Tsikliveo haagised
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 369
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 100 korda
Re: Tsikliveo haagised
No jõudsid samale järeldusele...Henn kirjutas: ↑14 Sept 2023, 21:26 Vahepeal sain infoks, et tsiklivedu Tallinn-Sofija-Tallinn on 2000+km. Selle saab kahega jagada kui pakkida 2 ratast raamidesse. Lennukipiletid ilmselt 3-500, lisaks vaja lennujaamast terminali saada. Suurusjärk 1500eur. 5000km mööda maad. Kaubiku kütus 600, söök-jook ja teemaksud juurde - peaks alla 1000 jääma. Seda eeldusel, et kaubikus on madrats ja pikutab seal. Muidu tuleks 4 ööbimist juurde 150-200. 500 on minu jaoks mõtlemapanev summa, teine joob ühe õhtuga kõrtsis maha![]()
Aga nõks optimist oled bussi küttele mineva summa osas..
Siin tõin meie kulu suht koht detailselt cälja ning 4000km sõit 800€
Meil ongi albaaniast lõuna poole ning kreeka jäänud bussiga käimata ja seda põhjusel, et 10p reisist ei piisa. Transiidile läheb juba 5 päeva julgelt
Ülejäänud 4 ja poole päevaga eriti sõita ning nautida korraga ei saa. Ehk kas ainult uhaf mööda ägedaid teid või oled kuskil piirkonnas ja naudid.

4 reisipäeava tähendab 1500... 2000km uute ratastega, meie vanadega 1200 kuskil, mis tähendab bussi asukohast 500km kaugust.
Julm lihtsalt.
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
-
- Postitusi: 160
- Liitunud: 04 Jaan 2014, 02:38
- Tsikkel: Tenere700, wr450f,V-strom,Jawa
- Asukoht: Pildiküla
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 48 korda
- Kontakt:
Re: Tsikliveo haagised
Saab ka soodsamalt ja kiiremini.
Me sõitsime eelmisel suvel Ford Transitiga 2 ratast kaubikus kolme päevaga (kahe ööbimisega) isegi veidi edasi Sofiast - Plovdivisse. kütusekulu ~8L sajale.
Vahetustega roolis olles suht lebo.
Me sõitsime eelmisel suvel Ford Transitiga 2 ratast kaubikus kolme päevaga (kahe ööbimisega) isegi veidi edasi Sofiast - Plovdivisse. kütusekulu ~8L sajale.
Vahetustega roolis olles suht lebo.
Re: Tsikliveo haagised
ta ju pidas silmas seda, et 5 päeva kokku kulub edasi-tagasi sõidule. ma arvan, et tegelikult läheb 6 siiski, kui tõesti päris albaaniasse välja kerida. montenegrosse ma sõitsin kunagi sõidukaga 3+ päeva. kahe juhiga. ei ole see just lihtne ots
täna on võibolla teed keskmiselt tsipa paremad.
kuskil kolme sõidupäevaga see ~2500km sofiasse pole tõesti mitte midagi nii erilist. vahetustega on ilmselt ka kahe väga pika päevaga tehtav, kuigi kindlasti väga tüütu ja väsitav kaubikuga sõites.
üldiselt warssawi ots läheb nagunii ühe jutiga, kui on kaks sõitjat siis kannatab sealt ka pisut edasi vast uhada kohe esimesel päeval. edasi ei jää enam per päev just teab mis palju kilomeetreid. aga noh, sõita on vaja edasi tagasi, seega neid päevi ikka kulub..

