Triumph Tiiger 800 töökindlus

Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: lenksuga
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Triumph Tiiger 800 töökindlus

Lugemata postitus Postitas Heikik »

jkristjan kirjutas: 22 Mär 2023, 16:20


Olen ka ise mõelnud, kas julgen osta midagi muud kui Jaapani tehnikat ehk siis näiteks Tigeri, aga hiljuti ühte reviewd vaadates sain aru, et standardid/normaalsus võivad olla inimeste jaoks erinevad. Üks vana näitas siis oma Tiger 800 ja kiitis, et kõik on korras, probleeme pole... välja arvatud, et võtab natuke õli... ja et see natuke on siis umbes liiter 1000 miili kohta. Et siis ikka nagu see Saksa auto teema, et väga hea ja kvaliteetne, null probleem. Väja arvatud siis see, et mootor vahetati. Ja siis tegelikult veel vahetati ka käigukast. Ja siis tuleb meelde, et ABS pump, generaator, starter, konditsioneeri pump ja poolteljed vahetati ja tagumised uksed, katus ja kompuuter ja amordid-trossid-torud-voolikud-radiaator. Aga peale nende küll ei ole nelja aasta jooksul mingeid probleeme olnud. Peale selle ühe korra, kui roolivõimendi rikke pärast tuli pukseerida. Aga sellest pole midagi, sest nagunii tol hetkel konditsioneer ja istmesoojendus võitlesid teineteisega ja saigi ühe korraga lasta need ka korda teha.
Minu Tiger õli ei võta ja koostekvaliteet on super. 2012.a rattal endiselt midagi ei oksüdeeru, logise ega kooru.

Kunagi nägin mingit testi, kus hinnati erinevate tootjate mootorite kvaliteeti sealt tuleva õli põhjal (et kui palju on õlis metalliosi ja muud sodi) - Triumph oli üsna üleval otsas, kui mitte parim (täpselt ei mäleta).

Aga, mis puudutab standardeid, siis on sul tuline õigus. Kuigi pean ütlema, et üldiselt on tegemist hea rattaga (näiteks on Tiger 800 mu meelest üks mugavamaid asju, mille peal istunud olen - võrreldes näiteks Aprilia Tuaregi, African Twini, KTM 790 Adventure jms aparaatidega, mis iseenesest pole ka ju halvad rattad), ei ole ta mu meelest näiteks tõsiseks offroadiks kõige parem valik. Pigem selline all-rounder, hoolimata kodarveljest rohkem teel sõitmise suunitlusega (sh kruusateel). Ise panin enda oma seepärast müüki, et kisub rohkem metsa poole ja Tenere T7 tundub selleks sobivam valik (kuigi, see vajab ilmselt kohe vedrustuse uuendamist).
CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”