Kõige turvalisem ratta lukk
Moderaator: Moded
-
Kameeleon
Teema algataja - Postitusi: 572
- Liitunud: 06 Dets 2003, 14:30
- Asukoht: Siin. Ratas- kah siin
Kõige turvalisem ratta lukk
Tegemist siis firma ABUS kett lukuga mille avamine ei ole võimatu kuid nõuab väga väga väga ja veelkord väga pikka aega. Koos alarmiga kasutades parim vahend oma sõbra kaitsmiseks.
http://www.abus.de/us/main.asp?ScreenLa ... 318248481m
______________________________________
.......turvalisusel ei ole tagantjärgi hinda
http://www.abus.de/us/main.asp?ScreenLa ... 318248481m
______________________________________
.......turvalisusel ei ole tagantjärgi hinda
-
Piipz
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8876
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 381 korda
- Kontakt:
ma pakun et umbes 3000, vaadates motomarketi hindu:
http://www.motomarket.ee/Pages/Lukud.htm
P.S.
pildilolevat posti, kuhu tsikkel kinnitatud, on vist kergem läbi saagida
http://www.motomarket.ee/Pages/Lukud.htm
P.S.
pildilolevat posti, kuhu tsikkel kinnitatud, on vist kergem läbi saagida
puldiga signa hea omadus on käivitus blokeering, kuid see maksab jälle hulga rahaSiller kirjutas:Ega sellel signalisatsioonil ka erit suurt mõtet pole vaid hakkab lihtsalt karjuma.Paul kirjutas:parem oleks juba signa
Kettalukk või muu asi ikka vajalikum.
Nüüd plaanis osta suveks mingi odavam roller nii 10k eest aga mõtlen kuidas kaitsta seda sest abus kettlukk 3000.- ja signa 4000.- teeb 7k ja see on üle poole odava rolleri hinnast.
Hetkel on plaan selline, et hakkan hoidma valvega parklas hoopis ja kui minek kuhugi siis kett (leidsin kuuri alt suht jämeda) ja tabalukkuga kinni.
Viimati muutis ken100, 02 Aug 2006, 12:47, muudetud 1 kord kokku.
-
kalle
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Kõige turvalisem ratta lukk
Hea luku avamine lahti muukimise teel võtab kindlasti kaua aega...aga näinud kuidas tõõtavad mõned lõikurid, paneb selline kindlus mõtlema ja lootma, et head lukud on tehtud materjalist, mida ka hea õlaga lõikur läbi ei hammusta.Kameeleon kirjutas:Tegemist siis firma ABUS kett lukuga mille avamine ei ole võimatu kuid nõuab väga väga väga ja veelkord väga pikka aega.
______________________________________
Puutun seoses tööga kokku väga erinevate käsitööriistadega.
Akurellakas pole väga levinud asi, aga lõikab päris usinalt ei võta ruumi ja ei ole tülikas kaasas kanda, nagu meetrise õlaga lõiketangid. Peaks enda harimise mõttes tegema katse, kui kiirelt saab välitingimustes sellise akult toimiva lõikuriga luku pooleks. Õnneks pole sel riistal siiski nö tavavoolult toimiva nurklihvija jõudu.
Kk
-
kris.
- Postitusi: 2416
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Kõige turvalisem ratta lukk
[quote="kalle]
Akurellakas pole väga levinud asi, aga lõikab päris usinalt ei võta ruumi ja ei ole tülikas kaasas kanda, nagu meetrise õlaga lõiketangid.
Kk[/quote]
Samas on tangidel üks suur eelis - toimivad oluliselt müravabamalt
Kui tsiklil signat pole või on see liiga tuim, saab päris rahulikult oma asjad ära nakitseda ning vaikselt ratta eemale lükata
.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Akurellakas pole väga levinud asi, aga lõikab päris usinalt ei võta ruumi ja ei ole tülikas kaasas kanda, nagu meetrise õlaga lõiketangid.
Kk[/quote]
Samas on tangidel üks suur eelis - toimivad oluliselt müravabamalt
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
olge kindlate lukkude eest ettevaatlikud
http://www.bikeforums.net/video/
http://www.bikeforums.net/video/
Erti aka Erz
Honda AT RD07
Honda AT RD07
Tangide koha pealt nii palju: mingi paar aastat tagasi oli Tartus mingi ehitusmess ja minu boss läks ka sinna. Abloy'd esindama. Kaasas olid ka erinevad tabalukud. Kõrvalt tööriistade boksist laenas suured tangid ja lasid siis katsetada inimestel neid tabalukke läbi lõigata. Korra kasutasid selleks kaks suurt meest isagi sellist varianti, et istusid peale tangidele. Tulemus oli see, et tabalukk oli samasugune nagu enne, aga tangid läksid pooleks.
