Mix: bias/diagonaal ja radial

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7353
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1077 korda
Tänatud: 1058 korda
Kontakt:

Re: Mix: bias/diagonaal ja radial

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Tänavarehvidega ei tohiks sul seda küsimust tekkida, niiplaju kui mina tean siis diagonaalrehve valmistatakse täna vaid offroad rehvidena. Küll ilmselt tänavalegaalsetena aga sellest hoolimata. Tsiklitel on samuti soovitav et, kas ainult radiaalrehvid või ainult diagonaalrehvid. Põhjust ei tea. Vähem soovitatav kombinatsioon on diagonaalrehv ees ja radiaalrehv taga. Aga need on kõik soovitused. Diagonaalrehv sobib madalamatele kiirustele ja radiaal suurematele. Aga samas, kunagi tulid näiteks HD Crossbones tsiklid radiaaliga ees ja diagonaaliga taga otse tehasest. Vist on sama asja harrastanud teisedki tootjad nimelt kruiiserite peal.

Täiendatud:
leidsin internetiavarustest sellise selgituse: The reason not to mix radial and bias-ply tires is because a ply tire grows in circumference at speed due to centrifugal force. Radials don't do this due to their construction. A ply rear and a radial front can reduce rake at speed , due to the rear tire growing , and cause instability.
🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rehvid, rehvid, rehvid”