Tsikliveo haagised

Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1468
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 218 korda

Re: Tsikliveo haagised

Lugemata postitus Postitas Ain »

Eespool oli juttu haagise vänderdamisest ja uppi käimisest.. See on puhtalt vale koorma paigutuse teema.
Teine asi on kerghaagis. Kas 1 või 2 teljeline. 2 teljelise puhul jääb koorma kaalu vähemaks. Kusjuures osade sedaanidega ei saa reeglite järgi ilmselt 1 raskemat tsiklit isegi vedada... Kui võtame näiteks jaapanlased ala Avensis millel haagise suurim mass 500kg. Ehk siis sellest võtad maa haagise kaalu ja ülejäänu jääb kaubale.
Mis puudutab kerghaagist vs suur haagis(piduritega haagis) siis ei pea ilmtingimata olema E kat. Ma endale tegin B96 millega saab autorongi massi 4250kg peale. Ehks iis saan oma sõidukale järgi lükata pea 1850kg täismassiga haagise. Vaja teha ainult pool tunnikest eksamisõitu ja asi käes.
Mis puudutab piduritega haagist siis seal oli ka veist see rehvide nõue kohe et kui autol naastud siis peavad ka haagisel naastud olema. Kui lamellid siis haagisel sama.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Motomatkamine”