ABUS'e kohta saab rohkem infot ja paremaid hindu kui küsida Lukupoest. http://www.lukupood.ee Nemad on maaletoojad, aga neid eriti suuri ja signadega lukke pole praegu sees, ja vastu talve vist ei tellita ka isegi kui oleks 1-2 tahtjat. Ise kahjuks lahkun sealt poest, minu käest enam osta ei saa :p
ABUS'e kohta saab rohkem infot ja paremaid hindu kui küsida Lukupoest. http://www.lukupood.ee Nemad on maaletoojad, aga neid eriti suuri ja signadega lukke pole praegu sees, ja vastu talve vist ei tellita ka isegi kui oleks 1-2 tahtjat. Ise kahjuks lahkun sealt poest, minu käest enam osta ei saa :p
Honda Hornet 600 'Herilaseplika'
No selliseid lukke ei nimetaks kohe kuidagi kindlateks... isegi videot vaatamataErz kirjutas:olge kindlate lukkude eest ettevaatlikud
http://www.bikeforums.net/video/
sorry et ot aga noh. Mul probleem et ei tea kuhu oma rollerit homme jätta kui pean minema hommikul kooli ja siis sealt edasi bussiga ja õhtul jõuan kooli juurde tagasi. Kas on mõtekas ratas ketiga kuskile posti külge panna seniks? või siis võimalus ka et hommikul viin stockmanni parklasse, aga kas seegi on turvaline koht? kool asub surfhousi juures. jama lugu 
Neid lukujutte on siin ennegi olnud. Igasuguste ripplukkude puhul on minu arusaamist mööda kaks eraldi vaadeldavat olulist asja : 1. Luku ja tema osade materjal ( tugevus ja korrosioonikindlus ) , 2. Lukustusmehhanismi, sh. lukusüdamiku ehitus.
Korralikku lukku ikkagi tangidega katki ei hammusta. Mul on õnnestunud näha ka sellist rauatükki ( ei olnud lukk, lihtsalt 12mm metallvarb ) mida tuli tavalise 230 mm kvaliteetse lõikekettaga närida terve igaviku jagu ning ketas oli selle peale täitsa otsas, kui varb läbi nühitud sai. Tegu oli mingi terasega, aga mis sorti asi oli, seda ei tea. Lihtsalt keegi tuttav näitas, et vaata, mis ma riiulist leidsin
. Lõiketange on muidugi igasuguseid, aga nende piir tuleb ikka lõikekettast varem vastu, see on selge.
Lukustusmehhanism peaks olema muukimiskindel nii südamiku kui muu mehhaanika osas ning vastu pidama ka suurtele mehhanilistele koormustele.
Ideaaljuhul saabki kokku väga vinge ja kosmilise hinnaga luku. Peab ju ülikõvasid materjale ülitäpselt töötlema ka, et luku valmis saaks
Võib olla sellepärast tehakse lihtsalt tavalisi lukke ja müüakse neid normaalse hinnaga. Alati peaks luku ostmisel meeles pidama ka "vanasõna" : lukk on looma jaoks, inimest see ei pea.
Korralikku lukku ikkagi tangidega katki ei hammusta. Mul on õnnestunud näha ka sellist rauatükki ( ei olnud lukk, lihtsalt 12mm metallvarb ) mida tuli tavalise 230 mm kvaliteetse lõikekettaga närida terve igaviku jagu ning ketas oli selle peale täitsa otsas, kui varb läbi nühitud sai. Tegu oli mingi terasega, aga mis sorti asi oli, seda ei tea. Lihtsalt keegi tuttav näitas, et vaata, mis ma riiulist leidsin
Lukustusmehhanism peaks olema muukimiskindel nii südamiku kui muu mehhaanika osas ning vastu pidama ka suurtele mehhanilistele koormustele.
Ideaaljuhul saabki kokku väga vinge ja kosmilise hinnaga luku. Peab ju ülikõvasid materjale ülitäpselt töötlema ka, et luku valmis saaks
Võib olla sellepärast tehakse lihtsalt tavalisi lukke ja müüakse neid normaalse hinnaga. Alati peaks luku ostmisel meeles pidama ka "vanasõna" : lukk on looma jaoks, inimest see ei pea.
Suzuki GSX 750 Inazuma
täpselt täpselt.
praegusel ajal tegelikult vaevalt enam keegi muukima hakkab lukke, lõhkumine on kiirem ja lihtsam. Aga kvaliteeti ostes võid kindel olla vähemalt, et läheb kauem aega selle asja lõhkumiseks ja vast jõuad ise või keegi teine vahele kui ikka kaua peab pätt ratta juures nakerdama. Praegune lukutööstus rõhubki rohkem selle peale, et asjad peaks võimalikult kaua lõhkumisele vastu.
praegusel ajal tegelikult vaevalt enam keegi muukima hakkab lukke, lõhkumine on kiirem ja lihtsam. Aga kvaliteeti ostes võid kindel olla vähemalt, et läheb kauem aega selle asja lõhkumiseks ja vast jõuad ise või keegi teine vahele kui ikka kaua peab pätt ratta juures nakerdama. Praegune lukutööstus rõhubki rohkem selle peale, et asjad peaks võimalikult kaua lõhkumisele vastu.
Honda Hornet 600 'Herilaseplika'
-
zed
Ma motomarketist ostsin suvel. Natuke lahjema "Granit CityChain X-Plus 1060" kaal ca 3 kg. Kui väga vaja kaasa võtta siis keeran ümber kere nagu põksirihma.. Ilusti tagi all ja ei sega miskit.CB500 kirjutas:Njah, tore asi küll see kett, posti vast ka leiab pea igalt poolt.. aga kuidas sa ta kaasa vead? Eeldusel et kohvreid parasjagu küljes pole..
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.