kuskil kolme sõidupäevaga see ~2500km sofiasse pole tõesti mitte midagi nii erilist. vahetustega on ilmselt ka kahe väga pika päevaga tehtav, kuigi kindlasti väga tüütu ja väsitav kaubikuga sõites.
üldiselt warssawi ots läheb nagunii ühe jutiga, kui on kaks sõitjat siis kannatab sealt ka pisut edasi vast uhada kohe esimesel päeval. edasi ei jää enam per päev just teab mis palju kilomeetreid. aga noh, sõita on vaja edasi tagasi, seega neid päevi ikka kulub..
-
- Postitusi: 369
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 100 korda
Re: Tsikliveo haagised
No aga me arvustused ja soovitused on ju samas kategoorias... ainult sul on algandmetes nõks teised muutujad:
1. teid oli kaks kokku - neid on neli...
2. reisikestvus 19p koos transiidiga Plovdivisse ja sõitmist ~3500km ratastega. ehk siis 6 päeva transiidile (edasi tagasi) ja 13p sõidule - mis on väga ok aeg motoreisiks.
Nüüd kui võtta rusikaarvutusi, siis sõidukist olenemata (kaubik või sõiduk+haagis):
12h sõiduga jõuab kuskile Varsavi joonele
+12h on veel sealt edasi Salzburg-Zagreb-Belgrad- Rumeenia keskele.
sealt veel +12h sõitu on Tirana-Plovdiv joon.
Seda siis kindlasti mööda kiirteid - lühem tee otse (üle tatrate) ei võrdu kiirem aeg... pigem on sama kui minna Bratislava kaudu , kuid keerukam/huvitavam ja väsitavam sõita - haagisega väldiks...
Võib järjest sõita, kuid isegi juhte vahetades üle 30h on väga-väga väsitav ning edasine motoreisi esimene päev kurnav.
Nüüd kuidas neid 12h otsi jagada-liita-lahutada-poolitada on ju juhtide omadustest kinni ning siin saame anda ainult enda kogemustele tulenevat soovitusi (täpselt samuti nagu rattaga sõitmiste osas - kes on kogenud offroadi mees, kes maanteehunt...)
Meie kogemus ütleb, et päeval ja ka öösel 500-700km sõita ühel juhil on OK. hommikuti ja õhtuti langeb distans ~300km-le millegipärast, sest siis tuleb väsimus kõige kiiremini. Vot ei oska öelda täpset põhjust aga päiksetõusu ajal on roolis olla väga keeruline, kui eelnevalt on sadu km sõidetud. Pigem mängib siin rolli päikese poolt tekitav "strobo" e. n.ö. kiirelt vahelduvad varjud. Õhtu osas... päike loojub - tuju ja silmad loojuvad.
Meie kõige esimene kaubikuga reis oli selline, et 10 startisime TLN ja jõudsime ühe jutiga peaaegu Krakowisse - no 100..120km jäi puudu, sest keegi meist enam eriti ei jõudnud sõita ja kuna järgmine päev oli nii ehk naa sõidupäev, siis otsustasime teha ööbimise, puhata ja hommiku värksete olekutega kiirelt 100km, parkida buss ja jätkata päeva ratastel. Alternatiiv oleks olnud see, et punnitada see ~100km e. 1,5h. Käkerdada bussiparkimiste ja kompsudega keset ööd e. veel +1h, siis oleks jäänud uneaega liiga väheks.
Jutu iva on selles, et sa võid meie kogemusi lugeda ühtepidi ja teistpidi, kuid sõitmine on teil ikka oma moodi - planeritust erinev

kokkuvõtteks:
3+3 päeva on see, mida arvestada mööda maismaad põhja Kreeka piirile jõudmiseks + tagasi.
Kindlasti võidate 3-4 sõidupäeva, kui lasta rattad viia ning lennukiga kohale minna.
Seega nüüd on vaja teil endal ambitsioon viia vastavusse rahakotiga ning timmida ajaga (sõidupäevad vs transiit) - seda on siin juba kõik kribajad maininud.
Reisi kogu kulu saate asteetliku sõidupäevadega timmida, kuid kui mängus on naised - siis pigem mitte

Vot see reisiaeg 10p + reisi eelarve on meid piiranud Kreeka kandis sõitmist... aga me pole seda veel välistanud

Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.