Turist T200 Urmas66
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 7435
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 2008 korda
- Tänatud: 596 korda
Re: Turist T200 Urmas66
Aeg liigub kiirelt,aga minu Turisti taastamine just liiga kiirelt pole edenenud, kuid siiski vaikselt tegelen. Pole lihtsalt aega olnud, sest muid tegemisi on palju olnud.
Raam ja plekid on valmis liivapritsiks ja värvimisse saatmiseks, aga ilmselt kevade poole tegelen sellega.
Tegin sõbraga koos uued amordi kinnitused enne kui raami lahti võtsin, sest nn uued ostetud amordid on uuema analoogi omad ja veidi pikemad. Ilusamad ka,vedrud kroomitud. Uuemaid tahtsin, sest need vanad on juba nö uuena jube vedelad ja tahtsin lihtsalt paremaid amorte-vedrusid. Samas ei tahtnud midagi liialt nähtavalt muuta, et kõrgus ja välisvaade jääks peaaegu originaaliks. Esikahvlil tegin uued kinnitused ülesse(jäävad tiiva all mitte nähtavaks) ja tagant lasin alla hargi küljes olevaid kronsasid. Esimeste amortide kõrgemale tõstmine tingis esiporitiival oleva nn tööriista kasti põhja ülespoole tõstmist nii a´5cm võrra. Oleks võinud ka nn uuema esitiiva hankida, kus seda kasti sees pole, kuid soov on see kast sinnna ikka alles jätta. Lihtsalt nüüd sinna ei mahu enam tööriistad vaid midagi 1-2cm paksust. Sain ka esimese portsu kroomitud asju üleeile kätte. Summuti mutter, heeblid ja nende kinnitused, spidovõru ja kapoti käepide. No asjad said ikka vapustavalt ilusad ja ilmselgelt paremad kui nad uuena olid. Summuti, pakiraam, esitule võru ja suunatule võrud on veel nö töös. Enne kroomimist kui vana kroom oli eemaldatud Vahepeal õnnestus e-bayst osta nö nõukaaegne tutikas spido(enda omal odo numbrid pruuniks ja laiguliseks tõmmanud ja puhtaks ei saa) ning selle nn uue spido kroom võru oli nagu käkk võrreldes värskelt kroomituga. Ostetud spido oli ilmselt natuke niiskes seisnud ja vajas ka veidi puhastamist-määrimist (trossist tulev võll oli kinni) Panin enda nö vana spido korpuse, ostetud spido sisu ja värskelt kroomitud võru. Tulemus sai minu meelest perfektne.
Nn uus ja kroomitud spido võru Spido enne ja nüüd. Olen veel vahepeal veel soetanud tutika elektrijuhtmestiku, taastanud küljesuunatuled, mootorid mõlemad lahti võtnud ja kõik osad kokkupanemisesk valmis pannud. Mootoris jätan oroginaal karteri, kus mootori number peal ja panen uue sisu sellelt ostetud motobloki mootorilt, sest see on peaaegu uueväärne. Laagrid ostsin SKF ja simmerlingid panen ka kaasaegsed.
Raam ja plekid on valmis liivapritsiks ja värvimisse saatmiseks, aga ilmselt kevade poole tegelen sellega.
Tegin sõbraga koos uued amordi kinnitused enne kui raami lahti võtsin, sest nn uued ostetud amordid on uuema analoogi omad ja veidi pikemad. Ilusamad ka,vedrud kroomitud. Uuemaid tahtsin, sest need vanad on juba nö uuena jube vedelad ja tahtsin lihtsalt paremaid amorte-vedrusid. Samas ei tahtnud midagi liialt nähtavalt muuta, et kõrgus ja välisvaade jääks peaaegu originaaliks. Esikahvlil tegin uued kinnitused ülesse(jäävad tiiva all mitte nähtavaks) ja tagant lasin alla hargi küljes olevaid kronsasid. Esimeste amortide kõrgemale tõstmine tingis esiporitiival oleva nn tööriista kasti põhja ülespoole tõstmist nii a´5cm võrra. Oleks võinud ka nn uuema esitiiva hankida, kus seda kasti sees pole, kuid soov on see kast sinnna ikka alles jätta. Lihtsalt nüüd sinna ei mahu enam tööriistad vaid midagi 1-2cm paksust. Sain ka esimese portsu kroomitud asju üleeile kätte. Summuti mutter, heeblid ja nende kinnitused, spidovõru ja kapoti käepide. No asjad said ikka vapustavalt ilusad ja ilmselgelt paremad kui nad uuena olid. Summuti, pakiraam, esitule võru ja suunatule võrud on veel nö töös. Enne kroomimist kui vana kroom oli eemaldatud Vahepeal õnnestus e-bayst osta nö nõukaaegne tutikas spido(enda omal odo numbrid pruuniks ja laiguliseks tõmmanud ja puhtaks ei saa) ning selle nn uue spido kroom võru oli nagu käkk võrreldes värskelt kroomituga. Ostetud spido oli ilmselt natuke niiskes seisnud ja vajas ka veidi puhastamist-määrimist (trossist tulev võll oli kinni) Panin enda nö vana spido korpuse, ostetud spido sisu ja värskelt kroomitud võru. Tulemus sai minu meelest perfektne.
Nn uus ja kroomitud spido võru Spido enne ja nüüd. Olen veel vahepeal veel soetanud tutika elektrijuhtmestiku, taastanud küljesuunatuled, mootorid mõlemad lahti võtnud ja kõik osad kokkupanemisesk valmis pannud. Mootoris jätan oroginaal karteri, kus mootori number peal ja panen uue sisu sellelt ostetud motobloki mootorilt, sest see on peaaegu uueväärne. Laagrid ostsin SKF ja simmerlingid panen ka kaasaegsed.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.