Õli ventilatsiooni voolikust

Kasutaja avatar

Irual
Postitusi: 259
Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
Tsikkel: vändast käima
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 41 korda

Re: Õli ventilatsiooni voolikust

Lugemata postitus Postitas Irual »

Karl32 kirjutas: 10 Okt 2022, 16:53
StreetMoto kirjutas: 10 Okt 2022, 14:04
Piltide (pilt võib ka petta) järgi justkui ei ole vale. Edit: väljalase on õige, sisselase on 1 hammas hiline tõesti. Sisselaske ja väljalaske ülemiste täppide vahele peab jääma nukaketi 10 neeti, sinul on 11 neeti. Ajastuse paikapanekust - all on kaks kriipsu: F ja T. Kui keerad mootorit pöörlemise suunas (vasakult küljelt vastupäeva), siis esimene kriips on süüde (F) - seda ära vaata. Märgid peavad paigas olema T-ga ehk timing märgiga (ülemine surnud seis). Klapikaanetihend võta ära, siis lihtsam vaadata märkide asendit. Alt isegi imevähe keerates muutub ülalt nukkade asend päris palju.

Enne kui nüüd nukad maha võtad, mõõda kindlasti ära klapivahed.
Sellel krossikal on manuaali järgi 13neeti hammasrataste vahe.
Natuke oli ikka paigast, lisaks veel klapivahed… kummadki (sisselase ja väljalase) on pandud 0.1mm peale. Homme lähen poodi ja ostan siis väljalaske seibid natuke õhemad.
Hetkel panen kõik paika ja siis saan proovida, kuidas ta töötab aga endiselt jääb küsimus, et kas peaksin keti uue ostma kui sedasi on üle hüpanud?
Üle hüpata saab kett ainult siis, kui lõtv on (autom pinguti ei tööta või manual regullimata). Kui just täielik säästureziim pole, siis tasub muidugi vahetada - ketid teadupärast venivad päris hästi ja see ajab klapiajastuse vildakaks.

Edu, L

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”