Kohvriraami tegemine
-
ozzy007
- Postitusi: 257
- Liitunud: 14 Veebr 2006, 21:13
- Asukoht: Rakvere äärelinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Kohvriraami tegemine
olles sarnasevõitu probleemi juures erinevate rataste puhul korduvalt pead murdnud ja juhuslikult taasavastasin ka kaks pöialt ja tegutsesin.
Ülesandepüstituseks sai nn torukotid rattale mugavalt-lihtsalt-stabiilselt kinnitada.
Googeldasin, vaatasin ringi kuidas tehased teinud on ja proovisin siis is podrutsnih materjalov.
Viimasele rattale valmistatud pehmete kottide alused ehk kasutusel (hetkel) nn kolmas proto:
Tunnistan tugevusarvutusi ei teinud, aga tegu on tugeva plastiku laadse materjaliga, aga mis ei ole nii jäik et raamile mõjuks. Kinnitub originaalkohvrite kinnituskohtadesse.
nn visuaalis nähtavad avad oli plaanis GS-logu kujuliselt puurida, aga aeg sai otsa ja kunstnikukäsi ei olnud ka nii kindel.
Lõikeservad ja serva viimistlus eeldaks ka veidi peenemat-täpsemat riistvara, aga seda pold käepärast.
Long-term testimine-kasutamine põhja-Norras
Kasutan waterproof PVC 30L kotte ja pealiskotiks kergest vihmariidest kott (et õhtul kuhugi minnes saan PVC koti suht pori-tolmuvabalt kaasa võtta).
Kotid kinnituvad koormarihmast tehtud H-kujuga rakmetes, rihmad on omavahel õmblusega ühendatud.
Koti pistan rakmetesse ja kannab -- lõplikult fikseerin rihmi pingutades.
Koormakumm risti üle minmaliseerib pealiskoti tuules laperdamist.
Parempoolse kumerplaadi taga on tööriistatoru ja varu-lohvid.
vaimusilmas ja projekteerimislaual on proto IV ka juba
Ülesandepüstituseks sai nn torukotid rattale mugavalt-lihtsalt-stabiilselt kinnitada.
Googeldasin, vaatasin ringi kuidas tehased teinud on ja proovisin siis is podrutsnih materjalov.
Viimasele rattale valmistatud pehmete kottide alused ehk kasutusel (hetkel) nn kolmas proto:
Tunnistan tugevusarvutusi ei teinud, aga tegu on tugeva plastiku laadse materjaliga, aga mis ei ole nii jäik et raamile mõjuks. Kinnitub originaalkohvrite kinnituskohtadesse.
nn visuaalis nähtavad avad oli plaanis GS-logu kujuliselt puurida, aga aeg sai otsa ja kunstnikukäsi ei olnud ka nii kindel.
Lõikeservad ja serva viimistlus eeldaks ka veidi peenemat-täpsemat riistvara, aga seda pold käepärast.
Long-term testimine-kasutamine põhja-Norras
Kotid kinnituvad koormarihmast tehtud H-kujuga rakmetes, rihmad on omavahel õmblusega ühendatud.
Koti pistan rakmetesse ja kannab -- lõplikult fikseerin rihmi pingutades.
Koormakumm risti üle minmaliseerib pealiskoti tuules laperdamist.
Parempoolse kumerplaadi taga on tööriistatoru ja varu-lohvid.
vaimusilmas ja projekteerimislaual on proto IV ka juba
Elus ei pea oluline olema lõppeesmärk, vaid ikka teekond...
_____________________________________________________
Riga 16 -> Jawa 350-634 -> Dnepr MT9 ------> Yamaha DragStar 650 -> Yamaha TDM850 -> BMW GS1150Adv -> Yamaha TT350 -> Honda XL700 -> Honda XRV750 RD04 ->Yamaha XTZ750 ja BMW F800GS
Virtuaalsed rehvijäljed: https://www.facebook.com/profile.php?id ... tos_albums
_____________________________________________________
Riga 16 -> Jawa 350-634 -> Dnepr MT9 ------> Yamaha DragStar 650 -> Yamaha TDM850 -> BMW GS1150Adv -> Yamaha TT350 -> Honda XL700 -> Honda XRV750 RD04 ->Yamaha XTZ750 ja BMW F800GS
Virtuaalsed rehvijäljed: https://www.facebook.com/profile.php?id ... tos_albums
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.