kampaania "Märka mootorratturit!"
Käepaela jms. ei pruugi mittetsiklistid üleüldse tähele panna. Asi peaks nii karjuv olema, et ka selline, kes silmad punnis tsiklit jõllitab ( khm...minusugused siis) seal seljas tsiklisti kah märkaksid ning lisaks sellele veel seda sõnumit, mida tsiklist edastab. Seetõttu ongi märguandekampaania põhiuba karjuv erinevus harjumuslikust ning sellega kaasnev tähelepanu. Vestitatud kroomiloom on eriti hea näide. Jääb juba sellepärast silma, et esimese hooga kohe tajud : midagi ON valesti ja hakkad tähelepanelikult uurima 
ja nii edasi...
PS. Ma pean sellist kampaaniat oluliseks ka sellepärast, et katet teha ka näiteks lastele, kes rolleritega liiklusesse sattunud on. Ükskõik kas vanemate loaga või loata, aga ka neil ei tohiks lapsearuga tehtud loll viga kohe saatuslikuks saada. Ja märkamise kampaania puhul saame alati rääkida ka sellest, et autojuhid võivad samuti ( ja nii nad tihti teevadki ) arvestada sellega, et võib tulla mõni hormoonihäirega noorlendur või keskeakriisis mees ( khm, need ju pidavat 40-selt sadulasse ronima ja kihutama hakkama ...
) ja ennast tema auto külge mööda laiali määrida. Pärast istu eeluurimises ja kohtus misiganes.
ja nii edasi...

ja nii edasi...
PS. Ma pean sellist kampaaniat oluliseks ka sellepärast, et katet teha ka näiteks lastele, kes rolleritega liiklusesse sattunud on. Ükskõik kas vanemate loaga või loata, aga ka neil ei tohiks lapsearuga tehtud loll viga kohe saatuslikuks saada. Ja märkamise kampaania puhul saame alati rääkida ka sellest, et autojuhid võivad samuti ( ja nii nad tihti teevadki ) arvestada sellega, et võib tulla mõni hormoonihäirega noorlendur või keskeakriisis mees ( khm, need ju pidavat 40-selt sadulasse ronima ja kihutama hakkama ...

ja nii edasi...
Viimati muutis spinna, 26 Sept 2005, 16:23, muudetud 1 kord kokku.
Suzuki GSX 750 Inazuma