Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Moderaator: Moded
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
kui sa ikkagi seal juba asju vahetasid siis lootus ikkagi on, et trossil lihtsalt liiga palju vab akäiku.
aga igasuguseid muid probleeme võib samuti olla. pikemalt seistes näiteks vahel kipuvad sidurikettad kokku kleepuma vaheketastega.
igatahes, soovitaks käima panna ning teha üks lühem, korralik sõit ära. ja siis peale seda uuesti proovida ja vaadata asja. samas olgu öeldud, et ega sidurit sisse tõmmates ei peagi ratas veerema samamoodi vabalt nagu vabakäiguga. sinna jääb ikka alati mingi väike takistus taha.
aga igasuguseid muid probleeme võib samuti olla. pikemalt seistes näiteks vahel kipuvad sidurikettad kokku kleepuma vaheketastega.
igatahes, soovitaks käima panna ning teha üks lühem, korralik sõit ära. ja siis peale seda uuesti proovida ja vaadata asja. samas olgu öeldud, et ega sidurit sisse tõmmates ei peagi ratas veerema samamoodi vabalt nagu vabakäiguga. sinna jääb ikka alati mingi väike takistus taha.
-
Teema algataja - Postitusi: 853
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 370 korda
- Tänatud: 48 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
No ma ei tea....proovisin nüüd töötava mootoriga.
Vabakäigul mootor käima, ratas kuhugi ei vea ja tiksub kenasti. Sidur all, käik sisse. Lülitub kenasti. Kuhugi edasi vedama ei hakka. Lasen õrnalt sidurit järgi, ratas hakkab kergelt tõmbama ning liigub edasi. Tõmban siduri sisse, jääb kohapeal tiksuma. Dragi pole. Vaba käigu peale tagasi läheb probleemideta. Et kõik nagu toimib. (sõita ei saanud kuna keegi kallas just neli ruumi puid garaazhi ukse ette)
Aga mulle ei anna ikka päriselt rahu, miks mul esimese käiguga ratast edasi lükates (õigemini pigem lohistades, sest tagumine ratas blokeerus) kett pingule jäi. Aga noh...ilmselt on asi selles, et ma ei saa aru kuidas ülekanne töötab vms.
Vabakäigul mootor käima, ratas kuhugi ei vea ja tiksub kenasti. Sidur all, käik sisse. Lülitub kenasti. Kuhugi edasi vedama ei hakka. Lasen õrnalt sidurit järgi, ratas hakkab kergelt tõmbama ning liigub edasi. Tõmban siduri sisse, jääb kohapeal tiksuma. Dragi pole. Vaba käigu peale tagasi läheb probleemideta. Et kõik nagu toimib. (sõita ei saanud kuna keegi kallas just neli ruumi puid garaazhi ukse ette)
Aga mulle ei anna ikka päriselt rahu, miks mul esimese käiguga ratast edasi lükates (õigemini pigem lohistades, sest tagumine ratas blokeerus) kett pingule jäi. Aga noh...ilmselt on asi selles, et ma ei saa aru kuidas ülekanne töötab vms.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1470
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 99 korda
- Tänatud: 60 korda
-
Teema algataja - Postitusi: 853
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 370 korda
- Tänatud: 48 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Ikka-ikka

Aga huvitav on jah, et ka praegu, ehkki kõik toimib ja ratast on võimalik käik sees, sidur all edasi lükata, siis kett jääb pärast lükkamist täiesti pingule. Ja alles siis, kui vabakäigu sisse panen, siis kaob ketist pinge ära. On see normaalne?
Varem ei ole ma midagi taolist märganud.
EDIT: Proovisin just, Ducatiga nii ei ole.
Mis värk on?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1470
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 99 korda
- Tänatud: 60 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Kas pukil käik sees ja sidur all veab tagaratast töötava mootoriga kaasa? Kui veab, siis kui kõvasti? Külma mootoriga on õli paksem ja seismisega kipuvad kettad teinekord kokku jääma.
-
Teema algataja - Postitusi: 853
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 370 korda
- Tänatud: 48 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Proovisin pukil nüüd. Kusjuures algul korra vedas jah, päris suure hooga. Aga siis lülitasin vabale tagasi. Ja kui uuesti käigu sisse panin, ja siduri alla tõmbasin, ei vedanud üldse enam ratast ringi. Lasin sidurit natuke järgi, hakaks vaikselt keerutama, tõmbasin siduri sisse tagasi, jäi ratas kah kenasti seisma.
EDIT: Ja nüüd ei jäänud ka enam kett, ratast käik sees, sidur all, edasi lükates pingesse. Proovisin mitu korda. Kõik toimib kenasti. (Katsetuste käigus õnnestus garaazhi põrandale, napilt ühe tsikli kõrvale ning teise alla kukkuda, kuna ei pannud tähele, et ma küljejala oli üles tõstnud - minu elu on ikka seiklus)
Ehk.....siin on mingi seos? Et kui sidur ära ei lahuta, siis veab käik sees, sidur all ikkagi ratast edasi ja kett jääb pinges olekusse ka siis, kui ratas paigal on....ja kui sidur lahutab, siis ei vea ratast edasi käik sees ja sidur all. Ja kett ei jää kah pingesse. Nii jah?
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Nozzu, kõik on täpselt nii nagu olema peab, ära üle muretse
Kui sul mootor töötab, käik sees ja sidur all ratas kohapeal ise kuskile minna ei taha käe vahelt, siis mingit põhjust muretsemiseks ega edasi leiutamiseks ei ole. tsiklisiduril on alati drag, sellest vabaneda ei ole võimalik. Ja loomulikult see drag on mõlematpidi olemas.

