70 cm3
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
70 cm3
Tere, endal on siis tulemas Polini 70 cm3 Sport silinder ning sooviks kuulda üldist juttu 70 cm3-e kohta. Et kas lagunevad tõesti nii kiirelt(isegi kui normaalselt sõita). Arvamused, enda kogemused jne kõik oodatud. Ärge tehke sellised postitusi et: Kust raha võtate,et tuunida. Tahaks ka, Mõtetu vms...
Endal kavas alguses panna silinder peale originaal karpaga(suurema düüsiga, 70) Ning siis kuu lõpus 19mm Dell´orto Black Edition karpa vahele lükata(80nese düüsiga), 22mm+ kollektor ning Polini Evo kalpid. On kellegil kogemusi, selle originaal väntvõlliga, et kas peab ikka u 5000km vastu, kuna väntvõlli ostan alles talvel, et kas peab ikka nii kaua vastu?
Teine pool küsimusest oleks selline, et kui pikalt ning mis kiirusega te sissesõitu tegite? Ning kui kaua ja kas üldse segasite bensiini õliga?
Selliseid teemasid, ei ole nagu olnud ning tooge konkreetseid näited enda masinatest, mitte mingit suvalist teksti kuskilt loetu kohta...seda tean isegi
Endal kavas alguses panna silinder peale originaal karpaga(suurema düüsiga, 70) Ning siis kuu lõpus 19mm Dell´orto Black Edition karpa vahele lükata(80nese düüsiga), 22mm+ kollektor ning Polini Evo kalpid. On kellegil kogemusi, selle originaal väntvõlliga, et kas peab ikka u 5000km vastu, kuna väntvõlli ostan alles talvel, et kas peab ikka nii kaua vastu?
Teine pool küsimusest oleks selline, et kui pikalt ning mis kiirusega te sissesõitu tegite? Ning kui kaua ja kas üldse segasite bensiini õliga?
Selliseid teemasid, ei ole nagu olnud ning tooge konkreetseid näited enda masinatest, mitte mingit suvalist teksti kuskilt loetu kohta...seda tean isegi
Re: 70 cm3
Heh, ostsin endale eelmine aasta rolleri olen juba umbes 8000 km ära sõitnud ja kui mul selle suve alguses kruvikeeraja silindrisse ära murdus siis pidin silindri kaane maha võtma ja ohhooo 70 ccm Top Performance silinderxzburnoutzx kirjutas:Tere, endal on siis tulemas Polini 70 cm3 Sport silinder ning sooviks kuulda üldist juttu 70 cm3-e kohta. Et kas lagunevad tõesti nii kiirelt(isegi kui normaalselt sõita). Arvamused, enda kogemused jne kõik oodatud. Ärge tehke sellised postitusi et: Kust raha võtate,et tuunida. Tahaks ka, Mõtetu vms...
Endal kavas alguses panna silinder peale originaal karpaga(suurema düüsiga, 70) Ning siis kuu lõpus 19mm Dell´orto Black Edition karpa vahele lükata(80nese düüsiga), 22mm+ kollektor ning Polini Evo kalpid. On kellegil kogemusi, selle originaal väntvõlliga, et kas peab ikka u 5000km vastu, kuna väntvõlli ostan alles talvel, et kas peab ikka nii kaua vastu?
Teine pool küsimusest oleks selline, et kui pikalt ning mis kiirusega te sissesõitu tegite? Ning kui kaua ja kas üldse segasite bensiini õliga?
Selliseid teemasid, ei ole nagu olnud ning tooge konkreetseid näited enda masinatest, mitte mingit suvalist teksti kuskilt loetu kohta...seda tean isegi

