ARUTELU: ühtne sidestandard tsikli sideseadmetel?


hmm
Postitusi: 464
Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 121 korda

Re: ARUTELU: ühtne sidestandard tsikli sideseadmetel?

Lugemata postitus Postitas hmm »

Olen samuti eraldi seadmete pooldaja, sest kohati on vaja ühelt kiivrilt teisele tõsta neid seadmeid.
Ehk suudab keegi siin ka midlandi kõrvale tuua ehk kas kellegil veel on midalndiga kogemusi... Ise olen midlandi BTX2 pro->BTX2ProS->BTX2ProS LR kasutanud mitmeid aastaid (no iga aasta uus... olen sattunud õnnetute asjade otsa ning garantii korras vahetatud...) aga kas keegi on seda teiste seadmetega ka ühendanud. Mul endal pole veel vajadust olnud ei cardo ega ka seanga paaritada ehk kas tuleb nende vahel ka hea laps välja või jääb puiseks ;)

Midlandi ääle osas jään väga rahule - eriti kui kiivris kõlarid kõrvaga ilusti joondada ;) Vahepeal olin päris nördinud, et hääl väga vaikne, kuid siis avastasin, et kiivris olevad kõlaripesad ei ühti kohe kuidagi minu kõrvade paigutustega - sai neid kohendatud õigemasse kohtadesse ning pärast seda olin tulemusega väga rahul. Lisaks oleneb ka kui kaugel need kõlarid kõrvadest on. Liiga lähedal hakkavad kõrva nahale survet avaldama ja pikapeale pole see mugav...
Aga kiivrisse paigaldamisega on tööd ja vaeva päris mitmekümne minuti jagu + hilisemat sättimist. Muide kas need "valmis kiivrilahendused" arvestavad samuti kõrvade asukohaga koljul... või on kuidas juhtub e. nende parim praktika...

ProS on muusika "mahlasem" ja mürasummutuse tehnoloogia päris rahuldav ka sõiduajal.
Saab ka mikrofoni tundlikust sättida.
konvenetsside kolme midlandi vahel toimis, kuigi selle seadistamine polnud kergete killast. Hea on see, et saab konverentsi seades ka n.ö otse kaasreisijaga privaatkõnet rääkida.
Jagada saab kõikidele konverentsikõne osalejatele ka oma NAVI, telefoni teksti/muusikat taustaks... Ehk siis kui mina olen n.ö. juht ja mul navi tööta ning jagab häälega juhiseid siis kõik kuulevad seda.

Sidekaugused ilma LR (longrange seadmeta) olid ~200-300 mägisel ja 800m tasasel maal kahe midlandi vahel. Hea kuulda, kui keegi krõbisema hakkas, siis sai hoogu maha võetud, et punt koos püsiks.

midlandil on na n.ö. BT button süsteem läbi telefoni, mis kasutab andmesidet ja saab keda iganes sellega liita - räägi või kodustega samal ajal... sellega pole väga toimetanud, sest grupi loomine ja sõiduajal manageerimine kuidagi puine (vajab mingit krdi jublakat lenksule...)
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913

Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”