Mootorratta tehnoülevaatus

Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: lenksuga
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Mootorratta tehnoülevaatus

Lugemata postitus Postitas Heikik »

indumen kirjutas: 08 Apr 2023, 10:50
Veits tobe situatsioon ja ilmselt tean vastust ka, aga küsin ikka :)
Nimelt rattal sai miili tunnis spido vahetatud km/h versiooni vastu, aga uuel spidol on läbisõit tunduvalt väiksem.

Kui palju see neile hambusse jääb, eriti kui nüüd on kuum teema see kerimise teema sissetoodavate autode puhul jne.

Vana on alles, aga seda vahetama hakata on paras tegemine täisgondlis rattal.

Mul läks kunagi ühel tsiklil kelladeplokk pilbasteks (koos poolte plastikute, paagi ja veel mõne asjaga). Peale sai toonormasinalt teise kilometraažiga plokk. Ei olnud probleemi, kui ära seletasin, et vana läks katki. Kui õigesti mäletan, sai "süsteemi" isegi väike märge juurde, et kellad vahetatud. Ehk siis...äkki said sellest loost inspiratsiooni, mida ja kuidas rääkida. :D
CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”