Õlivahetusteema (järjekordne)
-
- Postitusi: 436
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 91 korda
Re: Õlivahetusteema (järjekordne)
Mu d24tic mootoriga 940 volvo on 3+ aastat kedranud peale valamisega (arvake mispasapudrutootja katlaga tegu..VW) pean üle vaatama, aga ca 40000km, muutusi ei tähelda, kuna varsti peab pressi alla viima, siis ei tegele ka enam, liigub kaua liigub. Hävitab paagipeale ca 0,5l, 80l,7,5 sajale.
Saamatu õlivahetaja on kindlasti ohtlikum ja kulukam, kui pikendatud välp tänavamasinal, seda eriti keerukamate lahenditega nagu ala mersud oma saja o-ringi ja plastikuplitega elementfiltritega jne, neid on peessee keeratud küllalt. Co ja õlikulu vahel ei ole täna head seost, kat petab ära ja ega nad 1l/1000 peale päris 2t masinad pole.
Saamatu õlivahetaja on kindlasti ohtlikum ja kulukam, kui pikendatud välp tänavamasinal, seda eriti keerukamate lahenditega nagu ala mersud oma saja o-ringi ja plastikuplitega elementfiltritega jne, neid on peessee keeratud küllalt. Co ja õlikulu vahel ei ole täna head seost, kat petab ära ja ega nad 1l/1000 peale päris 2t masinad pole.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.