeetrid enne seda mudaauk on ka lõpuks enamvähem ära kuivanud.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 460
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 83 korda
- Kontakt:
Re: Trans Euro Trail - TET
Sõitsin seal kevadel kottidega 701. Siis oli kuiv kah muidugi. Ise enesest midagi tehniliselt ületamatut seal ei olnud. Pigem vaimselt keeruline. Eksimise korral on karistus muidugi karm. Minu meelest on hoopis tülikamad need Randeli poriaugud või mis iganes nad olid.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 245
- Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
- Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 48 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
Ranelile, sattusin sinna üksi ja sõitsin orgu või "sadulasse" lõksu ära. Oli pinget aga sain tulema.
motoreis kirjutas: ↑06 Juun 2021, 23:52Tere taas. Uuendasin oma seadmes täna TET kaarti ja käisin TET ida sõitmas. Ehk siis Lõuna Eestit Haanja, Setumaa, Mõniste kant.Väga hea rada, AGA hoiataks ühe koha eest. Ma küll algaja ja oskused tagasihoidlikud, alles 3 aastat tagasi load teinud ja noorena polnud kunagi sõitnud, nüüd koguneb suvel nii 10-15 tuhat km kuusa ja asfalti, aga siiski hoiataks teisi algajaid ja ka kogenuid.
Nimelt Setumaal on üks koht, mis võib mõne õnnetuse kaasa tuua. Ühe oru ületus, mööda kitsast rada 20-50cm, kahel pool 7-8m orgu kukkumine/vajumine. Kuna sõitsin üksi, ja sõitsin niiöelda kahe kaameli küüru vahele "lõksu" ära, ehk ümber ei mahtunud pöörama ja tagasi ei jõudnud lükata, sai gaasi keeratud ja asi puhtalt ja märja seljaga ära tehtud. Seal on nimelt vihmaveed rada kitsamaks lõhkunud ja raja äärest lisa pole võimalik võtta, siin mõni pilt kohast ja olukorrast.
https://photos.app.goo.gl/k3vgSov67HTXkkWo9
Et kas tulevikus seda kohta vältida või lausa välja jätta, või panna hoiatused. Samas paljud otsivad sellist adrenaliini, et keelama ei hakkaks, aga olge uhutud raja kohta siis hoiatatud. See osa mis taimedega kaetud, et justkui ruumi kõrvalt sõita, on ka teerajast madalamal.
-
- Postitusi: 3162
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 336 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
Seal on jah Vastseliina poolt tulles võimalus end lukku sõita. Sama juhtus ka meil. Nn Tartu poolt tulles jääb veel tagasi pööramise võimalus. Serv ka nii ära sõidetud, et otse üle sõita ei saa, vaid tuleb kaares üle sõita. Ma hääletaks ka tegelikult selle poolt, et targem oleks see lõik välja jätta puhtalt ohutuse pärast.
Viimati muutis ranel, 22 Aug 2022, 11:19, muudetud 1 kord kokku.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 671
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 203 korda
- Kontakt:
Re: Trans Euro Trail - TET
Selle ärauhutud kohaga seoses tuli meelde üks 13 aastat vana video, kui TETist keegi veel kuulnudki polnud, lõik Paldiski pangalt alates 6.minutist
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.