Võrtsjärve Enduro 2023 - soovitused algajale
Re: Võrtsjärve Enduro 2023 - soovitused algajale
Olen julgustaja nr1
Nagu mõned juba ütlesid, mine sõida rahulikult tagumises pundis ära. Sõida seni kuni rajalt maha võetakse. Nii õpid kõige rohkem. Rohkem kui "jätad vahele, harjutad ja tuled järgmine aasta"
Rada võib küll raske olla, aga muud moodi kogemusi ei tule. Ütleme jõuad 60-70% ära teha, siis tead, mis puudu jäi. Ilmselt kogemus + tehnika mingeid x kohti läbida. Peale seda ongi kava "mida peaksin harjutama" paigas lähitulevikuks.
Kellegi gopro videost jah aimdust ei saa, kuidas lihased töötavad ja väsimus peale tuleb, aga konkreetne rada ei ole kiire ja ohtlik, et võid kuskilt alla sõita või järsult kukkuda suure kiiruse pealt. Pigem on seda tehnilist nikerdamist ja väsimusest tulenevalt masina pillamist ja kinnijäämist.
Kui kuskile kinni jääd, siis näed, mida teised mehed ees teevad, tee siis järgi. Olgu selleks siis kasvõi käsitsi masina vedamine üle palgi või mudaaugu. Lihtsalt võta rahulikult. Rapsimisega ei jõua kuhugi. Esikoha peale nagunii ju ei sõida.
P.S. kas algajad vmt ei pea vähem distantsi läbima kui ässamad mehed? Siis ei tohiks nii keeruline olla.
Viimane oluline punkt muidugi nagu ka eelnevalt välja toodud, et omanik peab teadvustama ja arvestama, et masin saab vähem rohkem pihta ning see võib kalliks maksma minna nii rahaliselt kui hingeühikutes. Kui sellega on rahu tehtud, siis mine pane hullu.
Nagu mõned juba ütlesid, mine sõida rahulikult tagumises pundis ära. Sõida seni kuni rajalt maha võetakse. Nii õpid kõige rohkem. Rohkem kui "jätad vahele, harjutad ja tuled järgmine aasta"
Rada võib küll raske olla, aga muud moodi kogemusi ei tule. Ütleme jõuad 60-70% ära teha, siis tead, mis puudu jäi. Ilmselt kogemus + tehnika mingeid x kohti läbida. Peale seda ongi kava "mida peaksin harjutama" paigas lähitulevikuks.
Kellegi gopro videost jah aimdust ei saa, kuidas lihased töötavad ja väsimus peale tuleb, aga konkreetne rada ei ole kiire ja ohtlik, et võid kuskilt alla sõita või järsult kukkuda suure kiiruse pealt. Pigem on seda tehnilist nikerdamist ja väsimusest tulenevalt masina pillamist ja kinnijäämist.
Kui kuskile kinni jääd, siis näed, mida teised mehed ees teevad, tee siis järgi. Olgu selleks siis kasvõi käsitsi masina vedamine üle palgi või mudaaugu. Lihtsalt võta rahulikult. Rapsimisega ei jõua kuhugi. Esikoha peale nagunii ju ei sõida.
P.S. kas algajad vmt ei pea vähem distantsi läbima kui ässamad mehed? Siis ei tohiks nii keeruline olla.
Viimane oluline punkt muidugi nagu ka eelnevalt välja toodud, et omanik peab teadvustama ja arvestama, et masin saab vähem rohkem pihta ning see võib kalliks maksma minna nii rahaliselt kui hingeühikutes. Kui sellega on rahu tehtud, siis mine pane hullu.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.