Gasgas ES 700 '22
-
- Postitusi: 1406
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 271 korda
- Tänatud: 218 korda
Re: Gasgas ES 700 '22
Hmm! Ma ütleks, et KTM on tehasest pigem väga pehme.
Kuna olen törts raskem, kui 75kg-ne tehasepiloot, siis vahetasin tagavedru raskema kaaluga sõitjale mõeldud versiooni vastu välja - selle tulemusel sain preload seade täitsa lahti kruvituks jätta. Täitsa diivan on see ratas praegu. Mulle meedib - vajadusel saab kurjemalt ka sõita.
Mis asendis on sul esiamordil need 2 pealmist nuppu ja tagamaordi analoogsed nupud? Jäika ja kõvat tunnet tekitab ju see ka, kui ventiilid on väga kinni ja amort on aeglane (eriti compression aga sama käib ka rebound’i kohta). Isegi mõned klõpsud ühele või teisele poole muudab asja.
Ma kahjuks pole vedrustuse spets ja väga täpselt ei oska juhendada aga kõlab, et sul oleks vaja vedrustust seadistada.
Kuna olen törts raskem, kui 75kg-ne tehasepiloot, siis vahetasin tagavedru raskema kaaluga sõitjale mõeldud versiooni vastu välja - selle tulemusel sain preload seade täitsa lahti kruvituks jätta. Täitsa diivan on see ratas praegu. Mulle meedib - vajadusel saab kurjemalt ka sõita.
Mis asendis on sul esiamordil need 2 pealmist nuppu ja tagamaordi analoogsed nupud? Jäika ja kõvat tunnet tekitab ju see ka, kui ventiilid on väga kinni ja amort on aeglane (eriti compression aga sama käib ka rebound’i kohta). Isegi mõned klõpsud ühele või teisele poole muudab asja.
Ma kahjuks pole vedrustuse spets ja väga täpselt ei oska juhendada aga kõlab, et sul oleks vaja vedrustust seadistada.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.