Õli põletamine külma mootoriga
-
- Postitusi: 435
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 111 korda
Re: Õli põletamine külma mootoriga
Eks eeldada võime me kõik, kuid pigem vii remondimehe juurde, kes asja suudaks ka parandada.
Kui sa ütled, et õli - st sa eeldad, et on õli aga lahkame seda siis hetkel nii.
Õli võib jõuab põlemisprotsessi kolmest kohast:
1. Klappidest - klapisääre tihendi veast, nt võib mingi pind olla kahjustatud või tihendi enda viga, et midagi mõjutas teda nii, et enam oma tööd ei tee.
2. Silku tihendi veast. Jällegi mootori soojenemisel võib mingi paisumine avasuse sulgeda või vähendada.
3. Rõngastest - õlirõngad ei suuda teha piisavalt hästi oma tööd - soojaks minnes toiumb paisumised, mis mingit pilu/vahe vähendab. Teises mootoris kasutatud rõngaid ei pruugi hästi tööle hakata uues mootoris. Sest 1000km on silku ja rõngad ennast omavahel tuttavaks teinud ja need painded ei pruugi sobida uute silkusse. Kui lugeda su kirjeldust, siis rõngaste asi 4T mootoris "järsku" tekkivat tossamist ei põhjustaks.
No neljas võimalus on ka, kui kuhugi metallipinda on tekkinud pragu/mõra...
Mina alustaks kõige odavamatest lahendustest ja välistamistest:
küünla vaatlusest + vahetus, et näha kas on segu rikas või põleb õli... kui muutustest aru ei saa, siis vähemalt oled küünlale otsa vaadanud
Seejärel survestamine ja lekke tuvastamine vastava testriga - see ei pruugi tuvastada klapisääre tihendi ja õlirõngaste viga aga saad kindluse, et kas silindri tihendid ja metallpinnad on korras/terved.
Ma ei välistaks ka toitesüsteemi ja rikast segu või selle reguleerimise süsteemi erinevatel temperatuuridel.
Kui sa ütled, et õli - st sa eeldad, et on õli aga lahkame seda siis hetkel nii.
Õli võib jõuab põlemisprotsessi kolmest kohast:
1. Klappidest - klapisääre tihendi veast, nt võib mingi pind olla kahjustatud või tihendi enda viga, et midagi mõjutas teda nii, et enam oma tööd ei tee.
2. Silku tihendi veast. Jällegi mootori soojenemisel võib mingi paisumine avasuse sulgeda või vähendada.
3. Rõngastest - õlirõngad ei suuda teha piisavalt hästi oma tööd - soojaks minnes toiumb paisumised, mis mingit pilu/vahe vähendab. Teises mootoris kasutatud rõngaid ei pruugi hästi tööle hakata uues mootoris. Sest 1000km on silku ja rõngad ennast omavahel tuttavaks teinud ja need painded ei pruugi sobida uute silkusse. Kui lugeda su kirjeldust, siis rõngaste asi 4T mootoris "järsku" tekkivat tossamist ei põhjustaks.
No neljas võimalus on ka, kui kuhugi metallipinda on tekkinud pragu/mõra...
Mina alustaks kõige odavamatest lahendustest ja välistamistest:
küünla vaatlusest + vahetus, et näha kas on segu rikas või põleb õli... kui muutustest aru ei saa, siis vähemalt oled küünlale otsa vaadanud
Seejärel survestamine ja lekke tuvastamine vastava testriga - see ei pruugi tuvastada klapisääre tihendi ja õlirõngaste viga aga saad kindluse, et kas silindri tihendid ja metallpinnad on korras/terved.
Ma ei välistaks ka toitesüsteemi ja rikast segu või selle reguleerimise süsteemi erinevatel temperatuuridel.
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.