Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1652
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 289 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Alumine traavers valmis, ühel pildil koos vanaga mis ise sai tehtud, päris hea näide kui suur vahe on oskustel :lol: :lol: Uue tüki kaaluks tuli siis 1.8kg. Ülemine on ka masinas juba.

Manused
60095AB9-12F2-431E-A7B0-CDDB8CEBBB14.jpeg
F99A668A-151A-4834-A649-CA1C197C785A.jpeg
E8DCBE2E-C916-421C-82A9-6191745E5F51.jpeg


If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1652
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 289 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Valmis nad saidki. Nüüd anodeerimisse ja siis laseks vbla teraga uuesti üle mustri nähtavaks eest. Ùlemise kaaluks tuli 1kg.

Manused
F4CDB241-D6F8-4BD8-B36A-88F02AFEDD72.jpeg
57A9D92E-7371-4C8E-829C-08F88EF3F057.jpeg
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Kasutaja avatar

Irual
Postitusi: 219
Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
Tsikkel: vändast käima
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 30 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Irual »

(w)
Huvi pärast, mis marki alumiiniumist tegid?

Edu, L

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1652
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 289 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Irual kirjutas: 22 Okt 2021, 14:26

(w)
Huvi pärast, mis marki alumiiniumist tegid?

Edu, L

6082-T6 , vanad olid Alumec89

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1652
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 289 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Traaversid valmis ja küljes, nüüd siis algab suurematsorti elektritööd, vaja uus lenks paigaldada, sealt seest kõik juhtmed vedada ning trossid jne läbi traaversite jooksma. Ning siis loodaks dünosse minna 8)

Manused
884884AB-A5C2-4C47-A0C0-3B8CEAF3D6D3.jpeg
67E55276-7E13-4E36-8713-15CBD81A0EB4.jpeg
DF1E8161-21B4-4D07-BADF-591A576CA524.jpeg
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 6813
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1714 korda
Tänatud: 456 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Pagana ilusad asjad. Nagu vabrikust kohe :)

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 588
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 51 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja »

urmas66 kirjutas: 11 Nov 2021, 19:05

Pagana ilusad asjad. Nagu vabrikust kohe :)

Jah, krt, olenemata asjaolust, et seda tüüpi ratas kohe kuidagi minu "teetassi" ei mahu, naudin seda kunsti siin juba pikemat aega.
Lausa lust vaadata, kuidas inimene kasutab oma pead, käsi ja muid ressursse millegi loomiseks. Kahjuks kipub selline tegevus olema tänapäeval paras atavism, erinevatel põhjustel.

Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment :bsmile:
Hooaja välisel ajal kompenseerin sõidunälga mölisemisega.
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1652
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 289 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Tuuletallaja kirjutas: 11 Nov 2021, 20:57
urmas66 kirjutas: 11 Nov 2021, 19:05

Pagana ilusad asjad. Nagu vabrikust kohe :)

Jah, krt, olenemata asjaolust, et seda tüüpi ratas kohe kuidagi minu "teetassi" ei mahu, naudin seda kunsti siin juba pikemat aega.
Lausa lust vaadata, kuidas inimene kasutab oma pead, käsi ja muid ressursse millegi loomiseks. Kahjuks kipub selline tegevus olema tänapäeval paras atavism, erinevatel põhjustel.

Eks taolise stiili ehitamine tänapäeval on juba hääbuvas toonis aga ma kunagi lubasin endale, et teen need kõik ideed sellega teoks ja samas siin foorumiski välja karjutud igast asju, nii et pooleli jätta oleks piinlik. Kuigi ratsionaalselt mõeldes oleks selle pidand juba ammu ära lõpetama 😀 Ja eks erinevatel põhjustel ole sel aastal see veninud ka, kuna huvid kandusid jälle korraks rasketehnika peale ning sai ühe Scania ehitamisega alustatud peale Rootsi Nordic Trophy näitusel käimist, mis oli minu messidel käimise ajaloo jooksul kõige vingem kogemus.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 6813
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1714 korda
Tänatud: 456 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

