Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1661
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 289 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Alumine traavers valmis, ühel pildil koos vanaga mis ise sai tehtud, päris hea näide kui suur vahe on oskustel
Uue tüki kaaluks tuli siis 1.8kg. Ülemine on ka masinas juba.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
-
Teema algataja - Postitusi: 1661
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 289 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Valmis nad saidki. Nüüd anodeerimisse ja siis laseks vbla teraga uuesti üle mustri nähtavaks eest. Ùlemise kaaluks tuli 1kg.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
-
Teema algataja - Postitusi: 1661
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 289 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
6082-T6 , vanad olid Alumec89
Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
-
Teema algataja - Postitusi: 1661
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 289 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Traaversid valmis ja küljes, nüüd siis algab suurematsorti elektritööd, vaja uus lenks paigaldada, sealt seest kõik juhtmed vedada ning trossid jne läbi traaversite jooksma. Ning siis loodaks dünosse minna
Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6928
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1736 korda
- Tänatud: 466 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Pagana ilusad asjad. Nagu vabrikust kohe
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 649
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 55 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Jah, krt, olenemata asjaolust, et seda tüüpi ratas kohe kuidagi minu "teetassi" ei mahu, naudin seda kunsti siin juba pikemat aega.
Lausa lust vaadata, kuidas inimene kasutab oma pead, käsi ja muid ressursse millegi loomiseks. Kahjuks kipub selline tegevus olema tänapäeval paras atavism, erinevatel põhjustel.

Hooaja välisel ajal kompenseerin sõidunälga mölisemisega.
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
-
Teema algataja - Postitusi: 1661
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 289 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tuuletallaja kirjutas: ↑11 Nov 2021, 20:57Jah, krt, olenemata asjaolust, et seda tüüpi ratas kohe kuidagi minu "teetassi" ei mahu, naudin seda kunsti siin juba pikemat aega.
Lausa lust vaadata, kuidas inimene kasutab oma pead, käsi ja muid ressursse millegi loomiseks. Kahjuks kipub selline tegevus olema tänapäeval paras atavism, erinevatel põhjustel.
Eks taolise stiili ehitamine tänapäeval on juba hääbuvas toonis aga ma kunagi lubasin endale, et teen need kõik ideed sellega teoks ja samas siin foorumiski välja karjutud igast asju, nii et pooleli jätta oleks piinlik. Kuigi ratsionaalselt mõeldes oleks selle pidand juba ammu ära lõpetama Ja eks erinevatel põhjustel ole sel aastal see veninud ka, kuna huvid kandusid jälle korraks rasketehnika peale ning sai ühe Scania ehitamisega alustatud peale Rootsi Nordic Trophy näitusel käimist, mis oli minu messidel käimise ajaloo jooksul kõige vingem kogemus.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6928
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1736 korda
- Tänatud: 466 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
No huvitavad ja ilusad projektid ei saa vast kunagi ratsionaalsele mõttemaailmale vastuvõetavad olema Ehk pauguta edasi ja ole ebaratsionaalne, me igaljuhul saame sellest päris hea naudingu ning kui ise ka veel saad, on kõik hästi
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 1661
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 289 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
-
- Postitusi: 53
- Liitunud: 04 Dets 2020, 09:19
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

võib-olla veits loll küsimus, puudub kogemus turbomootoritega, aga kuidas selline turbokas gaas maha lastes käitub, võrreldes vabalthingavaga? Mootoripidurduse poolest siis, just kui tagarattasse ajada, siis kui kiiresti nina tagasi alla tuleb?
selge see, et jalg peab piduri peal valmis olema

-
Teema algataja - Postitusi: 1661
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 289 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Pole sellega tagarattasse ajand, kuna selle esiots kaalub nii palju et suht harva üldse kergitab, pigem ajab ratta ringipeetersell kirjutas: ↑22 Aug 2022, 14:46 hea lugemine, tundub, et on fun![]()
võib-olla veits loll küsimus, puudub kogemus turbomootoritega, aga kuidas selline turbokas gaas maha lastes käitub, võrreldes vabalthingavaga? Mootoripidurduse poolest siis, just kui tagarattasse ajada, siis kui kiiresti nina tagasi alla tuleb?
selge see, et jalg peab piduri peal valmis olema![]()

Everybody got a plan until they get punched in the face.
https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.