Õli ventilatsiooni voolikust

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8452
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 340 korda
Tänatud: 437 korda
Kontakt:

Re: Õli ventilatsiooni voolikust

Lugemata postitus Postitas mx77 »

will111 kirjutas: 17 Okt 2022, 19:26
eks see klapindus/selle nö. paigas olek ja karbuss ning selle paigasolek on ka omavahel mingil määral ikkagi seotud...kuid minumeelest on samuti üsnagi imelik, et peale "speci" panekut muutus mootor riiulikaunistuseks :D muidugi huvitav on see, et miks üldse soovitatakse VANA ja KULUNUD mootorit niiväga kangesti mingi tehase manuali ja hirmsate specide järgi paika panna. kulunud asi ei vasta ju tavaliselt ammu enam kuskilt otsast mingitele specidele. okei, kui mõõdad kõik asjad ära ning veendud, et kuidagi veel jääb lubatud kulumisruumi sisse siis ehk küll aga mumeelest siin pole seda tehtud.
mootor võis varem ollagi "paika pandud" võttes arvesse selle suht äärmuslikku kulumisastet ja eks ta siis nii kuidagi ka töötas. nüüd on osad asjad justkui ülimalt täpselt specis, aga teised ja kolmandad asjad (mis mõjutavad esimesi) on specist räigelt väljas ja tulemus on aimatav
Sa ei ole vist seni aru saanud, milleks klapivahed on ja miks nad just sellised on?

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”