Krossibussi magamis aseme ehitus?
Re: Krossibussi magamis aseme ehitus?
Ma olen Sprinteris oma 178 cm kasvuga mitu korda maganud ristipidi üle kolme esiistme. Jalad peavad krõnksus olema ja pole kuigi mugav.
Sel aastal oli suvalisest ehituspoest ostetud terassimööbliks mõeldud alumiinium-plastik päevitustool kaasas. Panin taha kongi ja selle raha eest sai liigagi hea.
Igasugused niisuguste plekkkuutide seina küljes rippuvad konstruktsioonid on muarust kahtlased. Veoauto kabiin on palju tugevam kui kaubiku kere. Kui selline lavats panna tõmbneetidega seina külge ja servast turvavööga rippu siis tuleb ta öösel koos seina ja magajaga alla.
Kui üldse midagi kapitaalsemat teha siis esiistmete laiendus (kui magaja pikkus lubab) või taha kuuti asi mis toetub põrandale.
Sel aastal oli suvalisest ehituspoest ostetud terassimööbliks mõeldud alumiinium-plastik päevitustool kaasas. Panin taha kongi ja selle raha eest sai liigagi hea.
Igasugused niisuguste plekkkuutide seina küljes rippuvad konstruktsioonid on muarust kahtlased. Veoauto kabiin on palju tugevam kui kaubiku kere. Kui selline lavats panna tõmbneetidega seina külge ja servast turvavööga rippu siis tuleb ta öösel koos seina ja magajaga alla.
Kui üldse midagi kapitaalsemat teha siis esiistmete laiendus (kui magaja pikkus lubab) või taha kuuti asi mis toetub põrandale.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.