ARUTELU: ühtne sidestandard tsikli sideseadmetel?
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7416
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1095 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: ARUTELU: ühtne sidestandard tsikli sideseadmetel?
See, et sina @Ain oma mõttemudeliga oled möödunud sajandi 90-ndatesse kinni jäänud ei tähenda seda, et kõik on hästi või need, kes tahavad 21.sajandis elada oleksid ebamõistlikud või lollid. Avatud satandard tähedab AVATUD, kõigile, valikuta. Ka Volodjale Balti Jaama tagant, kes tahab oma Arduino baasil ehitatud lahendusega ülejäänud, sama protkolli kasutavate seadmetega ühenduda.
Kui avatud standardit pole aga tootja seda nii nimetab siis see on lihtsalt sita maitsega PR oma ettevõtte näitamiseks paremas valguses (loe: ebaaus ärivõte). Cardo oleks pidanud oma suures koguses välja saadetud pressiteadetes väljendi "avatud standard" asemel kasutama "koostöö tootjate vahel, tuginedes Cardo ühendusprokollile" ja see oleks olenud aus avaldus. Hetkel on tegu avalikkuse plaanipärse eksitamisega. Ma olen kindel, et Cardo pole nii loll, et sellest erinevusest aru ei saa.
Ja muuseas, Ain, üleolekuks puudub põhjus. Korralikus ettevõttes, olgu ta kui suur tahes. Ettevõttes, mis päriselt avatud standardiga opereerib ja oma klientide heaolust huvitaud on, antakse sinu päring edasi nendele inimestele, kes asjaga tegelevad ja nemad saadavad juba asjakohase vastuse. Mitte ümmrgust mulli, mille põhisõnum on: minge kassi saba alla oma avatud standardi päringuga ja ostke mõni seade mõnelt meie poolt nimetatud tootjalt kunagi ebamäärases tulevikus. See äritava kuulub ka vaieldamatult möödunud aegadesse.
Ma olen tööalaselt suhelnud päris suurte rahvusvaheliste ettevõtetega ja sealt on mul küll teistsugune kogemus. Ma pole kunagi olnud tänulik, et nad minguga suhtlevad ja nemad pole minult tänulikkust oodanud. Lihtsalt mõne ettevõttega on väga raske ühendust saada.
Üldfilosoofiliselt.
Avatud standardi tulemuseks on tavaliselt network effect (võiks tõlkida, kui võrguefekt), kus enim võidavad just need, kes turul esimesena kohal on ja/või suudavad parimat toodet pakkuda. See annab ühtlasi ka väiksmatele tegijatele võimaluse ning tõeline võitja on lõpptarbija kes toodet ostab. Innovatsioonist pole mõtte üldse rääkida, sest nüüd pääsevad kõik need, kel on olema oskused, võimalused, tahmine ja ideed uusi lahendusi välja mõtlema.
Aga samas, me võime jätkuvalt Cardoga sõita (asenda see sulle sobiva brändi nimega) ja teha näo, et asjad sujuvad fantastiliselt ning kõik on parimas korras.
Kui avatud standardit pole aga tootja seda nii nimetab siis see on lihtsalt sita maitsega PR oma ettevõtte näitamiseks paremas valguses (loe: ebaaus ärivõte). Cardo oleks pidanud oma suures koguses välja saadetud pressiteadetes väljendi "avatud standard" asemel kasutama "koostöö tootjate vahel, tuginedes Cardo ühendusprokollile" ja see oleks olenud aus avaldus. Hetkel on tegu avalikkuse plaanipärse eksitamisega. Ma olen kindel, et Cardo pole nii loll, et sellest erinevusest aru ei saa.
Ja muuseas, Ain, üleolekuks puudub põhjus. Korralikus ettevõttes, olgu ta kui suur tahes. Ettevõttes, mis päriselt avatud standardiga opereerib ja oma klientide heaolust huvitaud on, antakse sinu päring edasi nendele inimestele, kes asjaga tegelevad ja nemad saadavad juba asjakohase vastuse. Mitte ümmrgust mulli, mille põhisõnum on: minge kassi saba alla oma avatud standardi päringuga ja ostke mõni seade mõnelt meie poolt nimetatud tootjalt kunagi ebamäärases tulevikus. See äritava kuulub ka vaieldamatult möödunud aegadesse.
Ma olen tööalaselt suhelnud päris suurte rahvusvaheliste ettevõtetega ja sealt on mul küll teistsugune kogemus. Ma pole kunagi olnud tänulik, et nad minguga suhtlevad ja nemad pole minult tänulikkust oodanud. Lihtsalt mõne ettevõttega on väga raske ühendust saada.
Üldfilosoofiliselt.
Avatud standardi tulemuseks on tavaliselt network effect (võiks tõlkida, kui võrguefekt), kus enim võidavad just need, kes turul esimesena kohal on ja/või suudavad parimat toodet pakkuda. See annab ühtlasi ka väiksmatele tegijatele võimaluse ning tõeline võitja on lõpptarbija kes toodet ostab. Innovatsioonist pole mõtte üldse rääkida, sest nüüd pääsevad kõik need, kel on olema oskused, võimalused, tahmine ja ideed uusi lahendusi välja mõtlema.
Aga samas, me võime jätkuvalt Cardoga sõita (asenda see sulle sobiva brändi nimega) ja teha näo, et asjad sujuvad fantastiliselt ning kõik on parimas korras.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.