Õli ventilatsiooni voolikust
-
- Postitusi: 259
- Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
- Tsikkel: vändast käima
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 41 korda
Re: Õli ventilatsiooni voolikust
Üle hüpata saab kett ainult siis, kui lõtv on (autom pinguti ei tööta või manual regullimata). Kui just täielik säästureziim pole, siis tasub muidugi vahetada - ketid teadupärast venivad päris hästi ja see ajab klapiajastuse vildakaks.Karl32 kirjutas: ↑10 Okt 2022, 16:53Sellel krossikal on manuaali järgi 13neeti hammasrataste vahe.StreetMoto kirjutas: ↑10 Okt 2022, 14:04Piltide (pilt võib ka petta) järgi justkui ei ole vale. Edit: väljalase on õige, sisselase on 1 hammas hiline tõesti. Sisselaske ja väljalaske ülemiste täppide vahele peab jääma nukaketi 10 neeti, sinul on 11 neeti. Ajastuse paikapanekust - all on kaks kriipsu: F ja T. Kui keerad mootorit pöörlemise suunas (vasakult küljelt vastupäeva), siis esimene kriips on süüde (F) - seda ära vaata. Märgid peavad paigas olema T-ga ehk timing märgiga (ülemine surnud seis). Klapikaanetihend võta ära, siis lihtsam vaadata märkide asendit. Alt isegi imevähe keerates muutub ülalt nukkade asend päris palju.
Enne kui nüüd nukad maha võtad, mõõda kindlasti ära klapivahed.
Natuke oli ikka paigast, lisaks veel klapivahed… kummadki (sisselase ja väljalase) on pandud 0.1mm peale. Homme lähen poodi ja ostan siis väljalaske seibid natuke õhemad.
Hetkel panen kõik paika ja siis saan proovida, kuidas ta töötab aga endiselt jääb küsimus, et kas peaksin keti uue ostma kui sedasi on üle hüpanud?
Edu, L
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.