Õli ventilatsiooni voolikust
Re: Õli ventilatsiooni voolikust
kui enne oli väike vahe klapi ja nuka vahel siis olid klapivahed vast ikka palju väiksemad, mitte suuremad? klapi avanemine oli sel juhul vast ikka see, mis oli suurem (pikem, pikemalt lahti).
järelikult siis oli see vajalik mootori normaalselt töötamiseks, jõudis piisavalt küttesegu silindrisse tõmmata ning töö ära teinud segu jõudis silkust venkat teha. kui nüüd on vahed suuremad siis järelikult klapp avaneb vähem/lühemalt ning see võib tekitada olukorra, kus piisavalt segu ei jõua silindrisse taktiga. või ka näiteks väljalaskeklapi puhul see, et töötanud segu ei saa kõik seest välja väljalaske takti ajal. igatahes kui enne klappide regullimist justkui töötas ja käivitus normaalselt, aga kohe peale klappide näppimist (juhul kui midagi muud ei teinud) on probleemid siis täiesti ilmselge, et midagi seal selle regullimisega metsa läks.
järelikult siis oli see vajalik mootori normaalselt töötamiseks, jõudis piisavalt küttesegu silindrisse tõmmata ning töö ära teinud segu jõudis silkust venkat teha. kui nüüd on vahed suuremad siis järelikult klapp avaneb vähem/lühemalt ning see võib tekitada olukorra, kus piisavalt segu ei jõua silindrisse taktiga. või ka näiteks väljalaskeklapi puhul see, et töötanud segu ei saa kõik seest välja väljalaske takti ajal. igatahes kui enne klappide regullimist justkui töötas ja käivitus normaalselt, aga kohe peale klappide näppimist (juhul kui midagi muud ei teinud) on probleemid siis täiesti ilmselge, et midagi seal selle regullimisega metsa läks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.