Abimootoriga jalgratta ost?
Moderaator: Moded
Abimootoriga jalgratta ost?
Tere
Poisikeseeast välja kasvanult pole kahjuks (päriselt!) enam tsiklitega tegemist teinud. Nüüd pensionieelikuna aga tahaks endale mingit ökonoomset ja rahulikku lühisõitude kaherattalist vankrit jalge vahele. Et naaberküla naabrimeestel ja -naistel külas käia ning 4 km kaugusele poodi sõita.
Kas oskate selle võrri kohta midagi öelda? Selline hiinakas on eraisikul müügis, mootor olevat remonditud, tagaratas vahetatud, maksab 370.
Kuid kiire otsinguga ei leidnud sarnast kuskil meie poodides müüdavat. Küll aga kaugemal lääne pool, 250- 600 €. Või on see siiski ise kokku pandud, mootoreid selle jaoks on Eestiski küllaga müügil. Sellise edeva raamiga rattaid ka leidub.
Kas ehk teate teie selle kohta infot anda- kes neid müüs ja millal toodetud, kvaliteet, mis hinnaga selliseid uusi müüdi?
Ühesõnaga, tahaks osta, aga tahaks ka asjatundjate ausat ja sõltumatut soovitust- ära puutu, käib kah, hea diil, liiga kallis?
Mis arvate?
pilt 1
Pilt 2
Kyui need lingid ei avane, siis põhimõtteliselt sellise raamiga võrr siis mootorimüüja lehelt :
pilt 3
Poisikeseeast välja kasvanult pole kahjuks (päriselt!) enam tsiklitega tegemist teinud. Nüüd pensionieelikuna aga tahaks endale mingit ökonoomset ja rahulikku lühisõitude kaherattalist vankrit jalge vahele. Et naaberküla naabrimeestel ja -naistel külas käia ning 4 km kaugusele poodi sõita.
Kas oskate selle võrri kohta midagi öelda? Selline hiinakas on eraisikul müügis, mootor olevat remonditud, tagaratas vahetatud, maksab 370.
Kuid kiire otsinguga ei leidnud sarnast kuskil meie poodides müüdavat. Küll aga kaugemal lääne pool, 250- 600 €. Või on see siiski ise kokku pandud, mootoreid selle jaoks on Eestiski küllaga müügil. Sellise edeva raamiga rattaid ka leidub.
Kas ehk teate teie selle kohta infot anda- kes neid müüs ja millal toodetud, kvaliteet, mis hinnaga selliseid uusi müüdi?
Ühesõnaga, tahaks osta, aga tahaks ka asjatundjate ausat ja sõltumatut soovitust- ära puutu, käib kah, hea diil, liiga kallis?
Mis arvate?
pilt 1
Pilt 2
Kyui need lingid ei avane, siis põhimõtteliselt sellise raamiga võrr siis mootorimüüja lehelt :
pilt 3
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2380
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 175 korda
- Tänatud: 312 korda
Re: Abimootoriga jalgratta ost?
Liiklusseadus tunneb mopeedi ja pisimopeedi - võrri pole olemas! (samuti pole olemas abimootoriga jalgratast).
mopeed on kahe-, kolme- või neljarattaline mootorsõiduk, mille tühimass ei ületa 425 kilogrammi ja mille valmistajakiirus ei ületa 45 kilomeetrit tunnis ning mille sisepõlemismootori kasulik võimsus või elektrimootori suurim püsi-nimivõimsus ei ületa kahe- ja kolmerattalisel mopeedil nelja kilovatti ning neljarattalisel mopeedil kuut kilovatti. Kaherattalise mopeedi sisepõlemismootori töömaht ei ületa 50 kuupsentimeetrit ning kolme- ja neljarattalise mopeedi sädesüütega sisepõlemismootori töömaht ei ületa 50 kuupsentimeetrit;
pisimopeed on vähemalt kaherattaline istekohaga sõiduk, mille suurim kasulik võimsus sisepõlemismootori korral või mille suurim püsi-nimivõimsus elektrimootori korral ei ületa ühte kilovatti ja valmistajakiirus ei ületa 25 kilomeetrit tunnis
Kahtlutan, et see "võrr" kvalifitseeruks mopeediks = peab olema registreeritud ja sõitmiseks peab olema liikluskindlustus.
