Õli ventilatsiooni voolikust
Re: Õli ventilatsiooni voolikust
Konkreetsele asjale on saada kolbe selliseid variante:
A=76,95
B=76,96
C=76,97
Lisaks erinevad surveastmed.
Kulumist saab kompenseerida seega paar sajandikku aga seda asja ei saa nii võtta et nüüd on säilinud see mõõt mis silindrile kantud.
Tüüpiliselt silindri kulumine ei tohi ületada 1 sajandikku silindri ükskõik millises kohas võetud mõõdust.
Suurim kulumine reeglina on silindri ülaosas kus kolb peatub ja allaminnes keerab end.
A=76,95
B=76,96
C=76,97
Lisaks erinevad surveastmed.
Kulumist saab kompenseerida seega paar sajandikku aga seda asja ei saa nii võtta et nüüd on säilinud see mõõt mis silindrile kantud.
Tüüpiliselt silindri kulumine ei tohi ületada 1 sajandikku silindri ükskõik millises kohas võetud mõõdust.
Suurim kulumine reeglina on silindri ülaosas kus kolb peatub ja allaminnes keerab end.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.