Uue sõiduki hooldus. Esinduses või mujal?
-
- Postitusi: 1549
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 92 korda
- Tänatud: 245 korda
Re: Uue sõiduki hooldus. Esinduses või mujal?
Ma isiklikult arvan, et see mõttemaailm kus keegi minupealt teenida võib on paras masohhism... Meil on turumajandus. Aga see selleks. Teema lõpuks oli hoopis teine.
Tahtsin ütelda lihtsalt, et teinekord ei ole esinduse asjad kallid. Alati saab enne küsida erinevatest esindustest pakkumisi ja siis valida kus teha. Kuna endal käed otsas ja ka tööriistad mingid olemas siis teen ka ise palju asju ära. Näiteks piduriklotsi/ketta vahetused jne... See on huvitav töö teinekord. Keerulisemad asjad las jäävad spetsialistidele. Väikeste töökodade puhul olen märganud huvitavaid asju- näiteks mingi anduri vahetus. Kui tehase manuali jälgida siis antakse seal ette mingile andurile kindel asend. Väikeses töökojas kui küsid siis ahh mis vahet seal on... Mina pigem usaldaks tehast ja paneks selle nii nagu tehase märgid ette näevad. Rehviteema.. seal on tehasest peal erivärvi täpid väidetavalt selleks, et paigaldusel need kindlasse kohta panna. Jällegi paigaldaja ütleb , et lõpuks vahet pole... ma ei tea, ma pole insener aga krt milleks siis tehas ja arendajad neid teevad? Ega tavainimesel ongi vahest raske orjenteeruda ja aru saada mis on mis.. Ja kas väike või suur töökoda?- Siin võiks meenutada ühte äkki Amservi juhtumit kus õlifiltri paigaldusel tähelepanuta jäänud tihend tekitas mootori kokkujooksu ja järgnes pikk vaidlus. Lõpuks vahetati mootor uue vastu. Kas ka väike töökoda on võimeline sellise lahendusega asjaga lõpetama... raske arvata aga isiklikult arvan, et see oleks väga keeruline või pigem mitte.
Tahtsin ütelda lihtsalt, et teinekord ei ole esinduse asjad kallid. Alati saab enne küsida erinevatest esindustest pakkumisi ja siis valida kus teha. Kuna endal käed otsas ja ka tööriistad mingid olemas siis teen ka ise palju asju ära. Näiteks piduriklotsi/ketta vahetused jne... See on huvitav töö teinekord. Keerulisemad asjad las jäävad spetsialistidele. Väikeste töökodade puhul olen märganud huvitavaid asju- näiteks mingi anduri vahetus. Kui tehase manuali jälgida siis antakse seal ette mingile andurile kindel asend. Väikeses töökojas kui küsid siis ahh mis vahet seal on... Mina pigem usaldaks tehast ja paneks selle nii nagu tehase märgid ette näevad. Rehviteema.. seal on tehasest peal erivärvi täpid väidetavalt selleks, et paigaldusel need kindlasse kohta panna. Jällegi paigaldaja ütleb , et lõpuks vahet pole... ma ei tea, ma pole insener aga krt milleks siis tehas ja arendajad neid teevad? Ega tavainimesel ongi vahest raske orjenteeruda ja aru saada mis on mis.. Ja kas väike või suur töökoda?- Siin võiks meenutada ühte äkki Amservi juhtumit kus õlifiltri paigaldusel tähelepanuta jäänud tihend tekitas mootori kokkujooksu ja järgnes pikk vaidlus. Lõpuks vahetati mootor uue vastu. Kas ka väike töökoda on võimeline sellise lahendusega asjaga lõpetama... raske arvata aga isiklikult arvan, et see oleks väga keeruline või pigem mitte.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.