RasmusL kirjutas: 12 Nov 2021, 11:56

Kuigi ratsionaalselt mõeldes oleks selle pidand juba ammu ära lõpetama 😀

No huvitavad ja ilusad projektid ei saa vast kunagi ratsionaalsele mõttemaailmale vastuvõetavad olema :) Ehk pauguta edasi ja ole ebaratsionaalne, me igaljuhul saame sellest päris hea naudingu ning kui ise ka veel saad, on kõik hästi

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1652
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 289 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Hellou, viimasest postitusest omajagu aega möödas aga palju toimunud arengus ja toimub edasigi veel. Kevadel siin maikuus Wheelsup Racing tartust aka Joosep Järv siis dynotas ratta ära mingilmääral tänavakonditsiooni, plaan oli bensuga yle 310hp mis teeks ta siis maailma võimsaimaks z1000-ndeks, võtsime veits varuga siis ca 330hp. See on ikka müstika, kuidas puhtalt süütekaarti näppides tuleb kümneid hobuseid juurde, hetkel see jõud tuli vist seal 1,4 bariga. Meie joogise peaga garaasi peol öösel/hommikul kell 5 nuputatud vesiplenum töötab nagu unelm, temp yle 65 ei tõuse ka pika tõmbega, ilma vesijahutuseta oli kohe laksust 80c tuuri ning sellega väga jõudu ei tee kahjuks enam ning üleüldse muutub ohtlikuks turbomootorile. Mis aga erilist tulemust ei andnud spool-upi näol oli väiksemate runneritega kolle ning väiksem kuumakoda turbole. Praktiliselt null muutust varasemaga. Ainuke, et sai turbo nii kõrgele ja kadus ära õliprobleem, pumpa vahele enam ei pidand toppima, valgub ise kenasti karterisse. Ainuke mõte, et kas ikka plokikaane väljalase on liiga väike et turbo ja kaas ei tee niiöelda koostööd, teine variant et vbla peaks panema ikkagi selle tänavaturbo ehk siis garretti discopotato et teha ta tänavale ideaalsels kuid eks näis, õnneks on käigud olemas millega saab pöördeid kõrgemale :mrgreen: On ka muid anomaaliad olnud veel seoses ülekande ja veljega aga tundub, et nüüdseks need ka eemaldatud. Ei mäletagi kas ducatil velg 1 või 2 tihvti otsas, kuid sellele ei piisand ka kahest, sain tehtud nelja peale ja 10mm paksusega. Nüüd ei tohiks ära murduda. Iste sai ka vahepeal uus tehtud. Hetkel siis tegeleb väikese elektrimurega, nimelt motogadgeti mini relee andis lihtsalt otsad ja suunatuled ning muu elektrikräpp ei tee koostööd. Muidu sõita on ülivinge, 250 vs 330hp vahe on ikka räige, mootorrattal vähemalt. Potentsiaali kõike pole suutnud proovile panna, kuna krt lihtsalt tahab alt ära tõmmata rõhu alasse minnes 😀
Manused
F763329B-2059-49B6-A4A4-50B928A7D502.jpeg
82BD9BD6-F359-4C48-9B05-09700169BCA3.jpeg
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/

peetersell
Postitusi: 44
Liitunud: 04 Dets 2020, 09:19
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas peetersell »

hea lugemine, tundub, et on fun :mrgreen:
võib-olla veits loll küsimus, puudub kogemus turbomootoritega, aga kuidas selline turbokas gaas maha lastes käitub, võrreldes vabalthingavaga? Mootoripidurduse poolest siis, just kui tagarattasse ajada, siis kui kiiresti nina tagasi alla tuleb?
selge see, et jalg peab piduri peal valmis olema :D
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1652
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 289 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

peetersell kirjutas: 22 Aug 2022, 14:46 hea lugemine, tundub, et on fun :mrgreen:
võib-olla veits loll küsimus, puudub kogemus turbomootoritega, aga kuidas selline turbokas gaas maha lastes käitub, võrreldes vabalthingavaga? Mootoripidurduse poolest siis, just kui tagarattasse ajada, siis kui kiiresti nina tagasi alla tuleb?
selge see, et jalg peab piduri peal valmis olema :D
Pole sellega tagarattasse ajand, kuna selle esiots kaalub nii palju et suht harva üldse kergitab, pigem ajab ratta ringi :mrgreen: Mootoripidurdus on suht sama nagu vabalthingaval
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”