Mootor jäi sõidu ajal seisma
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 55
- Liitunud: 11 Juun 2014, 18:56
- Tsikkel: Suzuki VS 800GL
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 3 korda
Mootor jäi sõidu ajal seisma
Mul jäi tsiklil sõidu ajal mootor seisma, kui olin sõitnud umbes 2 km.
Bensiini oli paagis umbes 3 liitrit järgi, see ei oleks tohtinud põhjus olla.
Panin muidugi peale seda paagi päris täis.
Koha peal soojendades ei olnud probleeme. Käima läks nagu alati ja töötas stabiilselt ilma paukudeta.
Kui seisma jäi, siis keerasin kraani "reserve" asendisse. Muidu on selles "on" asendis tavaliselt.
Kas mootor võis jääda seisma selle tõttu, et paagis oli liiga vähe kütust järgi või võis mõni muu põhjus olla?
Selles "reserve" asendis hoidsin kraani, kui peale seismajäämist ootasin veidi ja uuesti käima panin ja siis tanklani
sõitsin umbes 6 km edasi.
Paak ise mahutab 12 liitrit. Kui käima panin kodus mootori, siis loksutasin ja tundus, et kütust oli veel piisavalt.
Kas vana paak võib niimoodi lekkida ka, et bensiinilõhna pole tunda ja vaikselt imbub välja kütus?
Bensiini oli paagis umbes 3 liitrit järgi, see ei oleks tohtinud põhjus olla.
Panin muidugi peale seda paagi päris täis.
Koha peal soojendades ei olnud probleeme. Käima läks nagu alati ja töötas stabiilselt ilma paukudeta.
Kui seisma jäi, siis keerasin kraani "reserve" asendisse. Muidu on selles "on" asendis tavaliselt.
Kas mootor võis jääda seisma selle tõttu, et paagis oli liiga vähe kütust järgi või võis mõni muu põhjus olla?
Selles "reserve" asendis hoidsin kraani, kui peale seismajäämist ootasin veidi ja uuesti käima panin ja siis tanklani
sõitsin umbes 6 km edasi.
Paak ise mahutab 12 liitrit. Kui käima panin kodus mootori, siis loksutasin ja tundus, et kütust oli veel piisavalt.
Kas vana paak võib niimoodi lekkida ka, et bensiinilõhna pole tunda ja vaikselt imbub välja kütus?
-
- Postitusi: 316
- Liitunud: 08 Apr 2015, 03:17
- Tsikkel: Honda VT600 Shadow
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 52 korda
Re: Mootor jäi sõidu ajal seisma
Vot nüüd, kui paak täis, sõida. Kui veel sureb, jama. Kui ei sure, oligi kütus otsakorral, kogu müstika. See "umbes 3 liitrit" sõltuvalt paagist ongi reservi jagu.
Kavrossist Hondani. Vahepeal ka Hiina needust.
-
Teema algataja - Postitusi: 55
- Liitunud: 11 Juun 2014, 18:56
- Tsikkel: Suzuki VS 800GL
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Mootor jäi sõidu ajal seisma
Kas paagi kraan on paagi seestpoolt siis nii kõrgel, et kui 3 liitrit umbes on järgi, siis enam bensiini kätte ei saa?
Lekkida paak ei tohiks, kuna siis oleks bensiini lõhna tunda.
Lekkida paak ei tohiks, kuna siis oleks bensiini lõhna tunda.
Re: Mootor jäi sõidu ajal seisma
Pole kunagi mõõtnud ja oleneb rattast, aga tavaasendis avatud asendis võib vabalt 3 L järgi jääda. Poleks ju reservasendil mõtetki kui juba tavaasendis tühjaks imeks ja ootamatult jäädki kusagil urkas tee peale, reservi kasutades on võimalik veel kuhugi ära sõita. Tavaasendi korral tuleb kütus kraani küljes oleva (ülespoole suunatud) toru kaudu, mille ots on paagi põhjast mõned cm-d kõrgemal.
-
- Postitusi: 1436
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 280 korda
- Tänatud: 225 korda
Re: Mootor jäi sõidu ajal seisma
Umbes 3L on väga tavapärane reservi maht.
Ju ta ikka selle pärast välja surigi
Ju ta ikka selle pärast välja surigi
Re: Mootor jäi sõidu ajal seisma
Bensiini lõppemine peaks ju olema tunda sõiduajal. Ja kui kohe kraan ümber keerata siis ei pea isegi seisma jääma. Oma kogemus vähemalt on selline.
-
- Postitusi: 749
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval / Waldeck
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 75 korda
Re: Mootor jäi sõidu ajal seisma
Karpa mootoriga rattal on ju väga konkreetselt tunda, kui pumbal pole enam kütet, mida üles suruda (vabavooluga peaks olema sama efekt) ning segu muutudes muutuvad ka pöörded. Mul on tavaliselt sel puhul aega ikka päris mitu sekundit, et leida küljelt käsikaudu kraan ja keerata reservile, kaotamata oluliselt kiirust... mootor pole seiskuda jõudnud.
Edit: näe, käisin vahepeal kõrval majas õlle järel ja isand nibiru jõudis ette.
Edit: näe, käisin vahepeal kõrval majas õlle järel ja isand nibiru jõudis ette.
Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
-
Teema algataja - Postitusi: 55
- Liitunud: 11 Juun 2014, 18:56
- Tsikkel: Suzuki VS 800GL
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Mootor jäi sõidu ajal seisma
Aitäh, sõbrad, et vastasite!
Ma poleks muidu teadnud selle reservi mahu kohta.
Ma poleks muidu teadnud selle reservi mahu kohta.
-
- Postitusi: 1182
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 72 korda
Re: Mootor jäi sõidu ajal seisma
Nüüd kui panid paagi servani täis, keerad läbisõidunäidiku nulli ja sõidad uuesti sinnamaani kuni on vaja reservi peale keerata - saad täpselt teada kui palju sa ühe tankimisega sõita saad... Edaspidi hea tankimispeatusi planeerida.
G
G
-
- Postitusi: 52
- Liitunud: 12 Juul 2016, 17:54
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Re: Mootor jäi sõidu ajal seisma
Ja järgmine häkk on see et jätad meelde millise servani tangid. Püstises asendis liiga täis tankides paneb paljudel pillidel palju kütust ülesvoolu kaudu jehhat. Juhend vist käseb tankida küljejalal mingi randini mis on tankimis avast jupp maad madalamal.
-
- Postitusi: 316
- Liitunud: 08 Apr 2015, 03:17
- Tsikkel: Honda VT600 Shadow
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 52 korda
Re: Mootor jäi sõidu ajal seisma
Ei tea. Tangin ikka püsti, pealistudes, palju mahub. Ja kui panebki mingi 100g jehhat, suur asi.
Kavrossist Hondani. Vahepeal ka Hiina needust.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.