Õli ventilatsiooni voolikust
-
- Postitusi: 8452
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 340 korda
- Tänatud: 437 korda
- Kontakt:
Re: Õli ventilatsiooni voolikust
Sa ei ole vist seni aru saanud, milleks klapivahed on ja miks nad just sellised on?will111 kirjutas: ↑17 Okt 2022, 19:26eks see klapindus/selle nö. paigas olek ja karbuss ning selle paigasolek on ka omavahel mingil määral ikkagi seotud...kuid minumeelest on samuti üsnagi imelik, et peale "speci" panekut muutus mootor riiulikaunistuseksmuidugi huvitav on see, et miks üldse soovitatakse VANA ja KULUNUD mootorit niiväga kangesti mingi tehase manuali ja hirmsate specide järgi paika panna. kulunud asi ei vasta ju tavaliselt ammu enam kuskilt otsast mingitele specidele. okei, kui mõõdad kõik asjad ära ning veendud, et kuidagi veel jääb lubatud kulumisruumi sisse siis ehk küll aga mumeelest siin pole seda tehtud.
mootor võis varem ollagi "paika pandud" võttes arvesse selle suht äärmuslikku kulumisastet ja eks ta siis nii kuidagi ka töötas. nüüd on osad asjad justkui ülimalt täpselt specis, aga teised ja kolmandad asjad (mis mõjutavad esimesi) on specist räigelt väljas ja tulemus on aimatav
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.