Rumalad või segased küsimused jms
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Macintosh, tõele au andes pole ma siiski mitte millestki valesti aru saanud
Mingit ühest numbrit muidugi pole selles osas, aga diiselautosid, mis sõidavad maanteel ~4'ga on palju, bensiinikaid mis sõidaks maanteel alla 5, ei ole väga palju. ja LPG auto omakorda nagu me teame kulutab siis kütust kuskil 15-20% rohkem kui sama auto/mootor kulutaks bensiini. Kulu all ma pidasin silmas muidugi KÜTUSE kulu, mitte rahalist kulu. Ja võrdlus diisli kuluga käis ikkagi diiselmootori kohta, mis kasutabki diislit. Mitte diislile paigaldatud LPG seadet.
Tõsi küll diislil on bensiinika ees märgatav eelis vaid siis kui ei sõida ainult linnas ja mingeid lühikesi juppe, vaid ikkagi märkimisväärse osa maanteel ning pikemad otsad a'la ~50km või rohkem korraga. Aga ühesõnaga jah, kokkuvõttes nii ongi, et bensiin on kallis, diisel on veel tsipake kallim (ning külma ilma, lühikeste otstega eelis tunduvalt kahaneb). LPG'd kulub rohkem aga see on lihtsalt nii ulmeliselt odav, et see suurem kulu ei oma mitte mingisugust tähtsust.
Minu jaoks oli see ikka täiesti perseliviskav üllatus kui nägin posti ostas tänast lpg hinda
seda enam, et mina ei teadnud sellest mitte midagi, et too kunagi lausa 0.45 on maksnud. Mina teadsin, et alla ~0.6 pole ta mitte kunagi vabariigi ajaloos kuskil olnud. Siin on muidugi see probleem ka, et ma ei teadnud samuti midagi nendest ulmelistest "paigaldaja kaardi soodustustest".
Üllatav oli minu jaoks ka see kui palju siin on LPG'ga sõitjaid...aga no kuuldes ja nähes ja nüüd teades neid hindasid siis ega enam muidugi ei üllata

Täpselt kõike sedasama ma ju eelnevalt väitsingi. Võibolla kuskil siis mingi sõnastus jäi ebaselgeks. LPG kulu ongi 15-20% suurem võrreldes bensiiniga sõitmisega (sama mootor). LPG kulu võrreldes diisliga sõitmisega (sarnane mootor, täpselt samasugune auto) on aga juba märgatavalt suurem kuna diiselmootor omakorda on võrreldes samaväärse bensiinikaga keskmiselt ökonoomsem."Sa oled millestki valesti aru saanud. LPG kulu besiinimootoriga on 15-20% suurem, kui samal mootoril bensiiniga sõites. Diiselmootoril on võit LPG-ga sõites 15-20% võrreldes diisliga ja üldjuhul diiselmootoriltele LPG-d ei paigaldata. LPG on odav, CNG surugaas on (jaburalt) kallis"
Mingit ühest numbrit muidugi pole selles osas, aga diiselautosid, mis sõidavad maanteel ~4'ga on palju, bensiinikaid mis sõidaks maanteel alla 5, ei ole väga palju. ja LPG auto omakorda nagu me teame kulutab siis kütust kuskil 15-20% rohkem kui sama auto/mootor kulutaks bensiini. Kulu all ma pidasin silmas muidugi KÜTUSE kulu, mitte rahalist kulu. Ja võrdlus diisli kuluga käis ikkagi diiselmootori kohta, mis kasutabki diislit. Mitte diislile paigaldatud LPG seadet.
Tõsi küll diislil on bensiinika ees märgatav eelis vaid siis kui ei sõida ainult linnas ja mingeid lühikesi juppe, vaid ikkagi märkimisväärse osa maanteel ning pikemad otsad a'la ~50km või rohkem korraga. Aga ühesõnaga jah, kokkuvõttes nii ongi, et bensiin on kallis, diisel on veel tsipake kallim (ning külma ilma, lühikeste otstega eelis tunduvalt kahaneb). LPG'd kulub rohkem aga see on lihtsalt nii ulmeliselt odav, et see suurem kulu ei oma mitte mingisugust tähtsust.
Minu jaoks oli see ikka täiesti perseliviskav üllatus kui nägin posti ostas tänast lpg hinda

Üllatav oli minu jaoks ka see kui palju siin on LPG'ga sõitjaid...aga no kuuldes ja nähes ja nüüd teades neid hindasid siis ega enam muidugi ei üllata

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.