Triumphi tulevik on elektriline
Re: Triumphi tulevik on elektriline
Ega kuskil pole öeldud, et see 160km sõiduulatus on 80ga ühtlaselt kordagi gaasi puutumata ainult maanteed kulgedes. See on kõigi eelduste kohaselt reaalne range, reaalsete kasutustingimuste juures, mis arvatavasti tähendab ja sisaldub üsna julget gaasi keeramist ja palju piisavalt tugevaid kiirendusi maanteel, kohalt maanteekiiruseni jne.
Kui sa võtad ja hakkad tallinnast kuskile suunas minema ning sõidad rabelemata ja piirangute järgi või mitte rohkem kui +5 siis ma ei imestaks küll üldse kui 160 asemel saab sõita ka juba 200+ näiteks. Noh, võibolla teise eesti otsa sellega ära ei sõida...aga kui ühe pissipausiga on võimalik sinna vähemalt ~130km otsa laadida siis nagu tuleb ju 250 ja kõvasti pealegi?
Selle 220kg massi juures lihtsalt ei ole muud varianti, seal PEAB olema piisavalt akut sees, et optimaalsemate tingimuste juures oleks võimalik ka pikem distants läbida. Nii et eks paistab, kui asi päriselt välja tuleb ja igasuguseid erinevaid teste tegema hakatakse.
Kui sa võtad ja hakkad tallinnast kuskile suunas minema ning sõidad rabelemata ja piirangute järgi või mitte rohkem kui +5 siis ma ei imestaks küll üldse kui 160 asemel saab sõita ka juba 200+ näiteks. Noh, võibolla teise eesti otsa sellega ära ei sõida...aga kui ühe pissipausiga on võimalik sinna vähemalt ~130km otsa laadida siis nagu tuleb ju 250 ja kõvasti pealegi?
Selle 220kg massi juures lihtsalt ei ole muud varianti, seal PEAB olema piisavalt akut sees, et optimaalsemate tingimuste juures oleks võimalik ka pikem distants läbida. Nii et eks paistab, kui asi päriselt välja tuleb ja igasuguseid erinevaid teste tegema hakatakse.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.