Tsikliveo haagised
Re: Tsikliveo haagised
Seaduse silmis pole mitte mingit vahet, kas tegemist on kerghaagise või haagisega, kui auto ja haagise täismasside summa ei lähe üle 3500 kg. Enne kui keegi hakkab vaidlema, palun liiklusseadusega tutvuda.
Tendiga haagis on idekas tühjana järel vedada. Tent peal on kütusekulu lisa minimaalne ning haagise(põhja) aastaringne leotamine on nagunii mõttetu hävitamine.
Üks telg või kaks telge - vahet pole.
Stabiilsus kurvides - vahet pole.
Manööverdavus - vahet pole.
Ise vean tsiklit või tsikleid juba aastaid nii, et esiratas vastu käru esiseina ja kahe koormarihmaga tsikkel külgedelt kinni. Tagaluugi(d) võtan sõidu ajaks ära, siis kütusekulu langeb u 12 l/100 km asemel 8 l/100 km peale, ja seda siis kiirustel 100-125 km/h gps-i järgi.
Kogemust haagiste ja kerghaagistega juba peaaegu et paar aastakümnet. Ainsa päriselt olulise asjana tooks välja, et kui võimalik, võiks haagis olla nii lühike, et koos autoga kannataks mööndustega kuhugi parkla nurka parkima ka tavakohale. Muidu jääbki kaubanduskeskuse, hotelli või ehituspoe parklas otsima topelt parkimiskohta, et autorong ära mahuks.
Tendiga haagis on idekas tühjana järel vedada. Tent peal on kütusekulu lisa minimaalne ning haagise(põhja) aastaringne leotamine on nagunii mõttetu hävitamine.
Üks telg või kaks telge - vahet pole.
Stabiilsus kurvides - vahet pole.
Manööverdavus - vahet pole.
Ise vean tsiklit või tsikleid juba aastaid nii, et esiratas vastu käru esiseina ja kahe koormarihmaga tsikkel külgedelt kinni. Tagaluugi(d) võtan sõidu ajaks ära, siis kütusekulu langeb u 12 l/100 km asemel 8 l/100 km peale, ja seda siis kiirustel 100-125 km/h gps-i järgi.
Kogemust haagiste ja kerghaagistega juba peaaegu et paar aastakümnet. Ainsa päriselt olulise asjana tooks välja, et kui võimalik, võiks haagis olla nii lühike, et koos autoga kannataks mööndustega kuhugi parkla nurka parkima ka tavakohale. Muidu jääbki kaubanduskeskuse, hotelli või ehituspoe parklas otsima topelt parkimiskohta, et autorong ära mahuks.
Henn kirjutas: ↑08 Sept 2023, 23:54Upitan teemat.iSlanderADV kirjutas: ↑27 Juun 2021, 15:51Tulime Montenegrost tentiga haagisega, 990 ja Twin olid matkavarustuses peal. Kupliga poleks elusees seda saanud teha
Kas kahe mammuti jaoks võiks olla pigem 2-teljeline haagis? Mammutid kokku on 500+kg ning haagise jaoks raskuskese suht kõrgel. Äkki 1-teljeline hakkab vänderdama või käib kurvis üldse külili. Tent- või furgoonhaagis sedaankerega auto järel on ka vist halb komplekt. Tuuletakistus on suur. Võiks eelistada pargimaasturit või mingit kõrgemat masinat. 2 mammutit ja 3-4 inimest on keeruline kaubikusse pakkida. Sellepärasr on mõte auto+haagis.
Lisan juurde: mul on BE juhtimisõigus, ei pea olema kerghaagis.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.