Normaalse läbisõiduga ratta müümine/ostmine
Re: Normaalse läbisõiduga ratta müümine/ostmine
nii läbisõit kui tootmisaeg ongi ratta puhul olulised ja see on igati loogiline.
igasugust muinasjuttu võib 10 tarka ju jahuda ning tuua mingeid isiklikku näiteid sellest kuidas nemad kunagi nägid 10k sõitnud ratast, mille mootor lendas 10001 peal täielikult pilbasteks ja samas sõidavad ise juba viimased 10a rattaga, mille läbisõit ostes oli 100k...no väga tore, võibolla tõesti, et vahel harva on isegi sellised näited tõesti võimalikud.
aga fakt on see, et kui võtta 10 korda suvalised kaks ratast kõrvuti, üks 10k ja teine 100k läbisõiduga siis tõenäosus on VÄGA suur, et viimasel on rohkem kõikvõimalikke vidinaid kulunud. kui veel üks on ka valmistamisaastalt oluliselt vanem kui teine siis tihtipeale on lisaks kulumisele see, et uuemal on paljud asjad tehniliselt uuenduslikumad/paremad, ratta juures on tootja poolt tehtud olulisi täiustusi.
väikse (reaalse) läbisõiduga ratastega on üldjuhul 2 varianti, need on kas seisnudki suurema osa ajast lihtsalt kuskil garaazis või siis on nendega sõidetud rada (ja suurema osa ajast on nad ikkagi seisnud garaazis). üldiselt on võimalik enamvähem tuvastada ka, et kumb variant siis võiks olla.
suure läbisõiduga ratastel on suur läbisõit - see võib olla tõesti peamiselt vaid suurest matkamisest ja ülipikkadest otstest kuskil ülisiledate teede peal...aga see võib olla ka kõigest muust. näiteks MEELETULT paljudest külmkäivitustest igasuguste ilmadega. sõiduks väga kehvadel teedel, palju kukkumisi jne. ka suure läbisõiduga ratas võib olla rada sõitnud. ühesõnaga - seda on palju kasutatud ja see on fakt! väikse läbisõiduga ratast on tõenäoliselt kasutatud vähem, kui just mingid entusiastid pole läbisõitu kerinud
ma võin osta üht kui ka teist. aga suure läbisõiduga rattal peab ka hind mingil määral seda suurt läbisõitu arvesse võtma! kui keegi ikka müüb 100k sõitnud ja a'la 15a vana ratast miski tühine paar tuhat eur odavamalt kui poes maksab mõni mitte niiväga palju erinev uus masin siis no tänan ei. ilusat juttu võib ju rääkida aga mitte mingi valemiga ei saa mööda faktist, et see ratas on 15a vana ning seda ON kasutatud - palju. järelikult PEAB selle väärtus olema ka langenud väga olulisel määral. isegi kui ta näeb välja täiskompu. suur läbisõit ei saa tekkida millegi mitte kasutamisest ja millegi kasutamine tekitab kulumist - kõigis juppides, mitte ainult nendes "väga basic kuluosades" mida nagunii peaks koguaeg vahetama, on see läbisõit milline tahes.
igasugust muinasjuttu võib 10 tarka ju jahuda ning tuua mingeid isiklikku näiteid sellest kuidas nemad kunagi nägid 10k sõitnud ratast, mille mootor lendas 10001 peal täielikult pilbasteks ja samas sõidavad ise juba viimased 10a rattaga, mille läbisõit ostes oli 100k...no väga tore, võibolla tõesti, et vahel harva on isegi sellised näited tõesti võimalikud.
aga fakt on see, et kui võtta 10 korda suvalised kaks ratast kõrvuti, üks 10k ja teine 100k läbisõiduga siis tõenäosus on VÄGA suur, et viimasel on rohkem kõikvõimalikke vidinaid kulunud. kui veel üks on ka valmistamisaastalt oluliselt vanem kui teine siis tihtipeale on lisaks kulumisele see, et uuemal on paljud asjad tehniliselt uuenduslikumad/paremad, ratta juures on tootja poolt tehtud olulisi täiustusi.
väikse (reaalse) läbisõiduga ratastega on üldjuhul 2 varianti, need on kas seisnudki suurema osa ajast lihtsalt kuskil garaazis või siis on nendega sõidetud rada (ja suurema osa ajast on nad ikkagi seisnud garaazis). üldiselt on võimalik enamvähem tuvastada ka, et kumb variant siis võiks olla.
suure läbisõiduga ratastel on suur läbisõit - see võib olla tõesti peamiselt vaid suurest matkamisest ja ülipikkadest otstest kuskil ülisiledate teede peal...aga see võib olla ka kõigest muust. näiteks MEELETULT paljudest külmkäivitustest igasuguste ilmadega. sõiduks väga kehvadel teedel, palju kukkumisi jne. ka suure läbisõiduga ratas võib olla rada sõitnud. ühesõnaga - seda on palju kasutatud ja see on fakt! väikse läbisõiduga ratast on tõenäoliselt kasutatud vähem, kui just mingid entusiastid pole läbisõitu kerinud
ma võin osta üht kui ka teist. aga suure läbisõiduga rattal peab ka hind mingil määral seda suurt läbisõitu arvesse võtma! kui keegi ikka müüb 100k sõitnud ja a'la 15a vana ratast miski tühine paar tuhat eur odavamalt kui poes maksab mõni mitte niiväga palju erinev uus masin siis no tänan ei. ilusat juttu võib ju rääkida aga mitte mingi valemiga ei saa mööda faktist, et see ratas on 15a vana ning seda ON kasutatud - palju. järelikult PEAB selle väärtus olema ka langenud väga olulisel määral. isegi kui ta näeb välja täiskompu. suur läbisõit ei saa tekkida millegi mitte kasutamisest ja millegi kasutamine tekitab kulumist - kõigis juppides, mitte ainult nendes "väga basic kuluosades" mida nagunii peaks koguaeg vahetama, on see läbisõit milline tahes.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.