Malaguti Firefox F-15 70 ccm 

-
Teema algataja - Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
-
Teema algataja - Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
-
- Postitusi: 187
- Liitunud: 11 Sept 2004, 10:13
- Asukoht: Tartu/Suzuki Katana 70ccm
endal on mul kah 70cm3 ja orginaal väntvõll. ainult mis ta puruks lõi oli kolvi sõrmelaager ja need tükid sõid ära kah mootori. soovitav oleks sinna tugevam laager panna, ta maksab nii 140kr ja tuleb odavam kui pärast uus mootor osta. ka võimsamad väntvõllilaagrid halba ei tee, endal on tugevamad väntõllilaagrid ja juhtunud pole nendega veel midagi.
Praegu siis rollerita
Mul aprilia ka 70 ccm malossi silinder, sissesõitu tuleks teha umbes poole gaasiga, sissesõidu mõte see et mootorit mitte piinata, et vabalt edasi läheks.
Mul kestis sissesõit uue kolviga, väntvõlli ja uute väntvõllilaagritega umbes 400km. 70 ccm peab vastu küll, aga olneb mis asja sa ostad, kui ostad mhr-i siis pead umbes iga 1000 km tagant kolvi vahetama, aga kui midagi lahejmat, siis peab vastu küll. Õlidest kasutan ainult racing täissünte, mingi 270 eek on liiter.
Mul kestis sissesõit uue kolviga, väntvõlli ja uute väntvõllilaagritega umbes 400km. 70 ccm peab vastu küll, aga olneb mis asja sa ostad, kui ostad mhr-i siis pead umbes iga 1000 km tagant kolvi vahetama, aga kui midagi lahejmat, siis peab vastu küll. Õlidest kasutan ainult racing täissünte, mingi 270 eek on liiter.
-
Teema algataja - Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
-
Teema algataja - Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Kõige parem on Manston Racing 70ccm silinder (5000.-) Üks parimatest nii hinna kui kvaliteedi poolest on Polini 70ccm Corsa(2800.-) Kui selle paned peale siis pane ka 17.5-19mm karburaator(1100-1500.-). Ning tuleks panna ka peale sportsumbuti(LeoVince ZX,RR vms. 2500,-)Myxer kirjutas:Kas saaks keegi öelda mida on mul vaja et tuleks korralik hea minekuga 70ccm masin, mida mul on vaja all m6tlen mis juppe ja millised on paremad silindrid samuti palju need maksta võivad? jutt k2iks 2002/03 aeroxist
Just said ju teada? Saage aru inimesed, et taara rahaga ei ehita ratast. Samamoodi, nagu taara endaga kodusel meetodil. Kui vähegi suurem huvi on, siis võiksid ju ise ennast kah natuke liigutada, harida.. Internet on imeline avarus, tutvu sellega ja jäta pooled postid tegemata.Myxer kirjutas:Nii et ma peaks mingile 20k rollerile umbes 10 k veel alla panema et ta hea oleks :O ytle m6ni odavam set mis oleks hea ei kavatse eriti parimat teha rahaga nii h2sti ei ole kahjuks mingi 20k on hetkel ja siis millalgi rohkem tahaks teada lihtsalt kui palju!??
Vahest sõidan ja teen asju.
-
Teema algataja - Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Lasin Piretil teema uuesti avada, kui palun ärge tekitage mingit läbu siia. Küsimus siis järgmine, et leidsin www.scooter-attack.com lehelt, et Polini 70ccm Sport silindrile pidi sobima Bosch W3CC küünal? On kellegil sellega kokkupuudet olnud? Ei taha nagu kolvi sisse auku sulatada, kui on liiga kuum
See 3 sellel W3CC tähendab seda et kõige kuumem on 5 ja kõige külmem on 1 www.scooter-center.com andmetel.
Üks küsimus veel, et kui soovin osta Arrache Amal 19mm karbussi, kas siis pean panema endale uue kollektori mis nende Arrachedeg ühtiks või ühtibki?

Üks küsimus veel, et kui soovin osta Arrache Amal 19mm karbussi, kas siis pean panema endale uue kollektori mis nende Arrachedeg ühtiks või ühtibki?
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
Lauri23 kirjutas:Wtf mix mhr-il peab iga 1000km tagant kolbi vahetama. Kas siis sõidad iga uue kolbiga 500 km sissesõitu ja 500 km niisama ja siis jälle uus kolb
kolbi ei pea niipalju sisse sõitma. Piisab 2x 15min sissesõidust. Ja päris iga 1000km tagant kolbi vahetada pole vaja. 2000 või üle sõidab ilusti ära ilma et silindrit "logistama" hakkaks. Aga mhr nõuab tõepoolest päris palju hoolt.
-
- Postitusi: 227
- Liitunud: 09 Mai 2004, 22:31
- Asukoht: Tartu/ Yamaha TZR 125
ma arvan et kui tahad juba paremat minekut pead kallima sumpa kah allla panema arvan et zx jääb siis juba lahjaks .oleneb muidu tuuningustxzburnoutzx kirjutas:Kõige parem on Manston Racing 70ccm silinder (5000.-) Üks parimatest nii hinna kui kvaliteedi poolest on Polini 70ccm Corsa(2800.-) Kui selle paned peale siis pane ka 17.5-19mm karburaator(1100-1500.-). Ning tuleks panna ka peale sportsumbuti(LeoVince ZX,RR vms. 2500,-)Myxer kirjutas:Kas saaks keegi öelda mida on mul vaja et tuleks korralik hea minekuga 70ccm masin, mida mul on vaja all m6tlen mis juppe ja millised on paremad silindrid samuti palju need maksta võivad? jutt k2iks 2002/03 aeroxist
-
Teema algataja - Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
-
Teema algataja - Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Seda kindlasti, kuid usun, et probleeme ei teki Ka Yazuni Z või LeoVince ZX/RR iga. Keegi on paigaldanud ükskõik millisele Piaggiole 70ccmi ja 17.5mm karpat? Huvitaks teada, mis suurusega düüs panna. Ostsin 72 düüsi ära, kuna nagu aru olen saanud tuleb hakata proovima 72-hest ning siis kuni 90-neni välja, et leida parim 

-
Teema algataja - Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 8 korda
mul on 17,5 arreche karpa ja sinna istutasin 90 düüsi.Töötab küll aga bensiini võtab palju.
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021
-
Teema algataja - Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
-
Teema algataja - Postitusi: 1256
- Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
- Asukoht: Tallinn/Dragster
- Kontakt:
Pool gaasi on suht lai mõiste...ehk oskad mingi kiiruse öelda...ning kas 1:50 segasid?Hipikaz kirjutas:Mul aprilia ka 70 ccm malossi silinder, sissesõitu tuleks teha umbes poole gaasiga, sissesõidu mõte see et mootorit mitte piinata, et vabalt edasi läheks.
Mul kestis sissesõit uue kolviga, väntvõlli ja uute väntvõllilaagritega umbes 400km. 70 ccm peab vastu küll, aga olneb mis asja sa ostad, kui ostad mhr-i siis pead umbes iga 1000 km tagant kolvi vahetama, aga kui midagi lahejmat, siis peab vastu küll. Õlidest kasutan ainult racing täissünte, mingi 270 eek on liiter.