Õli ventilatsiooni voolikust

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8452
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 340 korda
Tänatud: 437 korda
Kontakt:

Re: Õli ventilatsiooni voolikust

Lugemata postitus Postitas mx77 »

2715 kirjutas: 11 Okt 2022, 15:57
Konkreetsele asjale on saada kolbe selliseid variante:
A=76,95
B=76,96
C=76,97
Lisaks erinevad surveastmed.

Kulumist saab kompenseerida seega paar sajandikku aga seda asja ei saa nii võtta et nüüd on säilinud see mõõt mis silindrile kantud.
Tüüpiliselt silindri kulumine ei tohi ületada 1 sajandikku silindri ükskõik millises kohas võetud mõõdust.
Suurim kulumine reeglina on silindri ülaosas kus kolb peatub ja allaminnes keerab end.
Üldiselt need nikasiilkattega silindrid ei kulu, kui on kulumine juba, siis on silindril uue katte aeg käes.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”