Mina ei ostaks ühtegi enne, kui on number küljes!
mopeed on kahe-, kolme- või neljarattaline mootorsõiduk, mille tühimass ei ületa 425 kilogrammi ja mille valmistajakiirus ei ületa 45 kilomeetrit tunnis ning mille sisepõlemismootori kasulik võimsus või elektrimootori suurim püsi-nimivõimsus ei ületa kahe- ja kolmerattalisel mopeedil nelja kilovatti ning neljarattalisel mopeedil kuut kilovatti. Kaherattalise mopeedi sisepõlemismootori töömaht ei ületa 50 kuupsentimeetrit ning kolme- ja neljarattalise mopeedi sädesüütega sisepõlemismootori töömaht ei ületa 50 kuupsentimeetrit;
pisimopeed on vähemalt kaherattaline istekohaga sõiduk, mille suurim kasulik võimsus sisepõlemismootori korral või mille suurim püsi-nimivõimsus elektrimootori korral ei ületa ühte kilovatti ja valmistajakiirus ei ületa 25 kilomeetrit tunnis
Kahtlutan, et see "võrr" kvalifitseeruks mopeediks = peab olema registreeritud ja sõitmiseks peab olema liikluskindlustus.
Mina ei ostaks ühtegi enne, kui on number küljes!
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
-
- Postitusi: 369
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 100 korda
Re: Abimootoriga jalgratta ost?
Pildil on tegu n.ö. isearetatud mopeediga - jalgrattale lisatud hiina 50-80cc mootor.
Tegu on siis mopeediga seaduse mõistes, kuid arvele sa seda suure tõenäosusega ei saa.
Liikluses saad osaleda, kuid mootori jõul sõites legaalselt ei liigu.
4km vahemaa on piisavalt väike, et pigem jalgratas, millel elektrimootor peal. Kas siis väntamise toetamiseks või siis juba ainult elektri jõul sõitmiseks.
30km/h kiirusel 4 km sõidad 8min... 20km/h on ajakuluks 12min, 15km/h e. jalgrattaga sõites on ajakulu 16min.
Seega Võrriga/mopeediga oleks lahe kaks korda kiiremini naabrinaise juurde saada, kui jalgrattaga aga pigem suunaks oma mõtted elektriratta peale, kui jalgades rammu väheks jäänud.
Tegu on siis mopeediga seaduse mõistes, kuid arvele sa seda suure tõenäosusega ei saa.
Liikluses saad osaleda, kuid mootori jõul sõites legaalselt ei liigu.
4km vahemaa on piisavalt väike, et pigem jalgratas, millel elektrimootor peal. Kas siis väntamise toetamiseks või siis juba ainult elektri jõul sõitmiseks.
30km/h kiirusel 4 km sõidad 8min... 20km/h on ajakuluks 12min, 15km/h e. jalgrattaga sõites on ajakulu 16min.
Seega Võrriga/mopeediga oleks lahe kaks korda kiiremini naabrinaise juurde saada, kui jalgrattaga aga pigem suunaks oma mõtted elektriratta peale, kui jalgades rammu väheks jäänud.
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
- Tsikkel: D Monster
- Asukoht: Tartu/Riia
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 38 korda
Re: Abimootoriga jalgratta ost?
Neid hiina mootoreid tehakse mitut mõõtu ja arvatavasti terves hunnikus tehastes. Levinumad on need mida müüakse 80cc nime all, tegelikult pidavat ~66cc olema, ise pole üle mõõtnud. Kokkupuude kolme mootoriga. Kõik olid ommamuudu ja kvaliteet kõikus neil sitast väga sitani. Arvamus vene võrri mootorist tõusis kordades peale hiinlaste käkile kõhtu vaatamist. Kui eesmärk on sõita siis vaata mõne lääne rolleri või mopeedi suunas.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.