-
- Postitusi: 475
- Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
- Tsikkel: D Monster
- Asukoht: Tartu/Riia
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Kui sul puki peal käik sees ja sidur all tagaratast ringi ei vea siis ma küll probleemi ei näe. Keti pingule sikutamiseks pole palju vaja. Ducatil kuiv sidur ja mu kogemus, et see veabki vähem kaasa.
-
Teema algataja - Postitusi: 853
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 370 korda
- Tänatud: 48 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Mhmh, mul on kalduvus rämedalt üle mõelda/muretseda
.
Juba nägin vaimusilmas kuidas miski siduri jama pärast liiga pingul kett sõites esmalt robaki tagumise hammaka siledaks tõmbab. Siis veab esimene hammakas keti ilge hooga kiige vahele, misjärel lendab kett raginal pooleks, purustab plastiku, äestab mootori ning raiub mul jala otsast.

Juba nägin vaimusilmas kuidas miski siduri jama pärast liiga pingul kett sõites esmalt robaki tagumise hammaka siledaks tõmbab. Siis veab esimene hammakas keti ilge hooga kiige vahele, misjärel lendab kett raginal pooleks, purustab plastiku, äestab mootori ning raiub mul jala otsast.
-
- Postitusi: 475
- Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
- Tsikkel: D Monster
- Asukoht: Tartu/Riia
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Mõtle veel kui pingule see kett ülevalt siis läheb kui käigu sisse paned, siduri lahti lased ja kõvasti gaasi keeradNozzu kirjutas: ↑20 Mär 2023, 17:42 Mhmh, mul on kalduvus rämedalt üle mõelda/muretseda.
Juba nägin vaimusilmas kuidas miski siduri jama pärast liiga pingul kett sõites esmalt robaki tagumise hammaka siledaks tõmbab. Siis veab esimene hammakas keti ilge hooga kiige vahele, misjärel lendab kett raginal pooleks, purustab plastiku, äestab mootori ning raiub mul jala otsast.

-
- Postitusi: 8292
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 292 korda
- Tänatud: 390 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Oh püha müristus, on sul ikka mured. Minu soovitus on mootorrattasõit päeva pealt ära lõpetada ja kabele keskenduda (male on liiga ohtlik, oda võib silma minna)Nozzu kirjutas: ↑20 Mär 2023, 17:42 Mhmh, mul on kalduvus rämedalt üle mõelda/muretseda.
Juba nägin vaimusilmas kuidas miski siduri jama pärast liiga pingul kett sõites esmalt robaki tagumise hammaka siledaks tõmbab. Siis veab esimene hammakas keti ilge hooga kiige vahele, misjärel lendab kett raginal pooleks, purustab plastiku, äestab mootori ning raiub mul jala otsast.
-
Teema algataja - Postitusi: 853
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 370 korda
- Tänatud: 48 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Vastupidi. Rohkem on vaja sõita. Ja õnneks mõtlesin ma just välja skeemi kuidas tasuta sõita. Ja kui joppab, siis isegi makstakse natuke peale.
Lifehack mida ma lahkelt ka teiega jagan.
Bolt Rider:
Lifehack mida ma lahkelt ka teiega jagan.
Bolt Rider:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
-----
Sujuv Bolti teemaline edasine arutelu siin: https://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=112639
-----
Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999) jätkub allpool tavapäraselt.
Sujuv Bolti teemaline edasine arutelu siin: https://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=112639
-----
Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999) jätkub allpool tavapäraselt.
-
Teema algataja - Postitusi: 853
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 370 korda
- Tänatud: 48 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Esimene TETi katsetus sel kevadel.
Pärnu-Lihula vaheline lõik.
Isegi minusguse algaja jaoks pea aegu liiga lihtne. Valdavalt kuivad metsa- või kruusakattega teed. Õrna muda ja natuke lund ja jääd ikka nägin.
Pärnu-Lihula vaheline lõik.
Isegi minusguse algaja jaoks pea aegu liiga lihtne. Valdavalt kuivad metsa- või kruusakattega teed. Õrna muda ja natuke lund ja jääd ikka nägin.
-
Teema algataja - Postitusi: 853
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 370 korda
- Tänatud: 48 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Reigo Klebandi soovitusel tehti TETi SW rada natuke ringi. Ei saa just öelda, et kergemaks oleks tehtud
Igavamaks kah kindlasti mitte. Mkmmm....kõik liiga lihtsad kohad on välja lõigatud.
Aga laupäeval võttis rajameister mu sappa ning näitas ette mis tehtud on.
Uue kiivri tõttu jäi kaameranurk muidugi selline, et suur midagi peale maapinna ei näe. Eks järgmine kord paremini.

Aga laupäeval võttis rajameister mu sappa ning näitas ette mis tehtud on.
Uue kiivri tõttu jäi kaameranurk muidugi selline, et suur midagi peale maapinna ei näe. Eks järgmine kord paremini.
-
Teema algataja - Postitusi: 853
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 370 korda
- Tänatud: 48 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Jupike TETi jälle tehtud.
Mõjutasin kiivri kaamerahoidikut väheke sae ning viiliga aga peab ilmselt tsipa veel nüsima. Põsti sõites ei ole kaameranurk kõige parem.
Nimelised tervitused ka Mõisaküla kaupluse ette mootorrattal saabunud Vennole, kes vaatamata sellele, et tal Bikeri foorumis kasutajakontot pole, foorumil ikkagi silma peal hoiab.
Mõjutasin kiivri kaamerahoidikut väheke sae ning viiliga aga peab ilmselt tsipa veel nüsima. Põsti sõites ei ole kaameranurk kõige parem.
Nimelised tervitused ka Mõisaküla kaupluse ette mootorrattal saabunud Vennole, kes vaatamata sellele, et tal Bikeri foorumis kasutajakontot pole, foorumil ikkagi silma peal hoiab.

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.